رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ تیر ۱۳۹۹

بهترین شهربازی های تبریز

اشتراک گذاری

وقتی به شهر زیبای تبریز سفر می کنید یا ساکن آنجا هستید ،هیچ چیز به اندازه قول رفتن به شهربازی، نمی تواند بچه ها را خوشحال کند.از آنجا که شهربازی ها یکی از مهم ترین مراکز تفریحی در فصل تابستان هستند، در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین شهربازی های تبریز آشنا سازیم تا سهم کوچکی در شادی کودکانتان داشته باشیم .شهربازی های به دوصورت سرپوشیده یا در محیط باز می باشند که خوشبختانه شهر تبریز هم دارای مجتمع های تجاری بزرگی است که شهربازی دارند و هم پارکهایی با وسعت بالا که شهر بازی روباز دارند .

لونا پارک تبریز  بهترین شهربازی های تبریز

لونا پارک یا شهربازی ایل گلی تبریز

ائل گلی یا شاه ‌گلی یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین شهربازی های تبریز است که وجود یک شهربازی، آن را به مکانی منحصر به فرد تبدیل کرده است. شهربازی ائل گلی یا همان لونا پارک تبریز دارای وسایل بازی متنوعی مانند ترن هوایی، چرخ فلک بزرگ، ماشین برقی، سالتو و… است که هم برای کودکان و هم برای نوجوانان مناسب هستند. سرگرمی‌های دیگری نیز در کنار این شهربازی تبریز و در مجموعه ائل گلی وجود دارد که از میان آنها می‌توان به باشگاه بیلیارد، پیست اسکیت و مینی گلف اشاره کرد. با حضور در مجموعه لونا پارک به امکانات رفاهی بسیاری مانند بوفه و رستوران و همچنین اینترنت وای فای رایگان، که از ویژگی های منحصر به فرد پارک ائل گلی است نیز، دسترسی خواهید داشت.

آدرس: تبریز، بلوار ایل گلی، میدان شهید شریف زاده، خیابان فردوسی

لونا پارک تبریز  بهترین شهربازی های تبریز

شهربازی لاله پارک تبریز

امروزه مجتمع های تجاری بزرگ، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شهری هستند. در گذشته این مراکز برای کودکان و حتی آقایان غیر قابل تحمل بود؛ اما امروزه تقریبا اکثر مراکز خرید از وجود شهربازی هایی با امکانات مختلف بهره مند هستند. مجتمع تجاری لاله یکی از زیبا ترین و مجلل ترین مراکز خرید تبریز می باشد که به علت جای داشتن در یکی از بهترین مناطق شهر و دسترسی به تمام راه های ارتباط شهری، از موقعیت ویژه ای برخوردار است.
این مجتمع از بخش های مختلف خدمات و رفاه، فروش و یک هتل بسیار بزرگ و مجلل برای اقامت گردشگران برخوردار می باشد. مجتمع تجاری تفریحی لاله علاوه ‌بر مراکز خریدش، دارای یکی از مدرن ترین شهربازی های تبریز ، فودکورت و یک زمین پاتیناژ است که می‌تواند تا ساعات طولانی فرزندان شما را سرگرم نماید.

آدرس :تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده، کنار پارک باغمیشه

شهربازی لاله پارک بهترین شهربازی های تبریز

سرزمین عجایب تبریز

شهربازی سرزمین عجایب در منطقه زعفرانیه و میرداماد شهر تبریز واقع شده است و یکی از بهترین شهربازی های تبریز است که با امکاناتی که دارد میزبان کودکان و نوجوانان زیادی می باشد .شهربازی سرزمین عجایب تبریز که با نام شهربازی میرداماد نیز شناخته می‌شود، یکی از نخستین شهربازی‌های سرپوشیده‌ این شهر به حساب می‌آید که طرفداران خاص خود را دارد. نزدیکی شهربازی سرزمین عجایب با پارک سرسبز و زیبای میرداماد آن را به یک گزینه‌ مناسب برای گردش خانوادگی بدل کرده است. زیرا هم کودکان امکان لذت بردن از تفریحات سالم شهربازی را دارند، هم بزرگسالان می‌توانند از طبیعت اطراف آن استفاده کنند.
از جمله امکانات این شهربازی می‌توان به چرخ و فلک، قطار کودک، ماشین برقی، هلی‌کوپتر، فوتبال دستی، ماشین سواری، بازی‌های کامپیوتری و مکانیکی و … اشاره کرد. بنابراین اگر خواستید زمان پرهیجانی را با کودکان دلبندتان در محیطی امن و جذاب سپری کنید، تجربه‌ حضور در شهربازی سرزمین عجایب تبریز را از دست ندهید.

سرزمین عجایب تبریز  بهترین شهربازی های تبریز

شهربازی قلعه شادی

قلعه شادی که از بهترین شهربازی های تبریز است در دو مجتمع تجاری بزرگ تبریز، یعنی مجتمع خرید ستاره باران و مجتمع تجاری اطلس، شعبه دارد. شما می توانید با خیال راحت به خرید خود بپردازید و کودکان شما در فضایی پر از بازی های متنوع به تفریح بپردازند.

آدرس : تبریز، میدان نصف‌راه، مجتع تجاری ستاره باران

 بهترین شهربازی های تبریز

گیم لند بوم کلاب

چند سالی است که بازی‌های پرهیجان و جذاب کامپیوتری جای خود را در جمع جوانان و نوجوانان باز کرده و بازی‌های سنتی و قدیمی که همه بچه‌های محل را در کوچه‌ها، دور هم جمع می‌کرد و شور و شوق زیادی بر پا می‌کرد تقریبا فراموش شده.

این روزها گیم‌نت‌ها از جمله مکان‌های پرطرفداری هستند که نوجوانان برای بازی و سرگرمی به سراغ آن‌ها می‌روند. بازی‌های رقابتی و جذاب گیم‌نت‌ها در هر رده سنی طرفداران زیادی دارد و همچنین جو صمیمی و گرم حاکم بر آن‌ها، ویژگی جذابی است. اگر ساکن شهر تبریز هستید یا به این شهر سفر کرده‌اید و هوس یک بازی جانانه دارید گیم لند بوم کلاب تبریز یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای شماست.

مانیتورهای بزرگ و باکیفیت، مبلمان و صندلی‌های راحت برای لم دادن و بازی کردن، نورپردازی مناسب، سرو نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه از امکانات ویژه گیم لند بوم کلاب تبریز است. البته فقط قرار نیست مقابل مانیتور بشینید و بازی کنید، اگر مایل باشید می‌توانید فوتبال دستی یا بازی‌های بی‌نظیر دیگر را انتخاب کنید و لذت ببرید.
آدرس :تبریز، بلوار ولیعصر، خیابان پارک، پارک ولیعصر

شهربازی رویال تبریز

شهربازی رویال تبریز در مجتمع تجاری رویال یا رویال مال قرار دارد. این مرکز ۵ طبقه یک پکیج کامل از تفریحات مورد علاقه‌ یک خانواده را شامل می‌شود. دو طبقه مرکز خرید برای خانم خانه، شهربازی و فود کورت برای کودک یا نوجوانان خانواده و دو طبقه پارکینگ، بخش مورد علاقه‌ پدر خانواده، در این مجتمع گرد هم آمده‌اند.

شهربازی سرپوشیده رویال تبریز دارای وسایل مختلف بازی‌های کامپیوتری و مکانیکی به‌روز، کشتی صبا، ماشین برقی و سایر سرگرمی‌هاست. سالن بولینگ و سینمای ۷ بعدی از جمله بخش‌های بسیار محبوب این شهربازی به حساب می‌آید که طرفداران زیادی در سنین مختلف دارد.

نام شهربازی رویال تبریز ما بین ۱۵ شهربازی برتر ایران جا خوش کرده است. همچنین خود مجتمع رویال نیز یکی از بزرگترین مجتمع‌های تفریحی و تجاری در تبریز محسوب می‌شود. جدای از همه‌ ویژگی‌های مثبت شهربازی رویال، زمستان سخت تبریز، مکان‌های سرپوشیده برای تفریح را می‌طلبد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً بین ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مجتمع و شهربازی سرپوشیده رویال تبریز یک سری بزنید و از فضای شاد و انرژی‌بخش آن استفاده کنید.

آدرس :تبریز، بلوار آزادی، میدان جهاد، مجتمع تجاری رویال

رویال تبریز  بهترین شهربازی های تبریز

شهربازی باغلارباغی

شهربازی باغلارباغی تقریبا از قدیمی ترین شهربازی های تبریز است .این مجموعه تفریحی زیبا در دهه ۷۰ در شهر تبریز به بهره برداری رسید. این پارک وسیع شامل شهربازی، رستوران، باغ پرندگان، بوفه و سایر مراکز رفاهی می‌باشد که در فضایی زیبا و سرسبز انتظار شما را می‌کشند. فضای سبز قسمت شمالی این پارک با درختان بومی و سر به فلک کشیده، می‌تواند تا ساعاتی شما را به خود مشغول نگاه دارد. شهربازی باغلارباغی که از بزرگترین شهربازی های تبریز و ایران است، از وسایل بازی با کیفیتی برخوردار است که از بهترین آن ها می‌توان به کلبه وحشت، کشتی صبا، قطار، آبشار، کلبه شادی، دوچرخه هوایی، رنجر و… اشاره داشت.

آدرس : تبریز، بلوار شهریار، ضلع شمالی کوی ولیعصر

باغلارباغی  بهترین شهربازی های تبریز

           
 

نظر کاربران :

  • امین افسری هستم.

    سلام کسی هست بدونه هزینه ورود به مجموعه باغلارباغی چنده؟؟؟؟

    ۱۸ اسفند, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • حمید فقری

      سلام امین جان ، واسه هر نفر ۳ هزار تومنه

      ۱ مرداد, ۱۴۰۱
  • *£*

    با سلام
    آیا مجموعه باغلارباغی اکنون باز است؟

    ۱۷ خرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • امین

      بله

      ۱۲ مرداد, ۱۴۰۰
    • حمید فقری

      بلههه

      ۱ مرداد, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *