رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۳۹۳

بدقولی ۶۲ درصد متقاضیان ساخت هتل در قزوین

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۸/۰۴ – قزوین – ایرنا – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: ۳۳ موافقت اصولی صادره برای ساخت هتل در این استان باطل شده است که ۶۲ درصد متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش را تشکیل می دهد.

به گزارش ایرنا، «محمدعلی حضرتی ها» روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین افزود: ابطال این موافقت ها به دلیل پیگیری و اقدام نکردن متقاضیان سرمایه گذاری برای ساخت هتل صورت گرفته است.

حضرتی ها یادآور شد: از سال ۸۵ تاکنون ۵۳ موافقت اصولی برای ساخت هتل در این استان صادر شده است که بالاترین میزان صدور موافقت ها با ۱۱ فقره مربوط به سال ۸۹ و کمترین آنها نیز با یک فقره مربوط به امسال است.

حضرتی ها به تفکیک شهرستانی این موافقت ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: بیشترین تقاضاها برای ساخت هتل با ۳۱ مورد موافقت اصولی به شهرستان قزوین اختصاص دارد و کمترین آن نیز با یک فقره مربوط به شهرستان آوج است.

به گفته وی، شهرستان های تاکستان، البرز، آبیک و بویین زهرا از دیگر مناطقی هستند که برخی متقاضیان سرمایه گذاری برای ساخت هتل در آن موافقت اصولی دریافت کرده اند.

از این میان ۹ موافقت اصولی برای شهرستان تاکستان صادر شده و سهم شهرستان های البرز، آبیک و بویین زهرا از این آمار به ترتیب ۵، ۴ و ۳ فقره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین همچنین به تفکیک این موافقت ها بر اساس ستاره هتل ها نیز پرداخت و گفت: پنج موافقت اصولی برای ساخت هتل پنج ستاره، ۹ موافقت برای هتل چهارستاره و ۱۸ موافقت برای هتل های سه ستاره صادر شده بود.

حضرتی ها گفت: تعداد موافقت اصولی برای ساخت هتل های ۲ ستاره و یک ستاره نیز به ترتیب ۱۰ و ۷ مورد و برای ساخت هتل آپارتمان چهار مورد بوده است.

وی افزود: زمین مربوط به ۲۱ مورد از ۵۳ فقره موافقت اصولی برای ساخت هتل در این استان دارای مجوز تغییر کاربری است و زمین مربوط به سایر موافقت ها از زمان تقاضا دارای کاربری گردشگری بوده است.

مرتضی روزبه استاندار قزوین نیز در این نشست خواستار تعیین و تکلیف هرچه سریع تر وضعیت متقاضیان ساخت هتل در این استان شد و گفت: کاربری زمین متقاضیانی که هیچ اقدامی برای ساخت هتل انجام نداده اند، باید به وضعیت قبلی خود بازگردد.

استان قزوین دارای هفت هتل و ۱۵ مهمانپذیر است.

81362749-6036546 بدقولی 62 درصد متقاضیان ساخت هتل در قزوین

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *