جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

باید و نبایدهای اجاره ویلا در کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

با شروع پاییز و زمستان، چشم عاشقان سفر به جنوب ایران دوخته می‌شود. از چابهار و بوشهر و اهواز گرفته تا هرمز و کیش و قشم و هنگام. در نیمه دوم سال، هوای مناطق جنوبی ایران فوق‌العاده است. نه از آفتاب گرم و سوزان خبری است و نه از هوای سرد استخوان‌سوز. به همین دلیل بسیاری از افراد سفر به جنوب را در برنامه‌های خود قرار می‌دهند. بخصوص جزایر جنوبی مانند کیش و قشم که در کنار هوای بسیار خوب، هم امکانات تفریحی متنوعی دارند و هم زیرساخت‌های گردشگری مناسب. در این مطلب قصد داریم درباره سفر به کیش و به خصوص باید و نبایدهای اجاره سوئیت در کیش صحبت کنیم. پس اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

کیش باید و نبایدهای اجاره ویلا در کیش

سفر به کیش

کیش 1 باید و نبایدهای اجاره ویلا در کیش

لازم به گفتن نیست که کیش یکی از بهترین تجربیات سفرهای داخلی هر ایرانی است. این جزیره با سواحل زیبای خود هر مسافری را راضی و خشنود راهی خانه می‌کند. در کیش تقریبا برای هر سلیقه‌ای چیزی برای لذت‌بردن وجود دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز آبی و غیرآبی باشید یا بخواهید از سکوت و آرامش بعضی از سواحل آن بهره ببرید. علاوه بر این‌ها کیش بهشت شکم‌گردان، علاقه‌مندان به خرید و عاشقان رانندگی با ماشین‌هایی از بهترین برندهای دنیاست. پس برای وقت‌گذرانی در کیش نگران نباشید. هرچقدر هم سفر طولانی داشته باشید بازهم چیزی وجود دارد که تجربه نکرده‌اید. در پایان این مطلب لیست کاملی از تفریحات کیش را به شما معرفی خواهیم کرد. اما قبل از آن می‌خواهیم به انواع اقامتگاه در این جزیره زیبا بپردازیم تا خیال شما بابت محل اقامت در طول سفر راحت شود.

چه نوع اقامتگاهی در کیش رزرو کنیم؟

کیش 2 باید و نبایدهای اجاره ویلا در کیش

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای هر سفری انتخاب محل اقامت است. خوشبختانه در کیش امکان رزرو انواع اقامتگاه را خواهید داشت. از هتل و ویلا گرفته تا اقامتگاه‌های بومگردی، آپارتمان و سوئیت و… که انتخاب از بین آن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند بودجه، تعداد نفرات، امکانات و خدمات مورد انتظار، موقعیت مکانی اقامتگاه و تجربه‌ای که خواهان آن هستید. برای مثال اجاره ویلا یا هتل در کیش نسبت به آپارتمان و سوئیت و بومگردی هزینه بالاتری دارد، اما در عین حال مزایایی هم دارد. با رزرو هتل شما خدمات متنوعی از هتل دریافت می‌کنید مانند ترنسفر فرودگاهی، گشت در جزیره، صبحانه، مینی بار داخل اتاق‌ها و غیره ولی در عوض تعداد نفرات در هر اتاق کاملا مشخص است و شما باید به ازای هر نفر هزینه نسبتا بالایی پرداخت کنید. حتی در بعضی از هتل‌ها، منظره اتاق‌های رو به دریا نسبت به اتاق‌های رو به جزیره بالاتر است.
این در حالی است که اجاره ویلا در کیش شرایط متفاوتی دارد. با اجاره یک ویلای دربست، کل ویلا به صورت اختصاصی در اختیار شماست. امکانات موجود درست شبیه امکانات یک واحد مسکونی است. از جمله آشپزخانه مجهز، امکانات خواب و… . اما شاید بزرگ‌ترین مزیت اجاره ویلا نسبت به هتل در تعداد اتاق‌ها و فضای نسبتا بزرگ آن باشد. معمولا ویلاها تعداد اتاق‌های بیشتری داشته و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌تر هستند. مثلا برای رزرو هتل، یک خانواده شش نفره باید سه اتاق دو تخته رزرو کنند که در مجموع مبلغ بسیار بالایی خواهد شد، اما با اجاره یک ویلا با ظرفیت استاندارد ۶ نفر، همان مبلغ ثابت را پرداخت می‌کنند.
علاوه بر این امکاناتی نظیر داشتن آشپزخانه مجهز، شما را استفاده از رستوران‌های نسبتا گران‌قیمت جزیره بی‌نیاز می‌کند. چون استفاده از خدمات رستورانی برای تمام وعده‌های غذایی آن هم برای یک خانواده پرجمعیت هزینه نسبتا زیادی است.
تمام مسائلی که عنوان کردیم برای یک خانواده پرجمعیت بود. خانواده‌های کم جمعیت‌تر حق انتخاب بیشتری دارند چون می‌توانند به راحتی از آپارتمان مبله و حتی سوئیت استفاده کنند که به مراتب ارزا‌ن‌تر هستند. تعداد این واحدهای اقامتی بسیار زیاد بوده و تقریبا در هر نقطه مسکونی از جزیره می‌توان نمونه آن‌ها را پیدا کرد. تنها مشکل این است که به دلیل محدودیت فضا و تعداد اتاق‌ها، ظرفیت تعداد نفرات این گونه اقامتگاه‌ها چندان زیاد نیست.
گزینه بعدی انتخاب اقامتگاه بومگردی است. یکی از خاص‌ترین انواع اقامتگاه‌ها در هر نقطه‌ای از ایران همین واحدهای بوم‌گردی هستند. هرچند اقامت در این نوع واحدها می‌تواند تجربه بسیار متفاوتی باشد و شما را با فرهنگ و سبک زندگی مردم بومی کیش آشنا کند، اما اقامت در آ ن‌ها روحیه خاصی می‌طلبد.
با توجه به توضیحاتی که داده شد می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب اقامتگاه مناسب مستقیما به شرایط خود شما مربوط می‌شود. اینکه چقدر بودجه دارید، چه امکاناتی نیاز دارید، تعداد نفرات شما چقدر است و … . هر نوع اقامتگاهی که انتخاب کنید برای لذت بردن از کیش و فضای جذاب آن مناسب است. اگر به شهر کیش علاقه مندید اما به نظرتان هزینه اقامت در این شهر بالاست پیشنهاد ما به شما شهر زیبای رامسر می باشد با اجاره ویلا رامسر که پلاک یک هم باشد و در خط ساحلی قرار بگیرد می توانید از با هزینه کمتر استراحتی شگفت انگیز را به خود هدیه دهید.

امکانات تفریحی کیش

به جرات می‌توان گفت کیش از جمله مقاصد گردشگری است که هرگونه تفریحی در آن یافت می‌شود. از تفریحات آبی کیش می‌توان به غواصی، اسنورکلینگ، نایت دایو، بیگ بال، اسکوتر غواصی، فلای برد، جت اسکی، پاراسل، شاتل و بنانا، پدل برد، کایت بردینگ و تم پارک آبی اشاره کرد. اگر اهل تفریحات آبی نیستید می‌توانید بانجی جامپینگ، جایروکوپتر، پارک دلفین، شهربازی، اتوبوکس گردشگری، ماساژ و اسپا، دوچرخه‌سواری، بولینگ، آکواریوم و سافاری را امتحان کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *