رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ فروردین ۱۴۰۰

ساحل خزر آباد ساری

لینک این مطلب کپی شد!

ساحل خزر آباد ساری در ۳۵ کیلومتری این شهر زیبا و در استان مازندران است. ساحل خزرآباد از قسمت‌های امن و مناسب برای شنا کردن است. همچنین امکان شنا برای خانم‌ها در ساحل خزرآباد وجود دارد. از دیگر خبرهای خوش اینکه با اقدامات انجام شده توسط اداره بهزیستی شهر ساری، در این ساحل مکانی برای استفاده معلولین محترم نیز فراهم شده است. در ساحل خزر آباد امکان استفاده از ورزش‌های آبی مانند جت اسکی نیز وجود دارد. ساحل خزرآباد اختصاصی بوده و برای افراد موسسات و ارگان‌های خاصی است. البته امروزه با همکاری شهرداری شهر ساری اقداماتی برای استفاده عموم از ساحل خزرآباد فراهم شده است.

از جاذبه های تفریحی و گردشگری در شمال کشور می توان به ساحل خزرآباد ساری اشاره کرد. این ساحل که در منطقه خزر آباد واقع شده است فرصت مناسبی است تا دل را به دریا زد و از تفریحات آبی این منطقه بهره مند شد. جالب است بدانید که خبرهای تازه ای برای عمومی و همگانی شدن ساحل زیبا در شهر ساری به گوش می رسد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

-خزر-آباد-ساری-1-800x533 ساحل خزر آباد ساری

ساحل خزرآباد ساری یک مکان گردشگری شناخته می شود که می تواند قطب توریستی ایده آلی جهت جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی به شمار آید. این ساحل زیبا که در سی و پنج کیلومتری شهر ساری قرار گرفته مدت ها به صورت اختصاصی مورد استفاده ی افراد و مؤسسات خاصی قرار می گرفت. ولی در سال های اخیر مسئولین این شهر تلاش های بسیاری برای آزادسازی آن انجام داده اند.
انحصاری بودن این ساحل باعث شده بود که برخی از افراد به تأسیس رستوران و کافه های اطراف این ساحل اقدام کنند که این موضوع نیز مورد بررسی مسئولین ذیربط قرار گرفته است. آزاد سازی ساحل خزرآباد ساری توسط شهرداری این شهر در حال بررسی است تا عموم به راحتی بتوانند از امکانات این ساحل زیبا استفاده نمایند. اگر قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارید توصیه می کنیم به هیچ عنوان این ساحل بکر را از دست ندهید.
ساحل خزرآباد ساری به مانند برخی از مکان های توریستی و گردشگری این شهر دارای موقعیت مکانی و جغرافیایی ویژه و منحصر به فردی است که این موضوع باعث پر رنگ شدن نقش توریستی این ساحل زیبا شده است. ارتباط میان این منطقه با ساحل زیبای دریای خزر با استفاده از بلوار و همچنین جاده فرح آباد میسر شده و این شرایط براساس موقعیت جغرافیایی این منطقه فراهم شده است.

-خزر-آباد-ساری-2-800x533 ساحل خزر آباد ساری

فاصله ی سی و پنج کیلومتری این ساحل تا ساری نیز باعث شده تا گردشگران در سفر خود به این شهر یک روز را برای دیدن این ساحل اختصاص دهند. نکته ی جالب در رابطه با ساحل خزرآباد ساری امکاناتی است که برخی از افراد می توانند از آن ها برخوردار شوند که در ادامه ی این بخش بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت. در سفر به ساری در کنار دیگر جاذبه های گردشگری این شهر شنا کردن در این ساحل را از دست ندهید.
ساحل خزرآباد ساری دارای امکانات تفریحی متعددی است که یکی از مهم ترین و در عین حال محبوب ترین آن ها شنا کردن می باشد. اگر اهل این تفریح لذت بخش هستید در سفر به ساری با یک تیر می توانید دو نشان بزنید، هم از مکان های گردشگری این شهر دیدن نموده و هم شنا کردن را در ساحل زیبا و بکر خزرآباد ساری تجربه خواهید کرد.

جالب است بدانید که این ساحل بخشی را نیز برای شنا کردن بانوان عزیز اختصاص داده و این موضوع بسیار مورد توجه خانم های عزیز قرار گرفته است. امنیت شنا کردن بانوان نیز در ساحل زیبای خزرآباد ساری کاملاً رعایت شده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای به خطر افتادن حریم شخصی این عزیزان وجود نخواهد داشت. این ساحل در کنار دیگر تفریحات آبی از جمله قایق رانی فرصت مناسبی برای گردش و تفریح در شمال کشور شناخته می شود.

-خزر-آباد-ساری-3 ساحل خزر آباد ساری

امکانات رفاهی ساحل خزرآباد ساری برای معلولین

افراد معلول در جامعه با توجه به محدودیت های جسمی که دارند کمتر می توانند از امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار شوند و این موضوع در روحیه ی آن ها تأثیرات نامطلوبی به همراه خواهد داشت.ساحل خزرآباد ساری یک مکان مناسب و ایده آل برای این افراد محسوب می شود چرا که امکانات رفاهی استانداردی برای آن ها در نظر گرفته شده است. اداره ی بهزیستی این شهر با تدابیری که در نظر گرفته توانسته مکانی را برای این عزیزان در ساحل خزرآباد ساری اختصاص دهد تا آن ها نیز بتوانند از امکانات تفریحی این ساحل برخوردار شوند.

تفریحات دریایی ساری در ساحل خزر آباد و مجتمع تفریحی فرح آباد متنوع می باشند. قایق سواری، موج سواری و همچنین پیاده روی از جمله تفریحات دریایی این مناطق محسوب می شوند. در ادامه به مکان های تفریحی ساری بیشتر خواهیم پرداخت.

تفریحات دریایی ساری

در سفر به ساری می توانید تفریحات مختلفی را در مناطق گردشگری این شهر تجربه نمایید. در شهر ساری مکان های گردشگری و تفریحی بسیاری وجود دارد که می توانند تفریحات دریایی و آبی را برای مسافران عزیز فراهم کنند. افراد بسیاری برای این نوع تفریحات عازم شمال کشور می شوند تا به قول معروف تنی به آب بزنند و از آرامش دریا بهره مند گردند.

اگر بخواهیم بهترین مراکز گردشگری ساری که دارای تفریحات آبی متعددی هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم مسلما به چند مورد مهم برخواهیم خورد که در این مطلب به آنها بیشتر خواهیم پرداخت. مجتمع تفریحی و گردشگری فرح آباد، سواحل خزر آباد و چندین مکان تفریحی دیگر در این لیست جای دارند و با توجه به این که از تفریحات دریایی ساری برخوردارند بهترین گزینه محسوب می شوند.

-خزر-آباد-ساری-800x533 ساحل خزر آباد ساری

تفریحات دریایی ساری در مجتمع فرح آباد
از مکان های تفریحی و گردشگری پرطرفدار و محبوب در شهر ساری مجتمع فرح آباد می باشد. این مکان با قدمتی که دارد یک گزینه مناسب برای بهره مند شدن از تفریحات دریایی ساری محسوب می شود. تنوع تفریحات آبی در مجتمع گردشگری فرح آباد به قدری است که افراد در انتخاب آنها دچار تردید می شوند. قایق سواری و موج سواری از مهمترین تفریحات دریایی این منطقه به شمار می روند. از دیگر تفریحات این مجتمع می توان به تیوپ سواری و همچنین اسکی روی آب نیز اشاره داشت.

سوارکاری و ماسه بازی نیز در مجتمع تفریحی فرح آباد از محبوبیت خاصی برخوردار است. جالب است بدانید که در سواحل این منطقه افراد بسیاری ساعت ها به پیاده روی می پردازند و این امر را یکی از تفریحات سالم در این مجتمع بر می شمارند. از مهمترین تفریحات این منطقه می توان به اتوبوس های دریایی آن اشاره کرد. مدت ها می توان سوار بر این اتوبوس شد و از طبیعت زیبای ساحل لذت برد.

-فرح-آباد ساحل خزر آباد ساری

تفریحات دریایی ساری در ساحل چپکرود
اگر به دنبال منطقه ای هستید تا بتوانید از تفریحات آبی در کنار مناظر بکر و طبیعی آن بهره مند شوید ما به شما عزیزان ساحل چپکرود را پیشنهاد می کنیم. ساعت ها می توانید در کنار ساحل نام برده به تفریح و گردش بپردازید و از طبیعت بکر و دیدنی آن لذت ببرید.

این ساحل در مازندران واقع شده است و می توانید از تفریحات دریایی آن استفاده نمایید. تفریحات دریایی ساری در این ساحل نیز به چشم می خورند که از مهمترین آنها می توان به قایق سواری و شنا در این منطقه اشاره کرد. پیاده روی جزو تفریحاتی است که نه تنها در این ساحل بلکه در دیگر مناطق ساحلی شهر ساری از محبوبیت بسیاری برخوردار است، چرا که ساعت ها بدون دغدغه و در آرامش کامل می توان از این امکان برخوردار شد. در زمان استفاده از تفریحات دریایی این شهر توصیه می کنیم به چند نکته مهم توجه کنید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
نکته ای در رابطه با تفریحات دریایی ساریتفریحات دریایی ساری در ساحل خزر آباد، فرح آباد و دیگر مکان های توریستی این شهر از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. در زمان تفریح کردن در کنار سواحل این شهر توصیه می کنیم که از آسیب زدن به طبیعت و آلوده کردن آب سواحل خودداری نمایید. قطعا چهره این مناطق با رعایت بهداشت و عدم آلودگی زیبا است.

مجتمع رفاهی و اقامتی خزرآباد

مجموعه خزرآباد مجهز به اقامتگاهی است که درساحل دریای خزر و در ۳۵ کیلومتری شهر ساری واقع شده است. مسافران اقامتگاه خزرآباد به امکانات محوطه چون ساحل اختصاصی، پارکینگ، امکان استفاده از ورزش های آبی و… دسترسی دارند. آدرس مجتمع اقامتی خزرآباد ساری: استان مازندران، شهر ساری، بلوار خزرآباد، ۲۰۰ متر قبل از دریا(سمت چپ)، جاده پلاژ، کیلومتر ۱۱، بعد از مجتمع هوانیروز می‌باشد.

نحوه دسترسی به ساحل خزرآباد

خزرآباد در شمال شهر ساری واقع شده و جزئی از ساحل شهر فرح آباد استان مازندران است. فاصله ساحل خزرآباد از شهر ساری تقریبا ۳۵ کیلومتر است. فاصله خزرآباد تا شهر نکاء مازندران تقریبا ۳۷ کیلومتر و تا شهر بابلسر ۶۳ کیلومتر می‌باشد. همچنین ساحل خزر آباد از شهر تهران تقریبا ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به خزرآباد در جاده فیروزکوه ادامه مسیر دهید و با گذر از زیرآب، شیرگاه و قائم شهر به سمت شهر ساری بروید. از شمال شهر ساری وارد جاده فرح آباد شوید. جاده فرح آباد را تا رسیدن به مجموعه تفریحی خزرآباد ادامه دهید. برای رسیدن به خزرآباد به چیزی در حدود چهار ساعت و نیم زمان نیاز دارید. همچنین می‌توانید از ترمینال شرق سفر خود را با اتوبوس آغاز کنید. امروزه سفر با اتوبوس‌های وی آی پی(اتوبوس‌های درجه یک با امکانات ویژه) به دلیل راحتی سفر و قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارد. اگر علاقه‌ای به سفر زمینی ندارید می‌توانید با هواپیما نیز به شهر ساری سفر کنید. طول پرواز شما از تهران به سمت شهر ساری تقریبا ۴۳ دقیقه می‌باشد.

-خزر-آباد-ساری-4 ساحل خزر آباد ساری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *