جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بازگشایی نماد بانک گردشگری با افزایش ۵۰ درصدی قیمت

تاریخ بروزرسانی :
۷ دی ۱۳۹۲

ارزش هر سهم بانک گردشگری در روز کاری جاری به ۱۵۹۰ ریال رسیده که براساس پیش بینی اعلام شده، در سال مالی ۹۳ مبلغ ۲۰۸ ریال سود خالص به ثبت خواهد رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک گردشگری با سرمایه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۹۲/۹/۳۰ را اعلام کرد.

گزارش‌های دریافتی از فرابورس حکایت از آن دارد که نماد بانک گردشگری در فرابورس با افزایش ۵۰ درصدی قیمت نسبت به روز کاری ماقبل به ۱۵۹۰ ریال رسیده است.

این بانک برای هر سهم در سال مالی ۹۳ مبلغ ۲۰۸ ریال سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با سال مالی قبل (مبلغ ۱۸۸ریال) افزایش نزدیک به ۱۱ درصدی داشته است.

این شرکت برای هر سهم در سال مالی ۹۲ مبلغ ۱۸۸ ریال سود خالص پیش بینی کرده و این در حالی است که در مقایسه با اطلاعیه قبلی (مبلغ ۱۳۰ریال) نزدیک به ۴۵ درصد تعدیل مثبت داشته است.

براساس اعلام صورت گرفته افزایش ۴۹۲ درصدی خالص تسهیلات اعطایی شرکت در پیش بینی سال ۹۳ نسبت به سال قبل با توجه به افزایش تعداد شعب بانک از ۳۷ شعبه به ۶۰ شعبه (معادل ۶۳ درصد افزایش) میزان منابع جذب شده توسط شعب و همچنین اعطای تسهیلات از محل منابع جذب شده در بانک است.
IMG10461678 بازگشایی نماد بانک گردشگری با افزایش 50 درصدی قیمت

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *