جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفره خانه سنتی پویا محمود آباد

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ دی ۱۳۹۷

سفره خانه سنتی پویا محمود آباد با یک تیر چند نشون زده! هم رستورانه  و سفره خونه سنتیه و هم فست فود. برای هر سلیقه ای مناسب است. البته برای اینکه از غافله کافی شاپ های در حال زیاد شدن تو محمودآباد عقب نمونه، منوی کافه هم داره. قلیان کشیدن تو این سفره خونه آزاده و در کنار برگر و پیتزا و کباب و…، حتی آش رشته هم سرو می کند.
لذت چشیدن طعم اصیل یک غذای ایرانی، غذایی لذیذ درکنار فضایی دلچسب و زیبا، غذاهای این رستوران بی نظیر از گوشت تازه تهیه شده است. در این رستوران موسیقی زنده پخش می گردد.شما دوستان عزیز می توانید با هماهنگی قبلی با مدیریت رستوران مهمانی و جشن های خود را در رستوران سنتی پویا محمود آباد برگزار کنید.
این رستوران مانند سایر رستوران های شمال منویی متنوع از غذاهای لذیذ محلی را دارا می باشد که توسط آشپزانی حرفه ای آماده و توسط کارکنانی دوره دیده برای شما عزیزان سرو می گردد
رستوران سنتی پویا محمود آباد واقع در محمود آباد مازندران ، یکی از رستوران های سنتی با کیفیت غذایی بالاست. این رستوران از فضایی دلنشین برخوردار است. همچنین در ایام عادی دارای موسیقی زنده است. که شما عزیزان میتوانید در کار لذت بردن از طعم اصیل غذاهای این مجموعه از فضا و موسیقی نیز لذت ببرید و شبی به یاد مادنی را سپری کنید. در ادامه با سیری در ایران همراه باشید تا با ویژگی های این رستوران آشنا بشوید.

آدرس: دریاسر- کیلومتر ۷ جاده محموداباد به بابلسر

1 1 سفره خانه سنتی پویا محمود آباد
2 3 سفره خانه سنتی پویا محمود آباد
3 3 سفره خانه سنتی پویا محمود آباد
4 3 سفره خانه سنتی پویا محمود آباد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 5 میانگین: 1.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد