جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تعطیلات کجا بریم؟

تاریخ بروزرسانی :
۵ اسفند ۱۳۹۶

همه ما می دانیم که سفر برای سلامتی مان خوب است و در کل سفر کردن را دوست داریم. اگر دچار روزمرگی شده اید، یک سفر چند روزه به یکی از شهرها و یا کشورهای اطراف هم می تواند حس و حالتان را عوض کند. کافی است مقصد مناسبی را با توجه به علایق و بودجه مالی خود انتخاب کنید و رزرواسیون بلیط و هتل خود را به ما بسپارید . آژانس گشتمان با سابقه فعالیت دیرینه در زمینه گردشگری، تور خارجی مناسب افراد را پیشنهاد می کند تا سفری خاطره انگیز در ذهن افراد باقی بماند.

bali تعطیلات کجا بریم؟
تور بالی
بالی ، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا است و همچنین در ایران طرفداران زیادی دارد. سفر به بالی، بازدید از معابد باشکوه، سواحل رویایی و زیبا، طبیعت استوایی فوق‌العاده با مناظر طبیعی خیره‌کننده را به همراه دارد. از جذابیت های اصلی تور بالی برای گردشگران هتل‌های لوکس و بی‌نظیر و غذا خوردن در جذاب‌ترین رستوران‌ها، غذاهای محلی لذیذ، امکان کوه نوردی و بهترین تفریحات آبی و ساحلی است. این جزیره آن چنان شگفت انگیز و وسوسه‌انگیز است که ممکن است حتی به این فکر بیفتید که در آن به طور دائم اقامت داشته باشید.

maldive تعطیلات کجا بریم؟
تور مالدیو
مالدیو کشوری در اقیانوس هند است که کوچکترین کشور قاره آسیا به شمار می آید و بخاطر آب های فیروزه ای رنگ شهرت فراوان دارد. اگر به دنبال آرامش اعصاب هستید سفر با تور مالدیو را به شما توصیه می کنیم. مالدیو مجموعه ای از جزایر بهشتی است که مروارید فیروزه‌ای رنگ اقیانوس هند به شمار می آید. ۱۲ هزار جزیره شگفت‌انگیز با سواحل زیبای مرجانی با شن‌های سفید و ماهی‌های رنگارنگ و دلفین‌ها، مرداب‌های صاف و زلال لاجوردی و درختان نارگیل و نخل بلندقامت، استراحتگاهی آرام و بکر برای پیدا کردن آرامش در این جزیره دوست داشتنی به وجود آورده‌اند.
این سرزمین رویایی مملو از جزیره‌های حیرت‌انگیز است که به شما حس حضور در بهشتی طبیعی با آب و هوایی مطبوع را خواهد داد. جزایری با سواحل ماسه سفید و کرانه‌های آبی، اقامتگاه‌های لوکس و مجلل، در اقیانوس هند، پر از موجودات خارق‌العاده دریایی و چشم‌اندازهایی زیبا و کارت پستالی که در هر گوشه پراکنده شده‌اند، جای تعجب نیست که چرا مالدیو، مکانی پرگردشگر و جذاب است.

morocco تعطیلات کجا بریم؟
تور مراکش
مراکش یا مغرب نزدیکترین کشور به اروپا در قاره آفریقا می باشد. مراکش ساحلی طولانی با اقیانوس اطلس دارد که از شمال به جبل‌الطارق و دریای مدیترانه می‌رسد و در فصول مختلف سال آب و هوایی متفاوت و گاهی حتی غافلگیرکننده دارد ولی به طورکلی آب و هوای مراکش گرم‌ و تقریبا همیشه آفتابی است.
مراکش کشوری شگفت انگیز است که به راحتی عاشق آن می شوید. جاذبه های تاریخی و طبیعی آن نظر گردشگران تور مراکش را جلب میکند؛ جنب و جوش مراکش، جاذبه های تاریخی فز ، مناظر شفشاون ، بیابان مشهور ساهارا و اقیانوس آتلانتیک. همچنین کازابلانکا، یکی از شهرهای بندری مراکش، بازارهای دیدنی و مراکز خرید مدرنی دارد.
علاوه بر اینها در مراکش از مزه ها و بوها و صداها نمی توانید چشم پوشی کنید. ادویه‌جات و ترشی‌جات ،مارهای افسونگر، شفادهندگان دینی، بازارها و مارکت‌ها و بافت قدیمی شهر که پر از گذرگاه‌های درهم تنیده‌ی باریک و فروشگاه‌های محلی است به افسونگری این شهر می‌افزاید .

gashtman 1 تعطیلات کجا بریم؟

در انتها برای اطلاع از سایر تورهای نوروزی به سایت گشتمان مراجعه کنید و یا با شماره های ۸۸۹۶۰۶۷۷ – ۲۶۴۰۹۲۰۰ تماس حاصل نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *