جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مارکوپولو در نمایشگاه ITB آلمان

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ اسفند ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ – گروه بنگاه‌ها– گروه هلدینگ مارکوپولو که بهمن‌ماه گذشته (۲۴ تا ۲۶ بهمن) در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری BIT ایتالیا حضور یافته بود، از ۱۴تا۱۸ اسفندماه جاری نیز در نمایشگاه ITB آلمان حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، نمایشگاه ITB آلمان که به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه تخصصی صنعت جهانگردی در سطح دنیا برای فعالان این صنعت به شمار می‌رود، نخستین بار در سال ۱۹۶۶ میلادی برگزار شد. علاقه‌مندان و متخصصان صنعت جهانگردی می‌توانند در این نمایشگاه آخرین صنعت جهانگردی، مسافرت، موسسات راهنمایی جهانگردان، تورهای مسافرتی، موسسات بین‌المللی جهانگردی، لوازم مسافرت برای آژانس‌های مسافرتی، خدمات و مراکز گردهمایی را در نمایشگاه ITB آلمان مشاهده کنند.
وزرای اکثر کشورهای دنیا جهت بهبود صنعت گردشگری کشور خود و معرفی مقاصد گردشگری در نمایشگاه ITB در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و در کنار گردشگری تفریحی، توریسم تجاری از سودمندترین ستون‌های صنعت گردشگری به شمار می‌آید.
نمایشگاه گردشگری آلمان فضای کامل و مناسب برای یادگیری روش‌های جدید و تبادل مفاهیم و همکاری‌های جدید در صنعت گردشگری است و فضایی مناسب برای ایجاد روابط تجاری به شمار می‌رود.
بارها مسوولان گردشگری کشور بر اهمیت حضور موثر فعالان بخش خصوصی و دولتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تاکید کرده‌اند.
627d091366c776f68baae5a0efe05002 مارکوپولو در نمایشگاه ITB آلمان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *