جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شهربانو منطقه ۱۵ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳۰ خرداد ۱۳۹۸

مجموعه شهربانو منطقه ۱۵، در جنوب تهران محدوده افسریه واقع شده است و همه روزه در اختیار بانوان است. مجموعه شهربانو منطقه ۱۵ با امکانات ویژه در مجموعه ۲۷ هکتاری بوستان پردیس بانوان قرار دارد. مجموعه شهربانو منطقه ۱۵ در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. ساعت کاری مجموعه شهربانو منطقه ۱۵ هرروز از ۸ صبح تا ۸ شب است. مجموعه های شهربانو با مدیریت مدیر امور بانوان و به طور خصوصی از طریق پیمانکار پیشنهادی ایشان که مورد تائید اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه می باشد اداره می شود. تمامی کارکنان مجموعه های شهربانو، بانوان هستند که این ویژگی موضوع اشتغال و اقتصاد خانواده را مورد توجه قرار داده است.

مجموعه شهربانو منطقه 15 1 شهربانو منطقه 15 تهران

مجموعه های شهربانو با مدیریت مدیر امور بانوان و به طور خصوصی از طریق پیمانکار پیشنهادی ایشان که مورد تائید اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه می باشد اداره می شود.
ارایه تسهیلات برای مشاغل خانگی از طریق راه­ اندازی بازارچه­ های کوثر، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ معنوی و اخلاقی در سطح منطقه از طریق برگزاری دوره های آموزش قرآن و اخلاق به فرزندان و بانوان از دیگر خدمات مجموعه شهربانو است
سالن بدنسازی ، سالن چند منظوره ورزشی، استخر و سونا، مزون لباس، سالن زیبایی، آتلیه عکاسی، سالن لاغری، بوفه و کافی شاپ، پیست دوچرخه سواری حرفه ای، کلینیک گل و گیاه ، آموزش و پرورش گیاهان آپارتمانی و برگزاری همایش، کتابخانه ، سالن آمفی تاتر، رستوران، خانه اسباب بازی از امکانات این مجموعه است.
تلفن تماس : ۵۵۴۶۰۸۷۳-۷
ساعت کاری : ۸ الی ۲۰
آدرس : تهران- سه راه افسریه- ضلع جنوب غربی میدان افسریه- ضلع شمال بوستان آزادگان

مجموعه شهربانو منطقه 15 2 شهربانو منطقه 15 تهران
مجموعه شهربانو منطقه 15 3 شهربانو منطقه 15 تهران

منابع:
بزنیم بیرون
خبرگزاری جمهوری اسلامی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *