رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ فروردین ۱۳۹۳

عملیات ساخت هتل شلمچه بزودی آغاز می شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۲۱ – کرج- ایرنا- رییس سازمان حج و زیارت کشور از آغاز عملیات ساخت هتل ˈشلمچهˈ در مرز شلمچه به منظور اسکان زائرین عتبات عالیات از اواخر اردیبهشت ماه خبرداد.

ˈسعید اوحدیˈ عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی پیام در شهرستان کرج به خبرنگار ایرنا گفت: این هتل با ظرفیت ۲۰۰ اتاق با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدت یک سال و نیم و در زمینی به مساحت دو هکتار ساخته خواهد شد.

وی همچنین از آغاز ساخت دو زائرسرا در مرز چزابه بنام ˈچزابهˈ از ابتدای اردیبهشت ماه خبرداد و افزود: این دو زائر سرا در زمینی به مساحت پنج هکتار به ظرفیت پذیرش شش هزار مسافر ساخته و تا قبل از ایام عزاداری اربعین سالار شهیدان در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

اوحدی ، اظهار داشت: زمین این زائرسراها توسط استانداری خوزستان اهدا شده است.

***ساخت بزرگترین زائرسرای بین راهی در استان همدان

وی همچنین در ادامه با اشاره به اختصاص زمینی در ابتدای شهر بهار همدان به منظور ساخت بزرگترین زائرسرای بین راهی، افزود: این زمین چهارسال پیش برای این منظور اختصاص داده شده بود که تا با مشارکت مجموعه کارگزاران استانهای البرز و تهران ساخته شود ولی عملیات اجرایی آن متوقف شد ولی امروز مقرر شد تا راهکار قانونی آن بررسی تا در اردیبهشت ماه عملیات ساخت آن آغاز شود.

اوحدی، اضافه کرد: این زائرسرا که مقرر است در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر در مدت یکسال ساخته شود در هر وعده ظرفیت پذیرش دو هزار زائر را خواهد داشت.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در ادامه با اشاره به ظرفیت فرودگاه بین المللی پیام کرج برای انجام پروازهای مسافرتی و زیارتی گفت: این فرودگاه ظرفیت خوبی دارد تا زائرین استانهای همجوار خود را نیز برای انجام سفرهای زیارتی و مسافرتی بمنظور جلوگیری از طی مسیر بیشتر برای رسیدن به فرودگاه مهرآباد پوشش دهد.

وی بیان کرد: سازمان حج و زیارت نیز همکاری لازم را با شرکت های هواپیمایی و وزارت ارتباطات و فناوری خواهد داشت.

81115846-5614552 عملیات ساخت هتل شلمچه بزودی آغاز می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *