جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری سپهر شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ دی ۱۳۹۸

مجتمع تجاری سپهر شیراز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیر بنایی حدود ۸۵۰۰ متر مربع طراحی و اجرا شده است. این مجموعه دارای دو بخش اداری و تجاری می باشد که در قسمت تجاری آن ۵۱ واحد تجاری فعال وجود دارد.این مجتمع دارای نمایی مدرن است که طراحان داخلی کشور آن را طراحی کرده ند. این نمای متفاوت باعث شده تا بنای سپهر منحصر به فرد شود و توجه عموم را به خود جلب کند. ساختمان مجتمع سپهر در سال ۱۳۹۰ بنا شد و در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید. این مجموعه دارای ۱۰ طبقه می باشد که پارکینگ مجموعه در طبقات وجود دارد و شامل ۷۴ واحد پارکینگ و ۳۰ واحد انباری می شود.

مجتمع تجاری سپهر شیراز مجتمع تجاری سپهر شیراز

بخش اداری مجموعه که برای پشتیبانی و مدیریت طراحی شده است در ۱۶ واحد قرار می گیرد. از ویژگی های مجموعه سپهر می توان به موارد زیر اشاره کرد :
چشم اندازی عالی و بی نظیر از باغ های ستارخان و باغ عفیف آباد، نحوه ی چیدمان کارآمد واحد های تجاری، نمای پارامتریک و مدرن که از کامپوزیت و سنگ و فلز ترکیب شده است، نورپردازی زیبا در شب و …

مرکز خرید سپهر شیراز در بخش تجاری خود واحد های فروش متفاوتی دارد که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت و عینک، عطر و ادکلن، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، زیورآلات و بدلیجات، تجهیزات موبایل و لوازم جانبی و … فعالیت می کنند. این واحد ها دارای برند های تجاری معتبر و معروف می باشند. در واحد های اداری آن می توان دفترهای فنی، دفاتر تبلیغاتی و بازرگانی را مشاهده کرد.

مجتمع تجاری سپهر شیراز 3 مجتمع تجاری سپهر شیراز

نحوه دسترسی به مجتمع تجاری سپهر شیراز

آدرس : خیابان عفیف آباد، پاساژ سپهر

مجتمع تجاری سپهر شیراز 1 مجتمع تجاری سپهر شیراز

مجتمع تجاری سپهر شیراز 2 مجتمع تجاری سپهر شیراز

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *