رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ دی ۱۳۹۷

فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است!

لینک این مطلب کپی شد!

پاسخ این پرسش یکی از مهمترین مسائل مهاجران و مسافران هوایی بوده و است!
مسافران و مهاجران با توجه به مسائل اقتصادی و نرخ متلاطم ارز با مشکلات زیادی در سفرهای خود مواجه هستند. حمل هوایی لوازم منزل و یا اضافه بار همراه مهاجران هم، خود یکی از این دغدغه‌ها است. فریت اضافه بار مسافران و یا حمل هوایی لوازم منزل به صورت فریت بار یکی از به صرفه‌ترین و امن‌ترین این راه‌ها است.

 فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است!
کدام به صرفه‌تر است؟ اضافه بار مسافری یا فریت بار؟
فریت بار از فرودگاه امام خمینی جهت حمل هوایی بارهای تجاری و مسافری، اضافه بار مسافری و یا لوازم منزل مهاجران یکی از راه‌های به صرفه ارسال بار به مقاصد مورد نظر مسافران است.
شرکت‌های هواپیمایی در صدد پر کردن فضای پایین هواپیماهای مسافری، این امکان را به مسافران می‌دهند تا با پرداخت وجهی نازل، اضافه بار خود را به وسیله فریت بار به مقصد مورد نظر خود حمل کنند.
به این وسیله فضای خالی داخل هواپیما پر شده و بابت این فضا درآمدی نصیب شرکت هواپیمایی شده، همچنین مسافران و مهاجران به جای پرداخت وجوه گزاف به عنوان اضافه بار مسافری در پای کانتر پرواز، می‌توانند با وجوهی بسیار نازل، در مقایسه با جریمه اضافه بار، بار همراه خود را به مقصد مورد نظر حمل کنند. به همین علت فریت بار یک بازی برد-برد برای مسافران و همچنین شرکت‌های هواپیمایی به حساب می‌آید.

برای فریت بار خود از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

چگونه فریت بار انجام می‌شود؟
مسافران و مهاجران می‌توانند قبل از روز پرواز با مراجعه به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، با در دست داشتن بلیط و پاسپورت به قسمت فریت بار مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی مراجعه کرده و نسبت به ارسال بار خود به صورت هوایی و با قیمت‌های مناسب اقدام کنند.
پس از اظهار بار در گمرک و دریافت پته مسافری به دفاتر فریت بار مراجعه کرده و نسبت به صدور بارنامه اقدام کنند. پس از صدور بارنامه و انجام تسویه حساب، با در دست داشتن بارنامه و تگ‌های بار به انبارهای گمرک مراجعه کرده و پس از انجام پروسه‌های امنیتی و حراستی، نسبت به الصاق تگ‌های بار و تحویل بار به ایرلاین اقدام کنند.

 فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است!
هزینه ارسال اضافه بار مسافری با فریت
مسافران و مهاجران می‌توانند با تماس با قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی نسبت به درخواست سرویس‌های ویژه جهت تحویل و بسته‌بندی مناسب بار در منزل و حمل آن به فرودگاه اقدام کنند.

هم اکنون برای فریت بار لوازم خود از کارشناسان ما استعلام قیمت کنید

سایت اینترنتی IKAFRIGHT در راستای خدمات آنلاین و اینترنتی می‌تواند مسافران و مهاجران را با پایین‌ترین نرخ فریت بار و همچنین مناسب‌ترین نرخ بسته‌بندی و سایر خدمات یاری برساند. مسافران و مهاجران می‌توانند با مراجعه به این سایت اینترنتی و همچنین تماس با مشاوران زبده حمل هوایی و فریت بار از امکانات آن‌ها در راستای فریت بار با پایین‌ترین هزینه حمل استفاده کنند.
برای مطالعه بیشتر در خصوص فریت بار از فرودگاه امام خمینی می‌توان به قسمت سوالات متداول سایت فریت بار فرودگاه امام مراجعه کرده و مقاله‌های آموزشی را هم در بخش وبلاگ مطالعه کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *