رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ تیر ۱۳۹۸

شهربانو منطقه یک تهران

اشتراک گذاری

شهربانو منطقه یک شمالی ترین مجموعه شهربانو در تهران است که در نزدیکی امام زاده قاسم (ع) قرار گرفته است. در مجموعه شهربانو منطقه یک خدمات ورزشی ارائه شده شامل سالن ایروبیک، سالن بدنسازی، سالن یوگا، سالن رزمی، استخر، سونا جکوزی است. شهربانو منطقه یک دارای مرکز آموزش برای رشته های کامپیوتر، زبان انگلیسی هنرهای دستی نیز هست. کتابخانه شهربانو منطقه یک همه روزه از ساعت ۸تا ۱۹ بطور اختصاصی در خدمت بانوان منطقه است ساعت کاری شهربانو منطقه یک از ۸ صبح تا ۸ شب است.فعالیت های این مجموعه براساس دیدگاه تخصصی در رفع نیاز واقعی بانوان همچون موضوع تندرستی و سلامت در نظر گرفته شده تا بانوان بتوانند در یک محیط امن، سالم و کاملا زنانه نیازهای خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی رفع کنند.
تمامی کارکنان مجموعه های شهربانو، بانوان هستند که این ویژگی موضوع اشتغال و اقتصاد خانواده را مورد توجه قرار داده است.

مجموعه های شهربانو با مدیریت مدیر امور بانوان و به طور خصوصی از طریق پیمانکار پیشنهادی ایشان که مورد تائید اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه می باشد اداره می شود.ارایه تسهیلات برای مشاغل خانگی از طریق راه­ اندازی بازارچه­ های کوثر، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ معنوی و اخلاقی در سطح منطقه از طریق برگزاری دوره های آموزش قرآن و اخلاق به فرزندان و بانوان از دیگر خدمات مجموعه شهربانو است.
درشهربانو خدماتی از قبیل فرهنگی، آموزشی، ورزشی، خانه اسباب بازی، نمایشی، کتابخانه تخصصی و قرائت­خانه، پاتوق گفتگو، جشن­تولد، علمی، خدمات بهداشتی آرایشی، هنری، خدماتی و مراکز خاص متناسب با نیاز منطقه ارائه می شود.

تلفن تماس : ۲۲۷۰۰۳۳۰-۲۲۷۴۵۱۰۰
آدرس : تهران – خیابان دربند – خیابان گلابدره – سرپل گلابدره – سمت راست، به سمت امام زاده قاسم (ع)

شهربانو منطقه یک تهران
شهربانو منطقه یک تهران شهربانو منطقه یک تهران

منابع:
بزنیم بیرون
خبرگزاری جمهوری اسلامی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *