جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع آبدرمانی سبلان سرعین

تاریخ بروزرسانی :
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

مجتمع سبلان بزرگ‌ترین مرکز آب درمانی خاورمیانه است که در داخل شهر سرعین واقع شده است. مجتمع آبدرمانی سبلان یکی از کم نظیرترین آبدرمانی ها در خاورمیانه و آسیا است.این مجتمع با زیر بنای ۷۲۰۰ متر مربع در زمینی به وسعت ۲/۵ هکتار در سال ۱۳۷۵ به بهره برداری رسید.
قسمت آقایان:
استخر سر پوشیده به ابعاد ۱۸×۱۸ با عمق ۱۳۰ سانتی متر و ظرفیت ۲۰۰ نفر، ۶۵ وان انفرادی با کاشیکاریهای زیبا ، ۱۴ واحد آبگرم تحت فشار (جکوزی) ، سونای خشک دو واحد و سونای بخار یک واحد با امکانات جانبی دیگر مانند دوش ،حوضچه کلر ،دوشهای انفرادی ۴۳ واحد ، سالن پزشکی (فیزیوتراپی) مجهز به دستگاههای مرتبط ، سالن انتظار با ظرفیت ۴۰۰ نفر با امکاناتی نظیر تلویزیون ،صندلی ،غرفه لوازم بهداشتی و خوراکی، سالن نماز خانه با ظرفیت ۳۰۰ نفر ، قسمت مدیریت و اتاقهای اداری ،سالن رستوران و کافی شاپ ، رختکن و کفشداری قفل دار با ظرفیت ۴۰۰ نفر ، اتاق ویژه با امکانات خاص جهت استفاده مهمانان و توریستهای خارجی با پرسنل مجرب و آشنا به زبانهای خارجی

قسمت بانوان:
استخر سرپوشیده دو واحد که یک واحد آن استخر آب ایستا به ابعاد ۷۰/۹×۶۰/۹ با عمق ۱۳۰ سانتی متر – استخر دیگر با آب در حال چرخش با ابعاد ۴۰/۷×۱۸/۵ با عمق ۱۳۰ سانتی متر می باشد.وانهای انفرادی ۳۵ واحد، حوضچه های آبگرم تحت فشار (جکوزی) ۵ واحد ، سونای خشک ۲ واحد و سونای بخار یک واحد. دوش های انفرادی ۲۰ واحد ، سالن انتظار با ظرفیت ۲۰۰ نفر ، سالن نماز خانه ، قسمت مدیریت و اداری .
در این مجتمع چندین استخر سرپوشیده، حوضچه‌های جکوزی، سونای خشک و بخار، وان‌های انفرادی، در دو بخش مردانه و زنانه تأسیس شده است.
این مجتمع در دو طبقه احداث شده است که طبقه اول که درب ورودی آن از سمت جنوبی است ،مختص آقایان و طبقه دوم نیز مختص بانوان است.

این مجتمع علاوه بر برخورداری از کلیه امکانات رفاهی دارای یک پارکینگ اختصاصی جهت مراجعه‌کنندگان است.
احداث پارک و فضای سبز با احداث پارکینگ هایی در شمال و جنوب مجتمع ، وجود فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی در محوطه بیرونی و داخلی از جمله امکانات و اقداماتی است که در ساخت این مجتمع در جهت رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است این مجتمع در طول سال آماده سرویس دهی و پذیرائی از علاقه مندان ، استفاده از مظاهر طبیعت با امکانات مدرن است.علاقمندان می‌توانند از خدمات پزشکی و درمانی این مجتمع نیز بهره‌مند شوند.

آدرس : اردبیل- سرعین- خیابان دانش

مجتمع آبدرمانی سبلان 1 مجتمع آبدرمانی سبلان سرعین
مجتمع آبدرمانی سبلان 2 مجتمع آبدرمانی سبلان سرعین
مجتمع آبدرمانی سبلان 3 مجتمع آبدرمانی سبلان سرعین

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *