جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برای مهاجرت به کانادا چه باید کرد؟

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ تیر ۱۳۹۹

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که طی یک انتخاب نه چندان راحت تصمیم به مهاجرت می‌گیرید. زمانی که به اختیار خود، قصد مهاجرت از ایران را دارید، حتما می‌دانید که راه ساده‌ای در انتظارتان نیست. کسی که از بین تمام راه‌هایی که پیش رو داشته، مهاجرت را انتخاب کرده است، قاعدتا خود را برای مسیر ناهمواری که پیش رو دارد، آماده کرده است. بله، اگرچه شاید صدای این دهل از دور و نزدیک خوش باشد، اما برای رسیدن به مطلوبیتی که هر جا راجع به زندگی و کار در کانادا می‌شنوید، باید استخوان بترکانید و و حتی شاید لازم باشد از زیر صفر دوباره زندگی و کار خود را در کانادا آغاز کنید. فقط ممکن است تلاش‌تان زودتر نتیجه دهد. بنابراین مهاجرت، مانند یک مسافرت ساده یا چند روز زندگی در یک کشور دیگر نیست. در واقع، هدف از مهاجرت فراتر از این است که بدون تخصص، سرمایه و مدرک تحصیلی، صرف سفر به کانادا، این کشور را انتخاب کنید.

%name برای مهاجرت به کانادا چه باید کرد؟
حالا که با دید “از صفر” شروع کردن، به مهاجرت نگاه می‌کنید، هدف پیش رویتان را به چند گام تقسیم کنید تا هم به طور دقیق از مسیر و قدم‌هایتان آگاه باشید و هم دچار ضرر مالی و زمانی نشوید. بنابراین اگر قصد مهاجرت و دریافت ویزای کانادا را دارید، روال زیر به شما کمک می‌کند تا بهتر تصمیم گرفته و مطمئن‌تر اقدام کنید.
۱. تحقیقات کامل راجع به زندگی و کار در کانادا
۲. مشاوره و راهنمایی از موسسات مهاجرتی یا افراد با تجربه
۳. اقدام برای مهاجرت به کانادا
۴. سفر به کانادا
۵. آغاز زندگی جدید

تحقیقات کامل راجع به زندگی و کار در کانادا

تحقیقاتی که باید انجام دهید، تمام مسائل را بایستی در بر بگیرد. تحقیقاتی که انجام می‌دهید، به شناخت خودتان نیز لازم دارد. یعنی اگر ریسک پذیر نیستید، یا اصطلاحا آدم خسته‌ای هستید که طاقت فشار کاری یا پیگیری را ندارید، آدم سرمایی هستید که تحمل باد خنک را ندارید چه برسد به تحمل آب و هوای کانادا، و بسیاری از عوامل و شرایط دیگر، کلا دور کانادا را خط بکشید.
آب و هوا، وضعیت اقتصادی و معیشتی، فرهنگ مردم، فرایندی که در پیش رو دارید، شرایطی که برای مهاجرت لازم دارید، شهرهای کانادا، روش‌های مهاجرت به کانادا همه موارد را بررسی کنید تا دید کاملی نسبت به کانادا پیدا کنید. در این مسیر خودتان را آماده کنید چون ممکن است تصویر زیبایی که از مهاجرت به کانادا داشتید از بین رود و یا باید آنقدر به تحقیقات‌تان ادامه دهید تا در نهایت مسیر روشنی را برای زندگی در کانادا با توجه به شرایط‌تان پیدا کنید. برخی از مزایا و معایب مهاجرت به کانادا شامل موارد زیر است:

مزایای مهاجرت به کانادا

● ثبات اقتصادی و امنیت مالی
● ثبات سیاسی
● خدمات درمانی رایگان
● طبیعت زیبا
● فرصت شغلی مناسب و پایین بودن آمار بیکاری
● کیفیت بالای آموزش و تحصیل
● فرهنگ و آگاهی مردم کانادا
معایب مهاجرت به کانادا
● فاصله جغرافیایی زیاد با ایران
● آب و هوای سرد
● فرایند پیچیده اخذ ویزای کانادا
● کشور گران و نیاز به سرمایه
● مالیات بالا

انواع ویزای کانادا

با ویزاهای مختلفی از جمله ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای اقامت موقت، ویزای مولتی یا ویزای توریستی کانادا می‌توانید به این کشور سفر کنید. البته از بین آن‌ها، اقامت دائم از طریق ویزای کاری، تحصیلی و یا سرمایه گذاری امکان پذیر است.

مشاوره و راهنمایی از موسسات مهاجرتی یا افراد با تجربه

قاعدتا نمی‌توانید تا انتهای مسیر به دانسته‌هایتان اکتفا کنید. مشورت با افرادی که این مسیر را قبل از شما طی کردند، موفق شده یا با شکست مواجه شدند، به شما کمک می‌کند که دقیق‌تر تصمیم بگیرید. تصور نکنید که خودتان نمی‌توانید پروسه مهاجرت را بگذرانید. روالی که اداره مهاجرت کانادا برای متقاضیان اعلام کرده مشخص است. وکیل حقوقی و موسسات مهاجرتی هم همان روال را طی می‌کنند. منتها اگر زبان‌تان در سطح لازم نیست، یا وقت و زمان کافی ندارید و یا به پیچ و خم مسیر مسلط نیستید بهتر است از طریق موسسه مهاجرتی معتبر اقدام کنید. موسسات مهاجرتی با توجه شرایط شما و مشاوره‌های تخصصی که در این زمینه به شما می‌کنند، ریسک ریجکت شدن درخواست‌تان را برای اقامت پایین می‌آورند. البته برای انتخاب موسسه به اندازه کافی تحقیق کنید و موسسه معتبر با اطلاعات مشخص و مشاوران متخصص انتخاب کنید. در این مورد آژانس مسافرتی نیلاگشت الهیه با داشتن تمام استانداردهای لازم، به صورت کاملا حرفه‌ای شما را در مسیر مهاجرت‌تان راهنمایی می‌کند. با مراجعه به وب سایت نیلاگشت، می‌توانید خیال‌تان را از انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر و کاربلد، راحت کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *