جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

تاریخ بروزرسانی :
۶ آذر ۱۳۹۸

املت یکی از لذیذ ترین غذاهایی که اغلب در صبحانه به همراه نان سنگک یا بربری تازه و یک استکان چای تازه دم کشیده می تواند روزی سرشار از انرژی را برای هر ایرانی بسازد . یک صبحانه خوشمزه و کامل که در نوع خود بی نظیر است . املت طرفدار زیادی دارد و می توان در اکثر قهوه خانه ها و کافه ها این غذای خوشمزه را پیدا کرد . البته که در هر محله ای قهوه خانه های قدیمی وجود دارد قهوه خانه هایی که آدم ها با حال و هوای مشترک دور هم می نشینند و حرف می زنند گاهی می خندند گاهی هم در مورد چیزی بحث می کنند و با چای و غذایی اوقات خود را می گذرانند . در این مطلب سعی داریم بهترین املت فروشی های تهران را به شما معرفی کنیم تا تجربه لحظاتی خوب و خوشمزه را در این مکانها داشته باشید .

رستوران عمو یحیی
یکی از بهترین و قدیمی ترین رستورانهای سنتی که می توانید بهترین املت ها را در آنجا سفارش دهید رستوران عمو یحیی واقع در نیاوران ، شمال تهران می باشد .رستورانی کوچک و قدیمی با فضای کاملاْ نوستالژیک و کلاسیک ، غذا در ظروف روی ( به قول عوام روحی) صرف میشود و خود عمو یحیی زحمت طبخ آن ها را میکشد. قیمت ها فوق العاده مناسب و طعم غذاها واقعاْ بینظیر است. عمو یحیی مهربان و خوشروست و با اخلاق خوبی که دارد غیر ممکن است شما را به مشتری دائمی خودش تبدیل نکند. لازم است بگوییم این رستوران برای عزیزانی که از لحاظ بهداشتی و استریل بودن فضای رستوران نگران هستند توصیه نمیشود و فقط به کسانی توصیه میشود که میخواهند بدون هیچ فکر و خیالی خوش بگذرانند و خوشمزه ترین املت تهران را بخورند.

آدرس: تجریش، خیابان شهید دربندی، چهارراه حسابی، املت فروشی عمو یحیی

عمو یحیی بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

رستوران عمو هوشنگ

رستوران عمو هوشنگ دربافت قدیمی محله شمیران و نیاوران است.مغازه ای قدیمی با سقف بلند و دیوارهایی که سرتاسر با کاشی ‌های قدیمی پوشیده شده اند. اما مهمترین جاذبه این مغازه صاحب آن یعنی عمو هوشنگ است.پیرمردی که چهره مهربان و موهای بلند سفیدش او را از دیگران متمایز کرده است. عمو هوشنگ آنقدر در بین جوان‌های نسل امروز محبوبیت پیدا کرده که بعضی از مشتری‌هایش از راه‌های دور به نیاوران می‌آیند تا او را ببینید.علاوه بر منو صبحانه که املت و سوسیس تخم مرغ بخش جدا نشدنی آن است، ناهارهای عمو هوشنگ هم طرفدار دارد. خصوصا قیمه سیب زمینی با سیب‌زمینی‌هایی که با روش خانگی سرخ شده اند. بساط دیزی و چای و قلیان هم در قهوه‌خانه عموهوشنگ همیشه به راه است.

آدرس: نیاوران نرسیده به میدان باهنر نبش کوچه عبداللهی

رستوران عمو هوشنگ بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

قهوه خانه آذربایجان

قهوه خانه آذربایجان مغازه‌ای قدیمی و شلوغ با جعبه نوشابه‌هایی که جلو آن چیده شده در خیابان وصال ابتدای خیابان بزرگمهر قرار دارد “غذاخوری آذربایجان” برچسبی است که روی شیشه‌اش زده و یکی از شلوغ‌ترین قهوه‌خانه‌ها در محدوده انقلاب و ولیعصر است. تا جایی که بیشتر مشتری‌ها می‌گویند خوشمزه‌تر از املت اینجا، هیج جای دیگر نخورده‌اند.حال و هوایی که قهوه خانه آذربایجان دارد در قهوه‌خانه‌های دیگر کمتر دیده‌ می‌شود. چرا که نزدیک به دانشگاه‌های محدوده میدان انقلاب است و به همین دلیل قشر جوان در اینجا بیشتر دیده می‌شود. کنار املت و نیمروها نان سنگک و بربری گذاشته می‌شود و به رسم همه قهوه‌خانه‌ها چای هم دارند. هم چای لیوانی و هم چای استکانی.

آدرس : خیابان انقلاب خیابان وصال ابتدا خیابان بزرگمهر

قهوه خانه آذربایجان بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

سرای صبحانه ولیعصر

مکانی شلوغ و پرطرفدار در مرکز تهران که به علت پر تردد بودن خیابانی که در آن واقع شده است شلوغ تر از سایر املت سراهای معروف است. البته املت های خوشمزه ای که به دست مشتری میدهد باعث تشدید این شلوغی در چند سال اخیر شده است و روز به روز محبوب ترش کرده است. سرای صبحانه ولیعصر پاتوقی مناسب برای دانشجویان و جوانان که میخواهند از یک املت دورهمی خوشمزه لذت ببرند. رستوران ولیعصر یک دیزی سراست ولی فقط به خاطر املت هایش بوده که در این لیست ما قرار گرفته است و معروف شده است.

آدرس : خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان های مطهری و بهشتی، نبش کوچه دل آویز، سرای صبحانه ولیعصر

سرای صبحانه ولیعصر بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

حسین املتی
املت فروشی معروف محله دزاشیب را با نام حسین املتی می‌شناسیم. مغازه‌ای که کنار یک نانوایی سنگکی قرار دارد و این باعث شده تا همیشه نان‌های تازه کنار املت قرار بگیرد. اینجا برای ناهار هم دیزی دارد و چای هایش بسیار پرطرفدار است. گویا چایی که عمو حسین دم می‌کند با چای عموهای دیگر فرق دارد.حسین املتی تقریبا با عمو هوشنگ و عمو یحیی در یک منطقه قرار دارد اما به نسبت از آن دو کمتر شناخته شده است. البته این موضوع جنبه مثبت دارد. خصوصا برای کسانی که بخاطر شلوغی عمو یحیی و همو هوشنگ نمی‌توانند به آنجا بروند حسین املتی برایشان گزینه خیلی خوبی است.

آدرس :خیابان دزاشیب خیابان رمضانی خیابان بوعلی نبش نانوایی سنگکی

%name بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

املت‌خوری آقا بهروز
احتمالا کوچک‌ترین و صمیمی‌ترین املت فروشی تهران متعلق به آقا بهروز است. حجره‌ای تنگ در کوچه‌ پس کوچه‌های بازار که فقط با پرس و جو از محلی‌های بازار می‌توانید آن را پیدا کنید. جایی بین ناصر خسرو و پامنار. بعد از گذر از پله شیرازی و داخل سرای عزیزی.آقا بهروز کسب و کارش را از چای فروختن در بازار شروع کرده و بعد از آن توانسته است مغازه کوچکی را دست و پا کند. املت‌های او چند سالی است که بین بازاری‌ها بسیار پرطرفدار است که مهمترین دلیل برای این محبوبیت خوش اخلاقی و رفتار پرمهرش است.
تمام تجهیزات آقا بهروز یک گاز کوچک است و یک انبر که به عنوان دستگیره از آن استفاده می‌کند. چند قاشق رب را از آن حلب بزرگ برمی‌دارد و در روغن داغ می‌ریزد. کمی روی حرارت می‌گیرد و بعد تخم‌مرغ‌ها را دورن آن می‌شکند. چند دقیقه بعد هم املت مخصوص آقا بهروز آماده است.

املت خوری آقا بهروز بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

رستوران عمو سهراب
برخلاف قهوه‌خونه‌های قدیمی، عمو سهراب رستوران و دیزی سرایی هستش که مدت کمی از تاسیسش میگذره. اما در همین مدت کوتاه بخاطر نوع غذاها و فضایی که داره خودش رو بین همه حسابی جا کرده. عمو سهراب فضایی بین گذشته و حال داره. در بعضی قسمت‌های دکور مانند سردر ورودی، سعی کرده تا فضای سنتی رو ایجاد کنه و در بعضی قسمت‌ها مثل مبلمان و تابلوها فضا به سمت مدرنیته حرکت کرده. در عمو سهراب انواع غذای خانگی، کباب و دیزی سرو میشه. منو صبحانه اون هم بسیار مفصل که بخشی از اون املت و سوسیس تخم مرغ به سبک نوستالژی و قهوه‌خانه‌ای هستش و به حق بهترین املت تهران رو هم درست میکنه.
آدرس: بلوار اندرزگو، خیابان شریفی منش، بن بست خامی.

عموسهراب بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

سفره خانه گلها ۲
خب از مرکز شهر و شمال شهر تهران دور می شویم و کمی به سمت جنوب می رویم تا یکی دیگر از بهترین املت فروشی های تهران را به شما معرفی کنیم. املت فروشی گلها ۲ در نزدیکی میدان توپخانه و ابتدای خیابان سرهنگ سخایی قرار گرفته است و با همان شکل و شمایل قدیمی و میز و جایگاه های قدیمی همچنان به فعالیت ادامه می دهد. قیمت املت در این رستوران به نسبت سایر املت فروشی ها ارزان است و همین موضوع در کنار طعم خوشمزه و لذیذ املت هایش، باعث محبوبیت بیشتر آن هم شده است. این رستوران علاوه بر طبقه همکف، یک نیم طبقه بالا و یک نیم طبقه پایین هم دارد که در نهایت به آشپزخانه منتهی می گردد. اگر دوست دارید صبح روز آدینه یا تعطیل یک صبحانه خوشمزه را در محله قدیم تهران نوش جان کنید به املت خوری گلها ۲ بیایید.

آدرس: خیابان فردوسی، خیابان سرهنگ سخایی، املت خوری گلها ۲

گلها بهترین املت فروشی های تهران کجاست؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد