جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

طعم خوش سفر با عصاره استانبول

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ دی ۱۳۹۷

استانبول از جمله شهرهای دیدنی ترکیه است که سفر به آن همیشه توصیه می‌شود. سفرستان با ارائه خدمات خرید بلیط هواپیمای ارزان استانبول در تمامی روزهای سال می‌تواند لذت سفر به استانبول را برای مسافران و گردشگران این شهر کامل کند.
به نظر شما عجیب نیست که سالانه میلیون‌ها نفر از آن سوی دنیا و از فواصل دور و درازی بلیط هواپیما استانبول می‌خرند و به این شهر سفر می‌کنند اما بسیاری از ما ایرانی‌ها که محل زندگی‌مان فاصله چندانی هم با استانبول ندارد، هنوز از زیبایی‌های تمام‌نشدنی این شهر هیچ بهره‌ای نبرده‌ایم؟ حتی جالب است که خیلی‌ها اصلاً برنامه‌ای هم برای این کار در نظر ندارند. این در حالی است که شاید اگر همین افراد فقط یک‌بار به این شهر سفر کنند احتمالاً چنان شیفته آن ‌شوند که اصلاً دیگر خیال بازگشت به شهر و خانه خود را نداشته باشند. مطلبی که در ادامه آمده در مورد سفر به استانبول و همچنین دلیل اینکه اصلاً چرا و در چه زمان‌هایی باید بلیط هواپیما استانبول خرید، گردآوری شده است.

safarestan طعم خوش سفر با عصاره استانبول

چرا استانبول؟
این همه شهر زیبا در ترکیه وجود دارد. این همه کشور مختلف و مناسب برای سفر وجود دارد. پس چرا باید به خرید بلیط هواپیما استانبول تأکید شود؟ این سؤالی است که پاسخ به آن می‌تواند برای خیلی‌ها قانع‌کننده‌ترین دلیل سفر به استانبول باشد. هرچند بُعد مسافت می‌تواند عامل تأثیرگذاری در انتخاب بلیط هواپیما استانبول باشد اما صرفاً نمی‌توان آن را تنها دلیل علاقه خیلی‌ها به استانبول دانست. اگر بخواهیم تنها یک دلیل برای این موضوع بیان کرد، مسلماً آن چیزی نیست جز روح آرامش‌بخش استانبول.
اگر چه استانبول یادگار عظیمی از امپراتوری‌های گذشته است؛ اگر چه در استانبول می‌توان خود را بین گستره عظیمی از زیبایی‌های تاریخی و طبیعی یافت؛ اما آنچه به بلیط هواپیما استانبول معنا می‌بخشد و آن را از سایر شهرها متمایز می‌کند، حس آرامشی است که با گذاشتن اولین قدم در این شهر به تک‌تک مسافران القا می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد حتی در مضطر‌ب‌ترین لحظات خود با شنیدن نام استانبول و یا دیدن آن، حس خوشایندی به دست می‌آورند. چراکه کاملاً ناخودآگاهانه، تمامی خاطرات خوش سفر به استانبول برای‌شان در یک لحظه تداعی می‌شوند.

استانبول، شهر تضادهای دوست‌داشتنی
حتماً به خوبی می‌دانید استانبول جایی است که در آن شرق و غرب همدیگر را به آغوش می‌کشند. همین موضوع باعث شده که استانبول به دیگ جوشانی بدل شده که در آن همه نوع فرهنگ، سلیقه و ذائقه دیده می‌شود. سلیقه‌ها و ذائقه‌هایی که منجر به خلق تضادهای جذاب در استانبول شده است. برای مثال در این شهر مساجد سنتی و قدیمی در کنار آسمان‌خراش‌های مدرن و کلیساها و کنیسه‌ها قرار گرفته‌اند. در عین حال همه این عوامل فقط یک ویژگی مشترک دارند و آن هم نوع‌دوستی ترک‌ها است. عنصری که باعث می‌شود تمامی سلیقه‌ها به خوبی کنار یکدیگر زندگی کنند.

آمیخته‌ای از لذیذترین طعم‌ها
ترکیب فرهنگ‌ها در استانبول بر طعم غذاهای این شهر هم تأثیر شگفت‌انگیزی گذاشته است. عاشقان غذاهای خوشمزه و لذیذ، زمانی که بلیط هواپیما استانبول می‌خرند و طعم غذاهای عثمانی، مدیترانه‌ای، ترکی، اروپایی و سایر طعم‌ها را می‌چشند، تازه متوجه می‌شوند که چه فرصت بزرگی برای لذت بردن از زندگی به دست آورده‌اند. پس در استانبول سعی کنید به سراغ غذاهایی فست فودی نروید و کمی خوش‌سلیقه باشید.

شب‌هایی که فراموش نمی‌شوند
مگر می‌شود بلیط هواپیما استانبول خرید، فضای این شهر را در تاریکی شب تجربه کرد و خاطرات تجربه چنین فضایی را از یاد برد؟ زیبایی استانبول در زیر نور خورشید هر چقدر که باشد در تاریکی شب ده‌ها برابر می‌شود. شب‌هایی که گویی جوهر هیجان و شادابی به آن‌ها تزریق شده است. حتی اگر اهل تجربه هیجان زیاد در شب هم نباشید، تراس کافه‌ها با فضای لطیف و آرامش‌بخش خودشان، شب‌های استانبول را بسیار خاص و جذاب خواهند کرد.

چند مورد دیگر از جذابیت‌های سفر به استانبول
استانبول را می‌توان شهری برای خرید بهترین اجناس و تماشای زیباترین چشم‌اندازها دانست. استانبول را می‌توان بهشتی برای تجربه عاشقانه‌ترین لحظات زندگی تلقی کرد. در استانبول هر لذتی که از زندگی انتظار داشته باشید، نصیب خواهد شد. وصف استانبول با چند کلمه ساده از عهده هیچ نویسنده‌ای برنمی‌آید. باید بلیط هواپیما استانبول خرید و به این شهر سفر کرد تا برای چند روز هم که شده طعم واقعی یک سفر شیرین را چشید.

کریسمس در استانبول
استانبول همیشه زیبا است اما اگر بپرسید که عالی‌ترین وقت برای سفر به استانبول چه زمانی است، جشن کریسمس یکی از بهترین زمان‌ها است. در این ایام، خیابان‌های استانبول با درختان کریسمس و انواع نورپردازی‌های چشم‌نواز تزئین شده و فضای کلی شهر بسیار شگفت‌انگیز می‌شود. از طرفی دیگر در بزرگ‌ترین کلیسای کاتولیک این شهر یعنی کلیسای سن آنتوان مراسمات مذهبی خاص برگزار می‌شود که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.
اگر در کریسمس بلیط هواپیما استانبول خریدید، مراجعه به بازار بزرگ این شهر را حتماً باید جزو اولویت‌های خود قرار دهید. چرا که در این ایام می‌توان در بازار بزرگ استانبول اجناس بسیار با کیفیتی را با قیمت بسیار پایین خرید. البته به شرطی که چانه زدن و تخفیف گرفتن را به خوبی بلد باشید. در کل، به جرات می‌توان گفت که زیبایی‌های دائمی استانبول، در کریسمس، جان تازه‌ای به خود می‌گیرند و زیباتر از همیشه می‌شوند.
لذتی که خرید بلیط هواپیما استانبول می‌تواند به تمامی ابعاد زندگی تزریق کند، بسیار بیشتر از آن چیزی است که بتوان در کلام توصیف کرد. بی‌دلیل نیست که خیلی‌ها سفر به استانبول را عصاره اصلی لذت‌های زندگی خود می‌دانند. البته لذت‌های واقعی سفر به استانبول هم زمانی شکوفا می‌شوند، که این سفر به آسانی انجام شود. پس در اینجا باید به نقش کلیدی سفرستان در فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای مسافرت آسان و بدون دغدغه هم اشاره‌ای داشته باشیم.
آژانس سفرستان با ارائه بهترین خدمات از جمله فراهم آوردن فرصت خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول در تمامی روزهای سال و رزرو هتل در اسرع وقت از گذشته تا به حال همواره دوست و رفیقی مطمئن برای مسافران بوده است. پشتیبانی دائمی این آژانس از گردشگران باعث می‌شود که آن‌ها با خیال راحتی بلیط هواپیما استانبول بخرند، برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند و دیگر هیچ دلهره‌‌ای از بابت جوانب مختلف سفر نداشته باشند. همین عوامل باعث می‌شوند که اعتماد و اطمینان مسافران به سفرستان هر روز بیشتر شود و متعاقب با آن، انگیزه سفرستان هم برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر افزایش یابد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *