جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

دوران پساتحریم فرصت مناسب برای توسعه گردشگری است

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ آبان ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۸/۱۸-رضا امیدوار تجریشی روز دوشنبه در بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان وضعیت ساختار جغرافیایی ایران اظهار داشت: در کمتر کشوری می توان با یک پرواز کوتاه از نقطه گرم کویری به منطقه سردسیر رفت.
وی این خاصیت جغرافیایی ایران را برای گردشگران خارجی جذاب دانست و افزود: یکی از فرصت های مهم برای ایران، استفاده از صنعت گردشگری است.
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوان، وجود مکان های تاریخی در ایران را یکی دیگر راهکارهای جذب گردشگری اعلام کرد و گفت: وجود اماکن اماکن مقدس و مذهبی یکی دیگر از روش های جذب گردشگر به ایران است.
وی در ادامه، گردشگری صنعتی، سلامتی و معدنی را از انواع توریسم اعلام کرد و افزود: حضور سرمایه گذران خارجی برای بازدید از مناطق آزاد که منجر به تولید می شود در حوزه گردشگری سلامت قرار دارد.
امیدوار تجریشی، درباره گردشگری سلامت گفت: وجود تجهیزات و متخصصان برجسته حوزه پزشکی در ایران می تواند بسیاری از بیماران کشورهای همسایه را به ایران بخواند.
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوان در ادامه افزود: یکی از انواع گردشگری ها که امروزه مورد توجه علاقمندان قرار گرفته گردشگری معدنی است و ایران نیز با توجه به دارا بودن معادن زیاد می تواند میزبان افراد علاقمند این رشته باشد.
وی ادامه داد: گردشگری روستایی نیز یکی از این موارد است که این روزها مورد علاقه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوان در ادامه سرمایه گذاری در حوزه هتل سازی را برای توسعه گردشگری ضروری دانست و گفت: با هتل سازی و توسعه صنایع وابسته، افراد زیادی دارای شغل می شوند.
وی در ادامه حضور جوانان در قالب تشکل های مردم نهاد حوزه گردشگری را بسیار مفید دانست و گفت: بسیاری از جوانان که خودشان در حرفه ای مهارت دارند می توانند، وظیفه راهنما در این تورها را برعهده بگیرند.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

68 دوران پساتحریم فرصت مناسب برای توسعه گردشگری است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *