رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ دی ۱۳۹۷

شیرینی کوک قیطریه

لینک این مطلب کپی شد!

شعبه قیطریه کوک یکی از قدیمی ترین شعب کوک است که از محل قبلی خود (ابتدای کوچه شب تاب) به داخل کوچه شب تاب منتقل شده است و به واسطه فضای بزرگ خود دارای کافه ای دنج و هیجان انگیز است.
مجموعه کوک، فعالیت خود در صنعت شیرینی و خوشمزه ها را در سال ۱۳۷۴ با الهام از سبک سنتی اصیل و ذائقه ایرانی و با ترکیب آن با مکتب شیرینی اروپای غربی آغاز نمود و الگوی جدیدی در صنعت ایجاد نمود. البته تولید محصولات با حداقل شیرینی، چربی، طراحی خاص و منحصر به فرد، حفظ ارزش غذایی، سالم بودن و کیفیت آن از آن زمان تاکنون جزء چالش های همیشگی کوک بوده و هست و جهت حفظ حق مصرف کننده در دریافت محصولات با ویژگی های فوق حداکثر تلاش خود را نموده است. اولین شعبه کوک در سال ۱۳۷۴ در مجتمع تجاری اسکان افتتاح شد و در حال حاضر دارای ۶ شعبه در محدوده میردادماد، ولنجک، قیطریه، هروی، سعادت اباد و شهرک غرب می باشد .

شعب کوک از طریق یک کارخانه مرکزی جهت حفظ کیفیت و یکسان سازی محصولات تغذیه می گردند و محصولات مورد نیاز واحدهای فروش از طریق خودروهای یخچال دار به صورت روزانه و در سه زمان به این شعب منتقل می گردد.
کوک تمایل به عرضه شادی دارد که با تولید محصولات خاص و هیجان انگیز سعی در انجام آن و شراکت در شادی مشتریان خود دارد.
تلفن :۰۲۱۲۲۲۰۴۷۸۹

آدرس :بلوار قیطریه، روبروی پارک، کوچه شب تاب، پلاک ۳

پارک خودرو در ساعات عصر و شب در اطراف فروشگاه به راحتی امکان پذیر است.

نمابر:۰۲۱۲۲۶۷۰۰۵۳

شیرینی کوک قیطریه شیرینی کوک قیطریه

شیرینی کوک قیطریه شیرینی کوک قیطریه

شیرینی کوک قیطریه شیرینی کوک قیطریه

           
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    شیرینی کوک هم کافه است هم شیرینی فروشی، کافه ای که کنار قهوه اش کیک های خیلی تازه و خوشمزه می تونی سفارش بدی و تا مدت ها مزه اش زیر زبونت می مونه

    ۷ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *