جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازتاب جهانی عضویت بانک گردشگری در ارگان رسانه‌ای UNWTO

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ دی ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۱۶ – به‌دنبال دیدار «رئیس گروه مالی گردشگری» با « رئیس سازمان جهانی جهانگردی» که در مادرید و به منظور بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های فی مابین و طرح درخواست عضویت بانک گردشگری در UNWTO، ارگان رسانه‌ای رسمی این سازمان به انتشار رویداد فوق پرداخت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در گزارش مذکور که در شماره دسامبر ۲۰۱۳ خبرنامه رسمی سازمان جهانی جهانگردی منتشر شده به این مطلب اشاره شده‌است که درخواست عضویت بانک گردشگری از ایران به عنوان نخستین بانک خصوصی داوطلب پیوستن به UNWTO در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش، سازمان جهانی جهانگردی تاکنون هیچ بانکی را در میان اعضای خود نداشته و بانک گردشگری که مشغول طی کردن فرایند پیوستن به این سازمان است، نخستین بانک در UNWTO – که زیر مجموعه‌ای از سازمان ملل است – خواهد بود.

گفتنی‌است، در این دیدار که با حضور مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری و «طالب رفایی، رئیس سازمان جهانی جهانگردی برگزار شده بود، طرف ایرانی با تاکید بر عضویت شرکت سمگا از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری به عنوان نخستین عضو سازمان جهانی جهانگردی از بخش خصوصی ایران خواستار بررسی شرایط عضویت دیگر عضو این گروه یعنی بانک گردشگری در این سازمان شد.
Logo بازتاب جهانی عضویت بانک گردشگری در ارگان رسانه‌ای UNWTO

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *