جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با حضور در کمپین «بی بلیط» مستر بلیط، با بلیط‌های کاغذی خداحافظی کنید

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ مهر ۱۳۹۷

با حذف بلیط‌های کاغذی به خرید ملزومات تحصیل دانش آموزان کمک کنید.

مستربلیط در راستای مسئولیت اجتماعی، کمپینی با عنوان «بی بلیط» را برای حذف بلیط فیزیکی راه‌اندازی کرده است و به ازای پیوستن هر نفر به این کمپین مبلغ دو هزارتومان به پروژه «یاری مهر» مهربانه برای کمک هزینه تحصیل کودکان کم‌بضاعت، اختصاص داده خواهد شد.
مستربلیط در راستای مسئولیت اجتماعی، کمپینی با عنوان «بی بلیط» را برای حذف بلیط فیزیکی راه‌اندازه کرده است. برای حمایت از این کمپین نوار و نت برگ نیز اعلام حضور کردند و علاوه بر این به ازای پیوستن هر نفر به این کمپین مبلغ ۲هزارتومان به پروژه «یاری مهر» مهربانه برای کمک هزینه تحصیل کودکان کم بضاعت، اختصاص داده خواهد شد.
مستر بلیط از بهمن سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است. این سامانه یکی از جامع‌ترین سامانه‌های آنلاین خرید و رزرو بلیط ارزان ‌سفر با هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس است. با مستربلیط تمام مسیرهای زمینی و هوایی در دسترس مسافران قرار دارد. مستر بلیط با سابقه درخشان خود توانسته در حوزه فروش بلیط هواپیما یکی از پرفروش‌ترین پلتفرم‌های آنلاین باشد.

bibilit 800x450 با حضور در کمپین «بی بلیط» مستر بلیط، با بلیط‌های کاغذی خداحافظی کنید
شروع کمپین مستر بلیط
مستر بلیط، این روزها کمپین «بی بلیط» را با هدف کاهش مصرف کاغذ و افزایش آگاهی پیرامون عدم لزوم چاپ بلیط فیزیکی هواپیما ایجاد کرده است. این کمپین با شعار اصلی «بی بلیط سفر کنیم» اجرا می‌شود.
سالانه بیش از ۲۰ میلیون بلیط هواپیما فروخته می‌شود و حدود ۶۰ درصد از خریداران نمی‌دانند که برای انجام سفر خود نیازی به چاپ بلیط ندارند. مستر بلیط در راستای آگاه‌سازی مردم با این مساله و کمک به حفظ درختان، کمپین بی بلیط را آغاز کرده است. پیش بینی شده است، اگر فقط برای پروازها از تهیه بلیط کاغذی جلوگیری شود سالانه حدود ۱۲ میلیون بلیط کاغذی چاپ نخواهد شد و این می‌تواند به حمایت از محیط‌زیست و حفظ درختان کمک شایانی کند، مِستر بلیط با راه‌اندازی کمپین بی‌بلیط، به یاری درختان می‌رود و سعی می کند تا منابع کشور را برای آیندگان حفظ کند.

اهداف کمپین
در واقع با مصرف درست و به جا از کاغذ نه تنها به حفظ محیط زیست و درختان کمک خواهد شد بلکه برای مصارف به جا، همچون تحصیل کمک شایانی خواهد شد. از آنجایی که امروزه تکنولوژی‌های نوین راهکارهایی نوین را نیز ارائه می‌دهند. استفاده از QR کدها جایگزینی مناسب برای، امور چاپی مربوط به چاپ بلیط کاغذی و فاکتور خواهند بود.
در کمپین بی بلیط افراد از بدون بلیط چاپی سفر کردن، بدون پرینت گرفتن خرید کردن و استفاده بیشتر از کتاب صوتی به جای کتاب کاغذی آگاه می‌شوند و در نهایت از قطع شدن درختان و نابودی هرچه بیشتر منابع طبیعی جلوگیری کنند.
هادی مرادی مدیر بازاریابی مستر بلیط، با اشاره به ضرورت حذف بلیط فیزیکی و در خصوص همکاری با مهربانه گفت: اگر چه هدف اصلی کمپین بی بلیط صرفه‌جویی در مصرف کاغذ است اما صرفه‌جویی صرفا به معنی استفاده نکردن نیست، بلکه استفاده صحیح و بهینه از کاغذ است. در همین راستا با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس و دغدغه نیاز کودکان کم‌بضاعت به ملزومات تحصیل مثل دفتر و کتاب و …، ما در مِستر بلیط تصمیم گرفتیم تا علاوه بر آگاهی دادن به مردم کشور عزیزمان، به این کودکان کمک کنیم که با همکاری مهربانه تحقق یافت.
همچنین حامیان این طرح می‌توانند از تخفیف‌های نت برگ برای خریدهای خود استفاده کنند و در راستای مشارکت هر چه بیشتر خود در حمایت از محیط زیست از اپلیکیشن نوار، کتاب رایگان صوتی و از مِستر بلیط تخفیف بلیط هواپیما دریافت کنند.
علاقه‌مندان جهت پیوستن به این کمپین می‌توانند به صفحه اختصاصی کمپین www.mrBilit.com/landing/B-bilit مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *