جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

روستاهای پیرانشهر ( معرفی ۱۴۸ روستای پیرانشهر )

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ مهر ۱۴۰۱

روستاهای پیرانشهر را در دو مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. ابتدا با شهرستان پیرانشهر آشنا و سپس به معرفی ۱۴۸ روستای پیرانشهر می پردازیم .شهرستان پیرانشهر یکی از شهرستانهای استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران است. مرکز این شهرستان، شهر پیرانشهر است. این شهرستان از شمال به شهرستان اشنویه، از شمال شرق به شهرستان نقده، از شرق به شهرستان مهاباد، از جنوب به شهرستان سردشت و از غرب به اقلیم کردستان منتهی می‌شود. گردکشانه دیگر شهر آن است. روستاهای پسوه، شین‌آباد، دربکه و جلدیان از گردکشانه بیشتر جمعیت دارند اما به صورت رسمی هنوز شهر نشده‌اند.
به گفته متخصصین تنها راه نجات دریاچه ارومیه آبهای رود ارس و شهرستان پیرانشهر است. همچنین آب دریاچه سد سردشت نیز پس از ورود از شهرستان پیرانشهر به دریاچه ارومیه می‌ریزد. بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهرستان ۱۳۸،۸۰۰ نفر است.

پیرانشهر روستاهای پیرانشهر ( معرفی 148 روستای پیرانشهر )

فهرست

تقسیمات کشوری

تقسیمات کشوری این شهرستان، بنابرآنچه در نتایج آمارگیری سرشماری سال ۱۳۸۵ کل کشور آمده‌است، بر حسب بخش، شهر، دهستان و روستا به شرح زیر است:
بخش‌ها
بخش مرکزی
بخش لاجان
شهرها
شهر پیرانشهر
شهر گردکشانه
دهستان‌ها
دهستان‌های بخش مرکزی
دهستان پیران
دهستان منگور غربی
دهستان لاهیجان
دهستان‌های بخش لاجان
دهستان لاهیجان شرقی
دهستان لاهیجان غربی

 3 e1665821214748 روستاهای پیرانشهر ( معرفی 148 روستای پیرانشهر )

کشاورزی

شهرستان پیرانشهر به علت کوهستانی بودن و وجود دشتها و مراتع وسیع یکی از قطبهای دامداری و کشاورزی استان محسوب می‌شود. لبنیات این شهر نیز بسیار مرغوب و مشهور است. محصولات کشاورزی این شهرستان عبارتند از: گندم، جو، نخود، چغندر قندو ذرت و محصولات باغی ان عبارتند از: سیب، زرد آلو و انگور سیاه

صنایع دستی

صنایع دستی مهم این منطقه عبارتند از جوراب و کلاه پشمی، زربافی، جاجیم و گلیم.

پردانان 3 روستاهای پیرانشهر ( معرفی 148 روستای پیرانشهر )

روستاهای پیرانشهر

روستای آب‌خورده

روستای ابخورده، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۰۳ نفر بوده‌است.

روستای احمدغریب

روستای احمدغریب، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۱۶ نفر بوده‌است.

روستای اشنوزنگ

روستای اشنوزنگ، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۵۶۷ نفر بوده‌است.

روستای امین‌آباد (پیران)

روستای امین آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۱۶۵ نفر (۲۴ خانوار) بوده‌است.

روستای اندیزه

روستای اندیزه، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۸۷۶ نفر بوده‌است.

روستای اوغن

روستای اوغن، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۴۳ نفر بوده‌است.

روستای بابکرآباد

روستای بابکرآباد، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۱۸ نفر بوده‌است.

روستای بادین‌آباد پیران

روستای بادین‌آباد پیران، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۵۱۸ نفر (۸۴ خانوار) بوده‌است.

روستای بادین‌آباد منگور

روستای بادین آبادمنگور، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۷۴ نفر (۱۵ خانوار) بوده‌است.

روستای بازرگان

روستای بازرگان، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۲۹ نفر بوده‌است.

روستای بالابان

روستای بالابان، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۱۲ نفر بوده‌است.

روستای باوله سفلی

روستای باوله سفلی، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۹۶ نفر بوده‌است.

روستای باوله سیدان

روستای باوله سیدان، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۴۳ نفر بوده‌است.

روستای بدرآباد

روستای بدرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۷۱ نفر (۱۰ خانوار) بوده‌است.

روستای برایم‌آباد

روستای برایم‌آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان پیرانشهر و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۵ نفر بوده‌است.

روستای برده‌رشان

روستای برده‌رشان (پیرانشهر)، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. یکی از روستاهای زیبای منطقه می‌باشد که مشرف به سد کانی سیب می‌باشد.این روستا در دهستان منگور غربی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

برده رشان 800x450 روستاهای پیرانشهر ( معرفی 148 روستای پیرانشهر )

روستای برده‌قل

روستای برده قل، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۹۶ نفر بوده‌است.

روستای برده‌گوره

روستای برده گوره، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۰۴ نفر بوده‌است.

روستای برکمران

روستای برکمران، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۷۵ نفر بوده‌است.

روستای بسطام‌بگ

روستای بسطام بگ، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۶۷ نفر بوده‌است.

روستای بن‌دره

روستای بن دره، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۴۲۴ نفر (۷۷ خانوار) بوده‌است.

روستای بیکوس

روستای بیکوس، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۶۹۳ نفر بوده‌است.

روستای پادگان پیرانشهر

روستای پادگان پیرانشهر، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۸۰۰ نفر بوده‌است.

روستای پسوه

روستای پسوه، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است.این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و تا سال ۹۱ بیش از ۳۵۰۰ نفر جمعیت را در خود جای داده‌است.در فرهنگ دهخدا آمده‌است که قلعه پسوه . [ق َ ع َ پ َس ْ وَ] (اِخ) دهی است از دهستان لاهیجان بخش حومهٔ شهرستان مهاباد، واقع در ۳۸۵۰۰گزی باختر مهاباد و ۱۳۵۰۰گزی خاور شوسهٔ خانی به نقده. موقع جغرافیایی آن کوهستانی و هوای آن معتدل مالاریایی و دارای ۷۸۲ تن سکنه است. آب آن از رودخانهٔ آواجیر و محصول آن غلات، توتون، حبوب و شغل اهالی زراعت و گله داری و صنایع دستی زنان جاجیم بافی است. راه ارابه رو دارد. بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۳۴۹۵ نفر بوده‌است.

روستای پیرکانی

روستای پیرکانی، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۹۳ نفر بوده‌است.

روستای تازه‌قلعه

روستای تازه قلعه، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش مرکزی که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۵۷ نفر (۹ خانوار) بوده‌است.

روستای ترکش سفلی

روستای ترکش سفلی، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش مرکزی که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۵۳۱ نفر بوده‌است.

روستای ترکش علیا

روستای ترکش علیا، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش مرکزی که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۳۶ نفر بوده‌است.

روستای ترکش قهوه‌خانه

روستای ترکش قهوه‌خانه، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش مرکزی که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۴۹ نفر (۹ خانوار) بوده‌است.

روستای توان

روستای توان، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش لاجان که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۹۴ نفر بوده‌است.

روستای توبزآباد

روستای توبزاوا، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش لاجان که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای توژاله

روستای توژاله، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش لاجان که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۹۷ نفر بوده‌است.

روستای جران

روستای جران، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۳۷۹نفر (۷۲خانوار) بوده‌است.

روستای جلدیان

روستای جلدیان، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش لاجان که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. . تپه قلات جلدیان با قدمتی بیش از هفت هزار سال مربوط به دوران پیش از تاریخ ایران باستان است، این اثر در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۴۵ با شماره ثبت ۶۱۳ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این روستا در دهستان لاهیجان غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۵۷۰ نفر بوده‌است.

جلدیان روستاهای پیرانشهر ( معرفی 148 روستای پیرانشهر )

روستای چیانه

روستای چیانه، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش مرکزی که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۳۴۷ نفر بوده‌است.

روستای حاجی‌غلده

روستای حاجی‌غلده، روستایی است از روستاهای پیرانشهر از توابع بخش لاجان که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۳۳ نفر بوده‌است.

روستای حجران

روستای حجران، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۸۵ نفر بوده‌است.

روستای حمزه‌آباد سفلی

روستای حمزه‌آباد سفلی، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۱۳۷ نفر (۱۶ خانوار) بوده‌است.

روستای حمزه‌آباد علیا

روستای حمزه آبادعلیا، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۱۵۵ نفر (۲۱ خانوار) بوده‌است.

روستای خالدار

روستای خالدار، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۳۰۹ نفر بوده‌است.

روستای خراپا

روستای خراپا، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۰۶ نفر بوده‌است.

روستای خورنج

روستای خورنج، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۶۸۵ نفر بوده‌است.

 خورنج e1665813168595 800x482 روستاهای پیرانشهر ( معرفی 148 روستای پیرانشهر )

روستای خره‌بردشان

روستای خره بردشان، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۷۹ نفر بوده‌است.

روستای خری اغلان

روستای خری اغلان، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۴۳ نفر بوده‌است.

روستای دالاوان

روستای دالاوان، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۸۵ نفر بوده‌است.

روستای دایه شیخی

روستای دایه شیخی، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۶۱ نفر بوده‌است.

روستای دربکه

روستای دربکه، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۰۰۷ نفر بوده‌است.

روستای دشت گندمان

روستای دشت گندمان، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۴۲ نفر بوده‌است.

روستای دوچومان

روستای دوچومان یا دوچمن، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۷۸ نفر (۹ خانوار) بوده‌است.

روستای دولی گوزان

روستای دولی گوزان، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان شرقی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۸ نفر بوده‌است.

روستای دیلزه

روستای دیلزه، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۲۵۸ نفر بوده‌است.

روستای رزگاری

روستای رزگاری، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۱۰۷نفر بوده‌است.

روستای ریگ‌آباد

روستای ریگ آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۵۱۶ نفر (۸۲ خانوار) بوده‌است.

روستای زبکا

روستای زبکا، روستایی است از توابع بخش لاجان و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۱۹۱ نفر (۲۹ خانوار) بوده‌است.

روستای زنگ‌آباد

روستای زنگ آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۳۸۹ نفر (۶۵ خانوار) بوده‌است.

روستای زیدان

روستای زیدان، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۳۳ نفر بوده‌است.

روستای زینوایجان

روستای زینوایجان، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان لاهیجان قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۵۰ نفر بوده‌است.

روستای زیوه

روستای زیوه، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است. این روستا در دهستان پیران قرار داشته و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۳۲۳ نفر بوده‌است.

روستای زیوه قوره

روستای زیوه قوره، روستایی است از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر که در استان آذربایجان غربی واقع شده است.این روستا در دهستان منگور غربی قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن ۱۹۰ نفر بوده‌است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *