رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ دی ۱۳۹۷

رستوران آبی سیاه بیشه

اشتراک گذاری

رستوران آبی سیاه بیشه با محیطی دلنشین و بسیار صمیمی آمادگی پذیرایی از شما و دوستانتان را با بهترین غذا ها و انواع نوشیدنی ها دارد، خاطره ای خوش و بیادماندنی برای شماست. کیفیت بالای سرویس های این کافه رستوران و موقعیت مکانی دنج در کنار قیمت مناسب با توجه به کیفیت باعث معروفیت بیشتر رستوران آبی سیاه بیشه در چالوس قرار دارد. سفارش از منو رستوران آبی سیاه بیشه حتما یکی از لذیذترین سفارش‌های عمرتان خواهد بود. یک روز بیادماندنی را در رستوران آبی سیاه بیشه تجربه کنید.
یکی از بهترین رستوران های جاده چالوس که توی بی نظیرترین موقعیت جاده قرار گرفته است و غذاهای فوق العاده ای داره، منوی غذای کاملی دارد شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی که دل هر مشتری را می برد. بوی مطبوع نان تازه در رستوران هوش را از سر می برد و غذاهای لذیذ آن باعث می شود مشتری ثابت رستوران آبی سیاه بیشه شوید. ، پیش غذاهای خوشمزه و وسوسه کننده و همینطور سوپ روز که توی هوای سرد و همچنین با ویو کوه های بلند، میتونه خیلی گرمتون کند. پس پیشنهاد ما رفتن به رستوران آبی سیاه بیشه است و این فرصت استثنایی را از دست ندهید.
آدرس: جاده چالوس ، بعد از تونل کندوان ، سیاه بیشه

رستوران آبی سیاه بیشه
رستوران آبی سیاه بیشه رستوران آبی سیاه بیشه
رستوران آبی سیاه بیشه رستوران آبی سیاه بیشه
رستوران آبی سیاه بیشه رستوران آبی سیاه بیشه

           
 

نظر کاربران :

  • ب ش

    واقعا متاسفم خوبه آدم انصاف هم داشته باشه.ما ماهیچه سفارش دادیم نه تنها قیمتها خیلی گرون بود گوشت بو هم میداد.از اون جاهاست که دیگه نمیرم و به کسی هم پیشنهاد نمیکنم

    ۲۹ خرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • Akram ghelichkhan

    ما عكسي كه گذاشته بودن رو ديديم فكر كرديم تراس براي نشستن جا داره ولي گفتن تراس غذا سرو نمي شه. توعكس مرغ لونگي بود كه ازشون پرسيديم گفتن تو منو ندارن. ماهي با پلو ساده بود كه جالب نبود. فقط ميرزاقاسمي خوبي داشت. در كل من دوس نداشتم بنظرم اصلا ربطي به عكساشون نداشت و غذاشون هم خوب نبود.

    ۸ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    حتما براي نشستن طبقه بالا رو انتخاب كنيد كه فضاي بسيار دلنشيني داره مخصوصا كه هوا جوري باشه كه پنجره هاش باز باشه، كيفيت غذاش عاليه و خوشمزه است ، خيلي مخلفات با غذا سرو نمي كنه و قيمتش هم كمي بالاست اما ارزشش رو داره

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    قیمت‌هاش به نسبت رستوران‌های بین‌راهی بالا محسوب می‌شه اما کیفیتش واقعا خوبه و ارزشش رو داره

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    رستوران آبی جای گرونیه به خاطر همین مشتری زیادی نداره ولی اگه یک بار به رستوران رفته مشتری ثابتش می شوید چون غذاهای محلی شمالی را خیلی خوب درست می کنه و درست در دل جاده چالوس قرار گرفته و از داخل رستوران منظره خیلی قشنگی داره.

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *