رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ مهر ۱۳۹۹

بازدید از موزه‌های استان زنجان در روز جهانی گردشگری رایگان است

لینک این مطلب کپی شد!

امیرارجمند روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: بر این اساس همه‌ی موزه‌های استان زنجان شامل پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در شهرستان سلطانیه ، غارکتله خور در شهرستان خدابنده، موزه رختشویخانه، موزه باستان شناسی ذوالفقاری در شهرستان زنجان و موزه پیراحمد زهرنوش در شهرستان ابهر با رعایت پروتکل های بهداشتی برای بازدید عموم رایگان است.

 بازدید از موزه‌های استان زنجان در روز جهانی گردشگری رایگان است

وی یادآورشد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان امکان حضور گردشگران خارجی در موزه‌های زنجان را تقریبا صفر است با این وجود و به طور سنتی اگر گردشگران خارجی در این روز از موزه‌های استان بازدید کنند، مطابق دیگر بازدیدکنندگان از آنها هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

ارجمند یکی از برنامه‌های موزه‌ها را برای جذب گردشگر در سال اجرای برنامه‌های متفاوت دانست و گفت: سیاست و شگردهای جدیدی باید به این منظور به کار گرفته شود.

وی اظهار داشت: در این روز اتفاقاتی همچون برگزاری نمایشگاه‌هایی از آثار شاخص موزه‌ای از مخازن موزه‌ها، بالا بردن آگاهی مردم نسبت به آنچه در موزه‌ها مطرح و نمایش داده می‌شود نیز عامل موثری در جذب گردشگر در موزه‌ها است.

ارجمند خاطرنشان کرد: نمایش دوره‌های آموزشی همچون مرمت تزیینات و برج و باروها در گنبد سلطانیه و مرمت آثار در موزه ذوالفقاری می‌تواند به جذب هرچه بیشتر گردشگران کمک کند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *