جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سرای قهوه عامری ها

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ مهر ۱۳۹۸

شهر تاریخی کاشان پر از خانه های تاریخی است که یکی از این خانه های تاریخی که به تازگی کاربری رستوران پیدا کرده خانه تاریخی عامری است که همه روزه میزبان تعداد زیادی گردشگر ایرانی و خارجی است. چنین مکانی که از نظر شمار گردشگرهای مراجعه کننده، دارای اهمیت بالایی است، باید دارای امکانات رفاهی کاملی باشد. خانه عامری‌‌ها دارای یک رستوران سنتی و یک کافه است.اما نام کافه این محل «سرای قهوه عامری‌ها» است. این کافه محیطی بسیار زیبا دارد. معماری سنتی این خانه تاریخی حفظ و مرمت شده است. دکوراسیون این کافه هم مدرن انجام شده است، اما با محیط کافه کاملا تطبیق دارد. خوردنی‌های سرای قهوه عامری‌ها بسیار با کیفیت و خوشمزه هستند و نکته جالب و قابل تحسین هم سفارشی بودن همه ظرف‌های این کافه است که لوگوی کافه روی آن‌ها حک شده است و حتی روی شکلات‌هایی که با نوشیدنی‌ها سرو می‌شود هم این لوگو را می‌بینید.

سرای قهوه عامری ها 1 سرای قهوه عامری ها

در سرای قهوه عامری‌ها انواع و قهوه و سایر نوشیدنی‌ها گرم، چای و دم‌نوش، نوشیدنی‌ها خنک و کیک و دسر با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می‌شود.
این کافه دارای امکاناتی مثل اینترنت بی‌سیم، سرویس بهداشتی، پارکینگ، جای پارک و فضای خارجی برای نشستن است. رده قیمتی این کافه، میان رده است. ما به شما توصیه می‌کنیم اگر به سرای عامری‌ها سر زدید برای رفع خستگی به این کافه هم سری بزنید.
آدرس :خانه‌ی عامری‌ها در محله‌ی سلطان میراحمد کاشان، در خیابان علوی و در کنار حمام سلطان میراحمد قرار دارد.

سرای قهوه عامری ها 2 سرای قهوه عامری ها

سرای قهوه عامری ها 3 سرای قهوه عامری ها

سرای قهوه عامری ها 4 سرای قهوه عامری ها

سرای قهوه عامری ها 5 سرای قهوه عامری ها

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *