جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران مشاهیر اصفهان

تاریخ بروزرسانی :
۸ مرداد ۱۳۹۹

رستوران مشاهیر اصفهان یکی از بهترین و مجلل ترین رستورانهای اصفهان است .کافه رستوران مشاهیر که علاوه بر فضایی بسیار جذاب و مجلل کارکنان مجرب و کارآموزده با برخوردی مناسب دارند غذاهای بسیار با کیفیتی هم دارد و گردشگران با اطمینان خاطر می توانند به این رستوران بروند .کافه رستوران مشاهیر در هتل مشاهیر اصفهان واقع شده است و دارای فضاهای جداگانه ای برای صرف غذا می باشد .به این صورت که قسمتی به عنوان رستوران سنتی در نظر گرفته شده و قسمتی دیگر برای کافه . همچنین این مجموعه از فضای باز، برای صرف غذا و گذران اوقات مشتریان، برخوردار است.

رستوران مشاهیر اصفهان 4 رستوران مشاهیر اصفهان
رستوران مشاهیر اصفهان به شکل یک سالن مجلل به سبک سلطنتی است که علاوه بر جمع خانوادگی و گذراندن اوقات خانوادگی در کنار هم ، برای برگزاری مراسم‌های رسمی نیز بسیار مناسب می‌باشد ، زیرا علاوه بر مجلل بودن و داشتن فضایی رسمی، از نظر ظرفیت نیز پاسخگوی تعداد مهمان‌‌های زیادی است. بنابراین در صورتی که قصد برگزاری مجلسی رسمی دارید، می‌توانید روی فضای رستوران سنتی مشاهیر حساب کنید.

رستوران مشاهیر اصفهان 1 رستوران مشاهیر اصفهان

فضای این رستوران به گونه‌ای ‌ست که با میز و صندلی‌های سلطنتی مزین شده است. کف رستوران نیز همخوانی خوبی با رنگ و دکوراسیون فضا دارد که با استفاده از موکت‌هایی به رنگ کرم و قهوه‌ای طراحی شده است. همچنین سقف بلند و نورپردازی شده در این رستوران فضا را مجلل‌تر می‌کند. برای اینکه فضای این قسمت از مجموعه رستورانی مشاهیر به سبک سنتی و سلطنتی نزدیک‌تر باشد، از آینه‌کاری و لوسترهای طلایی و بزرگ در آن استفاده شده است. میزهای این رستوران کفاف تعداد زیادی از افراد را می‌دهد. بنابراین می‌توانید برای گذران اوقات فراغت خانوادگی خاطرانگیز، همگی دور یک میز جمع شوید.

از دیگر ویژگی‌های این رستوران، سبک دیزاین میزها نیز می‌باشد. بر روی هر کدام از میزها در رستوران مشاهیر اصفهان بشقاب‌هایی مجلل به همراه پیش دستی و لیوان‌های ست وجود دارد. همچنین لیوان‌های موجود روی میز‌ها با دستمال‌هایی قرمز رنگ دیزاین شده‌اند که تضاد جالبی با رنگ طلایی و کرم این مجموعه ایجاد کرده‌اند.

رستوران مشاهیر اصفهان 2 رستوران مشاهیر اصفهان

ورودی رستوران مشاهیر به صورتی است که شما برای ورود به این قسمت باید از راهرویی که با فرش قرمز و میزهای بلند و گلدان‌های زیبا مزین شده عبور کنید تا به رستوران برسید. در دیوارهای این راه‌رو و دیوارهای خود رستوران تابلوهایی سنتی آویزان شده است که فضا را زیباتر کرده‌اند. این رستوران دارای قسمت وی آی پی و ویژه برای مشتریان محترم نیز هست.

فضای باز این رستوران دارای یک چشم‌انداز بسیار عالی از آتشکده‌ای با قدمت ۳۴۰۰ ساله و باغات ناژوان اصفهان است. همچنین اینکه در فضای باز این رستوران خانه‌ای کاهگلی به سبک روستایی نیز مشاهده خواهید کرد که بر زیبایی این رستوران افزوده است.

منوی غذای رستوران مشاهیر با تنوع بی‌نظیر و غذاهایی بسیار لذیذ و جذابی، خدمت مشتریان ارائه می‌شود. شما هر نوع غذای ایرانی و سنتی که دوست داشته باشید، را در منوی این رستوران مشاهده خواهید کرد. کیفیت غذاهای این مجموعه رستوران بسیار بالا است. به طوری که طی نظرسنجی که به شکل آنلاین انجام شده است، اکثر افراد کیفیت غذاها را در حد عالی برآورد کرده بودند.

از دیگر ویژگی‌های مهم غذاهای این مجموعه، دیزاین بسیار عالی و شیک غذاها می‌باشد. به شکلی که هر کدام از غذاها دارای دورچینی تنظیم شده است که با طعم غذای اصلی سازگاری دارد و به شکلی زیبا در ظرف‌های سفید چینی ساده دیزاین می‌شوند. دورچینی که برای هر غذا در نظر گرفته می‌شود، با غذای دیگر تفاوت دارد، زیرا این مواد بر اساس طبع غذای مورد نظر انتخاب می‌شوند.

رستوران مشاهیر اصفهان 3 رستوران مشاهیر اصفهان

مقدار غذایی که برای هر فرد در این رستوران سرو می‌شود، بسیار کافی است و اصلا کم یا زیاد نیست. همچنین در منوی این رستوران سرویس چای یا قلیان نیز وجود دارد. بنابراین می‌توانید علاوه بر صرف غذای لذیذ، به گذراندن اوقات فراغت خوب و خاطرانگیزی با همراهان‌تان در این رستوران بپردازید. البته برای استفاده از قلیان باید در فضایی جداگانه بنشینید تا دود آن دیگر مهمانان را اذیت نکند.

در مورد قیمت غذاهای موجود در منوی این رستوران باید بگوییم که با توجه به کیفیتی که دارند، از قیمت زیادی برخوردار نیستند اما در صورتی که بخواهید قیمت‌ها را با جاهای دیگر مقایسه کنید، باید بگوییم که قیمت‌ها نسبتا بالا هستند.طبق نظر سنجی که با مشتریان صورت گرفته است، این میزان قیمت برای غذاهای رستوران مشاهیر نسبت به خدمات و کیفیت نیز بسیار مناسب و معقول است.

رستوران مشاهیر اصفهان 5 رستوران مشاهیر اصفهان

کافه رستوران مشاهیر از فضای باز یا بالکن برای علاقه‌مندان نیز بهره‌مند است. بنابراین در صورتی که نیاز به استعمال دخانیات و قلیان داشته باشید و یا اینکه علاقه به نشستن و غذا خوردن در فضای آزاد دارید، این قسمت برای شما بسیار مناسب است. علاوه بر کافه، این مجموعه دارای یک تالار پذیرایی نیز است و فضای بسیار مناسبی جهت برگزاری مراسمات رسمی دارد.

از دیگر ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این مجموعه رستوران، برخورد پرسنل و همچنین وضعیت آراستگی و پوشش آن‌هاست. پرسنل این مجموعه به شکل حرفه‌ای آموزش دیده‌اند تا بهترین برخورد را با مشتری داشته باشند. ضمن سرعت عمل بالا و گیرایی که پرسنل این رستوران دارند، خدمات را به بهترین شکل به مشتریان ارائه می دهند. فرم لباس پرسنل این رستوران به شکلی یک دست و هماهنگ تنظیم شده است و از آن‌ها خواسته شده تا در هر شرایط زیبایی و آراستگی خود را حفظ کنند. علاوه بر این، کنترل بهداشتی بسیار سختی بر روی این پرسنل اعمال می‌شود تا خدمات را در بالاترین سطح بهداشتی ارائه دهند.

رستوران مشاهیر اصفهان 6 رستوران مشاهیر اصفهان

پرسنل آشپزخانه نیز از لباس‌ها و پوشش متفاوت و مخصوصی برخوردارند. به شکلی که همه آن‌ها از پوشش‌های بهداشتی مثل دستکش و کلاه حین انجام وظیفه در آشپزخانه برخوردار هستند. همچنین اینکه شبکه بهداشت بر فعالیت‌های پخت غذا و بهداشت پرسنل نظارت کامل و کافی نیز دارد.

مواد غذایی استفاده شده در رستوران مشاهیر کاملا مرغوب و از منابع معتبر تهیه می‌شوند. به شکلی که شبکه بهداشت بر روی آن‌ها کاملا نظارت دارد. همچنین در حمل و نقل این مواد غذایی اولیه، تمام نکات و موارد بهداشتی رعایت می‌شود تا بتوانند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. این مجموعه برای تهیه مواد اولیه برای طبخ غذاهای خود، با تولیدی‌ها و کاخانجات مواد غذایی معتبر قرارداد بسته، تا بتواند علاوه بر تضمین سلامتی مشتریان، رضایت آن‌ها را به طور کامل جلب کند و از طرفی برای نگهداری این مواد اولیه از بهترین دستگاه‌ها و سردخانه‌ها استفاده می‌کند.
آشپزها و سرآشپزهایی که در این مجموعه رستوران به کار گرفته شده‌اند، افرادی بسیار توانمند و خبره در کارشان هستند تا بتوانند بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را تهیه و پخت کنند. برای دیزاین غذاهای رستوران مشاهیر از افراد متبحر استفاده می‌شود که در این کار تخصص کافی دارند. زیرا دیزاین غذا از اصلی‌ترین ویژگی‌های تهیه غذا می‌باشد.

نحوه دسترسی به رستوران مشاهیر

آدرس :این رستوران در بلوار آتشگاه اصفهان، ابتدای بلوار امام در شهر درچه واقع شده است و همانطور که گفته شد در داخل هتل مشاهیر قرار دارد. این مجموعه در واقع در غرب اصفهان واقع شده است که تنها ۸ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. بنابراین راه‌های دسترسی با ماشین شخصی یا وسیله نقلیه به این مکان، ساده و راحت است.

ساعات کاری مجموعه

ساعات کاری این رستوران به صورت یک سره نیست و دارای دو شیفت کاری می‌باشد. بدین صورت که از ساعت ۱۲ و نیم تا سه و نیم ظهر، شیفت ظهر و از ساعت ۸ تا ۱۱ شب، شیفت شب این رستوران، آماده خدمت رسانی به مشتریان است. اما ساعت کاری کافه مشاهیر با رستوران سنتی متفاوت است. کافه مشاهیر از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۴ شب، به شکل یک سره آماده خدمت رسانی است. البته در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل؛ از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب، خدمات کافه مشاهیر ارائه می‌شود.

رستوران مشاهیر اصفهان رستوران مشاهیر اصفهان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 4.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • کمال

    کیفیت غذاش فوق العاده بد.لطفا پولتون رو هدر ندین.فقط دک وپز بیخودی.اگه احیانا حرف من رو قبول ندارین حداقل یه شب یه نظرتون برین امتحان کنید اگه خوشتون اومد بعد باخانواده برین .

    ۵ بهمن, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • سارا

    ظاهرا تعطیل شده
    ما دیشب رفتیم حتی یکنفر نبود و چراغها خاموش بود
    ساعت ۹ شب

    ۲۵ دی, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • Amir

    تالار و رستوران بسیار زیبا و شکیلی هست . ما واسه مراسم عروسی رفته بودیم که هم برخورد پرسنل بسیار خوب و موادبانه بود وهم کیفیت غذا که سلف سرویس بود بسیار عالی بود همچنین مجموعه بسیار زیبای بود و شبی بیاد ماندانی واسمون بود خیلی ممنون هستم از مدیریت وپرسنل هتل مشاهیر .

    ۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • Shakila

    رستوران کاملا افتضاحیه هم از نظر کیفیت و هم قیمت داغونه

    ۱۱ فروردین, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد