رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ تیر ۱۳۹۸

شهربانو منطقه ۴ تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مجموعه شهربانو منطقه ۴ ، در شمال شرقی تهران قرار گرفته و همه روزه میزبان بانوان است. مجموعه شهربانو منطقه ۴ با ارائه خدماتی همچون آموزش هنرهای دستی ، قرآن، مهارت های زندگی ،مشاوره خدمات ورزشی شامل سالن های ایروبیک ،بدنسازی ، یوگا ،رزمی، کارگاه خیاطی و سالن مزون لباس ،کارگاه کارآفرینی و اشتغالزایی و.. فعال است. ساعت کاری مجموعه شهربانو منطقه ۴ هرروز از ۸ صبح تا ۸ شب است.فعالیت های این مجموعه براساس دیدگاه تخصصی در رفع نیاز واقعی بانوان همچون موضوع تندرستی و سلامت در نظر گرفته شده تا بانوان بتوانند در یک محیط امن، سالم و کاملا زنانه نیازهای خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی رفع کنند.تمامی کارکنان مجموعه های شهربانو، بانوان هستند که این ویژگی موضوع اشتغال و اقتصاد خانواده را مورد توجه قرار داده است.
مجموعه های شهربانو با مدیریت مدیر امور بانوان و به طور خصوصی از طریق پیمانکار پیشنهادی ایشان که مورد تائید اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه می باشد اداره می شود.
ارایه تسهیلات برای مشاغل خانگی از طریق راه­ اندازی بازارچه­ های کوثر، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ معنوی و اخلاقی در سطح منطقه از طریق برگزاری دوره های آموزش قرآن و اخلاق به فرزندان و بانوان از دیگر خدمات مجموعه شهربانو است
کتابخانه، قرائت خانه، کافی نت ، کافی شاپ، خانه کودک از امکانات مجموعه شهربانو است.

تلفن تماس : ۷۷۴۹۹۹۸۳
ساعت کاری : ۸ الی ۲۰
آدرس : تهران- رسالت- خیابان هنگام- خیابان طاهر خانی- نبش بوعلی- ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی- طبقه ۴

-شهربانو-منطقه-4 شهربانو منطقه 4 تهران

منابع:
بزنیم بیرون
خبرگزاری جمهوری اسلامی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *