جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قنادی طلایی تهران

تاریخ بروزرسانی :
۴ دی ۱۳۹۷

قنادی طلایی تهران یک قنادی کوچک و جمع و جور در خیابان میرزای شیرازی است که شیرینی‌های خاص و ویژه‌ای دارد و خیلی از مشتریان آن از بخشهای مختلف شهر به آن مراجعه می‌کنند تا فقط از آن شیرینی سفارش می‌دهند. پروک شیرینی ویژۀ قنادی طلایی تهران است که بسیار لذیذ است و با چایی و قهوه ترکیبی فوق العاده میسازد و محبوب ترین شیرینی این قنادی است و همه طلایی را بخاطر این پروک ها میشناسند. این شیرینی خیلی خاص و منحصر به فرد است و در کمتر شیرینی فروشی می‌توانید آن را پیدا کنید؛ یک شیرینی خوشمزه که از دو لایه نان شیرینی و یک لایه مارمالاد یک نوع میوه فصل تهیه می‌شود.
این شیرینی می‌تواند یک عصرانه خیلی دلچسب یا یک هدیه خیلی عالی برای دوستانتان باشد. تجربه برخی کارشناسانِ شیرینی‌دوست، در این زمینه میگوید که پروک آلبالو و یا میوه‌های ‌ترش با نان شیرین واقعا فوق العاده است و حتما آن ها را امتحان کنید. به جز پروک های طلایی، سایر شیرینی های تر قنادی طلایی تهران هم بسیار خوش طعم و لذیذ هستند و به هیچ وجه دل آدم را نمیزنند. خلاصه اگر در مرکز شهر هستید و میخواهید یک شیرینی خوب تهیه کنید، طلایی را فراموش نکنید.

آدرس: خیابان میرزای شیرازی، پلاک ۱۵۱

تلفن :۸۸۳۰۸۵۹۹-۰۲۱

73913049273 large قنادی طلایی تهران

582167be77981a قنادی طلایی تهران

c4b1305111b large قنادی طلایی تهران

41644969 1636160166488129 4352792821598636241 n قنادی طلایی تهران

582167cdb1f27a قنادی طلایی تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حسام

    این قنادی یک نوع ناپلئونی داره که تو عکس اوالی ردیف پایین سمت راست عکسش هست. بر عکس ناپلئونی های دیگه عمودی چیده میشه و همزمان خامه سفید و شکلاتی توش هست. من سالهایی که محل کارم اونجا بود همیشه واسه مناسبتها از این نوع شیرینی میگرفتم و امکان نداشت چند نفر از کسانی که بار اول امتحان میکردنازم نپرسند که از کجا گرفتم. فوق العاده است. فقط دو نکته هست. اول اینکه از وقتی توسعه دتدن کیفیت دیگه اون نیست و ار حالت دستی به صنعتی تبدیل شده که البته خودشون قبول ندارند. دوم اینکه خیلی خوش اخلاق نیستن چون خیالشون از بابت فروش و بازار یابی راحت هست.

    ۲۹ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • محمد

    اگه اهل تارت سیب هستید حتما مال این قنادی را امتحان کنید پر از سیب و دارچین هست و البته کمی هم گرون

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    واقعا در زمينه شيريني هاي تر فوق العاده و درجه يك است.

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *