رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ مهر ۱۳۹۹

بوتیک هتل ایرانمهر شیراز

لینک این مطلب کپی شد!

بوتیک هتل ایرانمهر شیراز ،در شهری غنی از فرهنگ و تاریخ ایران با مهمان نواز ترین و بامرام ترین مردم کشور واقع شده است .اگر به این شهر بسیار زیبا سفر کردید و قصد اقامت داشتید، پیشنهاد ما به شما بوتیک هتل ایرانمهر است که در ادامه با آن آشنا می شویم و شما می توانید با آگاهی کامل این بوتیک هتل را انتخاب کنید.اقامتگاه سنتی ایران مهر از بناهای به جا مانده از دوران قاجار، که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید.هتل سنتی ایران مهر با بافت قدیمی و موزه مانند خود،یکی از از بناهای تاریخی به جا مانده از سلسله قاجار است که حدود ۱۳۳ سال (۱۳۰۴-۱۱۷۴) بر ایران حاکم است.قدمت این بنا به اواسط این دوره یعنی حدود ۲۲۵ سال قبل باز می گردد. ساکنان این بنا از نوادگان فرصت الدوله شیرازی بودند که شاعر،حکیم و ادیب برجسته ایرانی بوده است.

بوتیک هتل ایرانمهر شیراز

این اقامتگاه دارای ۱۴ باب اتاق می باشد که اتاق ها در طبقات همکف، نیم طبقه بالا، نیم طبقه پایین و پشت بام قرار گرفته اند. اقامتگاه سنتی ایران مهر در منطقه تاریخی شیراز و در نزدیکی بازار وکیل، حمام وکیل و مدرسه خان واقع شده است. همچنین گردشگران می توانند با طی کردن حداکثر مسافت ۲ کیلومتر از اقامتگاه ایران مهر، از دیگر جاذبه های گردشگری شیراز نظیر باغ نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، خانه تاریخی منطقی نژاد، خانه فروغ الملک و بقعه بی بی دختران بازدید کنند. قابل توجه مهمانان گرامی اتاق های اقامتگاه ایران مهر شیراز فاقد تلویزیون هستند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه ایران مهر در بخش ورودی به اتاق های نیم طبقه بالا و پایین و پشت بام دارای تعدادی پله می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه سنتی ایران مهر طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

بوتیک هتل ایرانمهر شیراز

هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت برای کودکان۲تا۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه بصورت نیم بها می باشد.هزینه اقامت برای کودکان بالای ۸سال بصورت تمام بها محاسبه میشود.این اقامتگاه فاقد پارکینگ میباشد.هزینه اقامت برای مسافرین خارجی متفاوت و به نرخ یورویی محاسبه میشود.پذیرش مسافر با صیغه نامه دارای مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی معتبر بلامانع میباشد.

بوتیک هتل ایرانمهر شیراز

نحوه دسترسی به بوتیک هتل ایرانمهر

آدرس : شیراز، بازار وکیل، کوچه جنب سرای مشیر (کوچه ۲۷۷)، فرعی سوم (توتونچی)، عمارت ایرانمهر

بوتیک هتل ایرانمهر شیراز

بوتیک هتل ایرانمهر شیراز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *