رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

سازمان میراث فرهنگی و موسسه اکو یادداشت همکاری امضا کردند

اشتراک گذاری

تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۲-ایرنا – به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا در این یادداشت تفاهم که به امضای حسین عارف رییس موسسه فرهنگی اکو و جلیل گلشن رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی رسید ، در مورد برگزاری میزگردهای فرهنگی ، هنری و جلسات تبادل افکار میان نخبگان کشورهای عضو اکو به توافق رسیدند.

دو طرف هم چنین بر برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی کوتاه مدت به ویژه در زمینه حفظ و نگهداری آثار تاریخی فرهنگی ملموس و غیرملموس تاکید کردند.

مبادله اعضای هیات علمی کارشناس و کارورز در چارچوپ تخصص کشورهای علاقه مند به همکاری در حوزه اکو از دیگر محورهای مورد تاکید بود .

بررسی و امکان سنجی ایجاد مرکز آموزشی پژوهشی میراث فرهنگی اکو ، تعریف و پیشنهاد طرح های مشترک تحقیقاتی و پژوهشی میان کشورهای عضو از جمله محورهای مورد نظر دراین یادداشت تفاهم است .

در این تفاهم نامه که در حاشیه افتتاح نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی ایران امضاء شد موضوع چاپ و انتشار کتب، فصلنامه و سایر تولیدات فکری ، تحقیقاتی در زمینه های فرهنگی ادبی ، هنری، گردشگری و میراث فرهنگی نیز پیش بینی شده است.

نمایشگاه آثار فاخر، تاریخی و برگزیده صنایع دستی ایران از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در موسسه فرهنگی اکو واقع در اقدسیه، خیابان شهید موحد دانش، خیابان ناز برای بازدید علاقه مندان دایر است .

81133682-5643217 سازمان میراث فرهنگی و موسسه اکو یادداشت همکاری امضا کردند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *