رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ بهمن ۱۳۹۸

چگونه در عید، سفر کم‌هزینه و لذت بخش‌تری داشته باشیم

اشتراک گذاری

همان‌طور که هزاران نفر به شما خواهند گفت: «بهترین زمان سفر، یقیناً عید نوروز است.» شما می‌خواهید سریعاً در روزهای عید زمانی که تعطیلات بهاری در اوج خود هستند به شهرهای مسافر خیزی همانند شیراز یا اصفهان سفر کنید. تعطیلات سال نو در ایران بدون شک از مهم‌ترین رویدادهای کشور است که هر سال به مدت دو هفته یا بیشتر برپا می‌شود. بیشتر ایرانیان در این زمان، چه در داخل و چه در خارج از کشور، ضمن جشن گرفتن، اقدامات سفر را نیز مهیا می‌کنند.
به اندازه کافی به شمال سفر نکرده اید؟ راهنمای اجاره ویلای ساحلی و جنگلی در شمال را بخوانید.
اما همواره این موضوع را به خاطر داشته باشید که سفر به کیش، قشم و اهواز با اجاره ویلا و سایر شهر های جنوبی گرمسیر در فصول گرم، جزو گزینه های بسیار کم هزینه می باشد که می توانید در لیست بررسی خود، داشته باشید و از جاهای دیدنی مانند پارک کروکودیل قشم، دیدن کنید.

سفر کم هزینه چگونه در عید، سفر کم‌هزینه و لذت بخش‌تری داشته باشیم
راهنمای داشتن سفر کم هزینه و لذت‌بخش

مسافرت در عید نوروز می‌تواند تجربه‌‎ای شادی‌آور برای پیوند با طبیعت و تازه شدن روح و روان باشد، به ویژه برای ایرانیان، بازدید از شیراز و اصفهان در ایام نوروز امری ضروری است. دلیل این موضوع، وجود جاذبه‌های بی‌مانند تاریخی و فرهنگی نهفته در این دو شهر است.
با این حال، مدیریت و ساماندهی سفر در روزهای شلوغ عید ممکن است تا حدودی دشوار باشد. درواقع، موضوع چالش‌برانگیز «هزینه‌های پرداختی» باشد. به طور قطع، هزینه سفر عید نسبت به روزهای دیگر سال بیشتر است، از خرید بلیت گرفته تا هزینه رزرو هتل! شما باید در تمام طول روزهای عید، مقدار بودجه مورد نیاز خود را تخمین بزنید.
اما باید بگوییم: «هرچه در سفر انعطاف‌پذیرتر عمل کنید، کم شدن هزینه‌ها اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.» این موضوع می‌تواند به معنای صرفه‌جویی در هزینه حمل و نقل (سفر زمینی به جای هوایی)، غذا (تهیه خوراک به جای رستوران رفتن) و از همه مهتر اجاره اقامتگاهی مناسب باشد. هیچ یک از شرایط سفر به اندازه اجاره اقامتگاه مناسب نمی‌تواند لذت‌های سفر را دوچندان کند.
به‌طور پیش فرض، همه ما فکر می‌کنیم که کم کردن هزینه به معنای پایین آمدن کیفیت سفر است، اما این موضع ذهنیتی کاملاً اشتباه است! برای مثال، بیشتر افراد برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب سریعاً به ایده رزرو هتل فکر می‌کنند، اما آیا این ایده دیگر قدیمی نشده است؟ امروزه نه تنها رزرو یک هتل معمولاً گران‌ترین انتخاب ممکن است، بلکه معمولاً هیجان و لذت کمتری را نیز در بر دارد.

سفر عید نوروز چگونه در عید، سفر کم‌هزینه و لذت بخش‌تری داشته باشیم
تفاوت اجاره ویلا با رزرو هتل

سعی کنید جستجوی خود را بیشتر کنید، برای مثال، اجاره ویلا کم هزینه و هیجان‌انگیز نیست؟ هتل کمترین میزان فضای شخصی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، به این معنا که آزادی عمل کمتری دارید؛ اما به ویلا نگاه کنید، شما در ویلا بیشترین فضای خصوصی را دارید، بدون آنکه در جوار شما افراد دیگری نیز حضور داشته باشند. پس چه چیزی می‌تواند همانند ویلا، یک ماه عسل عاشقانه دو نفره را فراهم کند؟
شما به همراه خانواده‌تان می‌توانید در ویلا هر فعالیتی را انجام دهید، از درست کردن جوجه کباب گرفته تا برگزاری مهمانی و یا گرفتن جشن تولد! شما در هتل مدام در کنترل و نظارت هستید (برای مثال، ورود و خروج)، ولی در ویلا خودتان هستیدُ خودتان. ویلا در واقع یک مکان با اقامت خصوصی است، «خانه‌ای همانند خانه خود.»
موضوع دیگر می‌تواند مقدار هزینه باشد، اجاره ویلاها اغلب ارزان‌تر از هتل‌ها هستند. به طور معمول هزینه روزانه یک هتل پنج ستاره، مساوی با یک هفته اجاره ویلای استخر دار است! ممکن است بگویید: «هتل پنج ستاره نیز دارای استخر و امکانات بالا است.» اما آیا شما از یک استخر خصوصی لذت می‌برید و یا استخر عمومی؟
به‌طورکلی، ویلاها با انتخاب ساختارهای جداگانه مانند اتاق‌های شخصی، برای شما و اعضای خانواده‌تان امنیت و آسایش یک استراحتگاه خصوصی را فراهم می‌کنند. این ویلا‌ها حریم شخصی و آرامش بیشتری را ارائه می‌دهند؛ امکاناتی که شما نمی‌توانید از یک هتل لوکس انتظار داشته باشید.
اگر علاقه‌مند به بازدید از شهرهای باشکوه شیراز و اصفهان هستید، به شما روزهای عید نوروز را پیشنهاد می‌دهیم و اگر به دنبال رزرو و اجاره ویلا در بهترین مناطق این دو شهرها هستید، وب‌سایت شب را انتخاب کنید.

اجاره ویلا چگونه در عید، سفر کم‌هزینه و لذت بخش‌تری داشته باشیم
سفر به اصفهان و شیراز، از سفر های ارزان و اقتصادی و خاطره انگیز
آیا میخواهید راه های سفر ارزان به اصفهان با رزرو ویلا را بدانید؟
حالا که با سریع ترین راه اجاره ویلا در شمال و اجاره سوئیت در اصفهان و اجاره سوئیت در شیراز و دیگر شهر های ایران آشنا شدید، زمان را از دست ندهید. با ورود به سایت شب و جستجوی شهر مورد نظر خود می‌توانید تمامی اقامتگاه های موجود را مشاهده کنید و متناسب با موقعیت جغرافیایی، فیلتر های «تاریخ، محدوده‌ی قیمت اقامتگاه، اندازه یا تعداد اتاق خواب و تخت» و فیلتر های بیشتر و متعدد دیگر می‌توانید اقامتگاه و ویلای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس با تماشای گالری تصاویر، مشاهده‌ی نظرات مسافران ، امکانات مد نظر و بودجه‌ی خود، ویلای مناسبتان را رزرو و اجاره نمایید.

Source: Kojaro
سایت شب، بزرگ‌ترین وب‌سایت اجاره سوئیت و ویلا در سرتاسر کشور است. پشتیبانی عالی و ارائه خدمات منحصر به فرد جهت رضایت حداکثری مسافران، از مزیت‌های بی‌مانند سایت شب است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *