جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ایجاد اولین خیابان غذا در نوروز

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، نرگس شالچیان اربع با بیان این مطلب، گفت: با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تجربه فضاهای جدید، اولین خیابان غذا (فود استریت) به مناسبت نوروز ۹۷ در مشهد راه‌‌اندازی خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: در این راستا طی فراخوانی از کافی شاپ‌داران، رستوران داران، فست‌فودها و کافه‌داران برای حضور در اولین خیابان غذا دعوت شده است.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به اینکه خانواده محور و کانون برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: از برنامه‌های جانبی که برای این منظور در نظر گرفته شده می‌توان به تدارک فضایی برای بازی‌های کودکانه، برپایی جشن‌ها و اکران مراسم‌‌های آیینی ویژه خانواده‌های مشهدی و زائران و گردشگران اشاره کرد.
فود استریت ایجاد اولین خیابان غذا در نوروز
شالچیان افزود: با توجه به استقبال گسترده‌ای که از سوی رستوران‌داران، فست فودها و غیره صورت گرفته، تلاش می‌شود فضایی بزرگ برای این منظور در نظر گرفته شود.
وی بیان کرد: ۳ مکان برای برگزاری خیابان غذا پیشنهاد شده که در آن فاکتورهایی چون دسترسی، موقعیت مکانی، مخاطبان، امنیت و غیره لحاظ شده است و به زودی اعلام خواهد شد.
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره غذایی ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی است، خاطر نشان کرد: سعی می‌شود نشاط اجتماعی با محوریت خانواده ترویج یابد و برنامه‌ریزی در راستای تجربه فضاهای جدید صورت پذیرد.
شالچیان گفت: به دستور شهردار مشهد مقدس، امسال نمایشگاه صنایع دستی برگزار نخواهد شد تا بدین وسیله ارتزاق کسبه مشهدی‌ از ره‌آورد برپایی این نمایشگاه، دچار اختلال نشود.
شایان ذکر است، زمان برپایی خیابان غذای مشهد از بیست و ششم اسفندماه لغایت چهاردهم فرودین‌ماه ۹۷ خواهد بود.

منبع: شهر فردا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    واقعا خيابان غذا تجربه جالبي است
    همانند خيابان لشگر اهواز و سي تير تهران

    ۲۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد