رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ فروردین ۱۳۹۸

انتخاب بهترین گزینه های تفریح در تور مالدیو،آفریقا و استرالیا

اشتراک گذاری

تور مالدیو
ویلا روی آب یا Water Villa ارزان در مالدیو
دشوار است تصور کنید یک ترکیب بهتر از تعطیلات زیبا در تور مالدیو در ویلاهای روی آب با آزادی در دانستن اینکه هر چیزی که شما می خواهید، پیش پیش پولش پرداخت شده است. قیمت هتل در مالدیو به وضوح بالا است، اما با کمی وقت گذاشتن می توان قیمت های بسیار مناسبی را در مالدیو و خصوصا هتل های All-Inclusive پرداخت کرد.

بسیاری از هتل های با ویلاهای روی آب در در تور مالدیو وجود دارد که گزینه All-Inclusive هم جز هتل می باشد. همچنین تعداد دیگری هتل وجود دارد که از وعده غذایی HB و FB را ارائه می دهند و ممکن است بعضی از آنها گزینه های بهتری برای تعدادی باشند. ما قبلا لیستی از ۶ هتل برتر All-Inclusive مالدیو را تهیه کرده ایم و بسیاری از آنها واقعا ارزان نیز هستند.
بسیاری از ما هنگام خرید کردن در تور مالدیو دوست داریم که از خرید چیزهای ارزان قیمت شروع کنیم و همین امر هم درباره هتل ها صدق می کند و ما ترجیح می دهیم از هتل های ارزان قیمت شروع کنیم و در نهایت هتلی را انتخاب کنیم که با آن احساس راحتی بیشتری داریم. به همین دلیل دو لیست زیر را تهیه کرده ایم.
• ارزان ترین هتل های فول All-Inclusive تور مالدیو
• ارزان ترین هتل های مالدیو با ویلاهای روی آب و گزینه All-Inclusive

 انتخاب بهترین گزینه های تفریح در تور مالدیو،آفریقا و استرالیا
این عاقلانه است که به هر دو لیست نگاه کنید زیرا ارزانترین هتل ها، علاوه بر All-Inclusive، HB و صبحانه نیز ارائه می دهند.
همچنین توجه داشته باشید که سه طبقه بندی مشابه برای این هتل ها در تور مالدیو وجود دارد و مهم است که شما آن هتلی را انتخاب کنید، که بیشتر به استایل شما می خورد. تقریبا در تمام موارد، اکثر فعالیت های غیر موتوری و ورزش های آبی در تمام هتل ها وجود دارد، حتی گزینه صبحانه تنها هم شامل می شود. بنابراین All-Inclusive کلا درباره وعده های غذایی و نوشیدنی است.
Half-board: شامل صبحانه و ناهار / شام بدون نوشیدنی
Full-board: شامل صبحانه و ناهار و شام بدون نوشیدنی
All-Inclusive: شامل صبحانه و ناهار و شام با نوشیدنی
انتخاب بهترین گزینه برای شما
نیازی به گفتن نیست، وقتی که نوشیدنی در مقدار «نامحدود» شامل می شود، قیمت به میزان زیادی در تور مالدیو افزایش می یابد. اگر شما زیاد طرفدار نوشیدنی نیستید و ۲ تا ۳ لیوان را ترجیح می دهید پس گزینه FB برای شما مناسب است و خودتون اگر دوست داشتند می تونید پولش رو مستقیما به هتل پرداخت کنید. و از آنجایی که ناهار تقریبا ارزان است و اگر شما در یک قایق غواصی و یا دیگر گشت ها باشید که معمولا شامل ناهار می باشد و خوب ارزان ترین گزینه برای کسانی که طرفدار نوشیدنی نیستند، HB بهترین گزینه است.
۵ تا از ارزان ترین هتل های fully all-inclusive مالدیو
Cinnamon Hakuraa Huraa Resort
ویلاهای روی آب: ۷۰
تعداد اتاق ها / سوئیت ها: ۸۰
با ۷۰ ویلای روی آب و تنها ۱۰ سوئیت در جزیره، Cinnamon Hakuraa Huraa کوچکترین جزیره خصوصی است که واقعا قیمت فوق العاده ای دارد. طرح all-inclusive ای ن هتل یکی از ارزان ترین ها در در تور مالدیو است، با این حال رستوران و سایر خدمات تمایل دارند که از مهمانان نظرهای خوبی دریافت کنند، به خصوص برای ارزانترین all-inclusive.
تجهیزات غواصی در این هتل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و روزانه دو قایق به صورت رایگان برای غواصی سرویس دهی انجام می دهند. با توجه به نرخ مناسب هتل، سایز اتاق ها بسیار مناسب است و هر کدام یک پنل شیشه ای روی کف ویلاهای روی آب دارد. این ویلاها، mini bar، تراس خصوصی و یک پله که به داخل اقیانوس می رود، را دارا می باشد.
در فصل های خلوت نرخ های آفر دار از ۴۸۰$ در ازای هر شب و در فصل های پیک نرخ های آفر دار از ۵۳۹$ در ازای هر شب شروع می شود.
Adaaran Prestige Water Villas
ویلاهای روی آب: ۲۰
تعداد اتاق ها / سوئیت ها: ۲۰
با ۲۰ ویلای روی آب، این هتل یکی از هتل های ۵ ستاره قابل اعتمادی است که مسافران آن طرفدار All-Inclusive این هتل شده اند. هر ویلای روی آب این هتل یک جکوزی در روی تراس خصوصی اتاق دارد و بر روی کف ویلا یک شیشه قرار گرفته است. برای این اتاق ها مینی بار، تهویه مطبوع و امکان ماساژ در اتاق وجود دارد. در تور مالدیو این ویلاها مستخدم شخصی دارند که حتی سختگیرترین مسافران هم بیشتر از آنچه که بخواهند مورد توجه قرار می گیرند. در رنج قیمت این هتل انتخاب های زیادی وجود دارد، اما امکانات این هتل با دیگر هتل های این رنج قابل مقایسه نمی باشد.
در فصل های خلوت نرخ های آفر دار از ۸۳۲$ در ازای هر شب و در فصل های پیک نرخ های آفر دار از ۹۳۳$ در ازای هر شب شروع می شود.
——————————-
بهترین زمان سفر به تور آفریقای جنوبی
دقت کنید که آفریقا در نیمکره جنوبی قرار دارد، آب و هوای این کشور با ایران خیلی فرق می کند. برای مثال فصل تابستان در آفریقای جنواین کشور همزمان با فصل زمستان در ایران است.

 انتخاب بهترین گزینه های تفریح در تور مالدیو،آفریقا و استرالیا

توجه داشته باشید که فصل‌های زیر براساس آب و هوای کشور آفریقای جنوبی شرح داده شده‌اند.
بهار سپتامبر تا نوامبر
در آفریقای جنوبی فصل بهار با پاییز ایران برابر است. دمای هوا در این فصل تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیاد می شود، فصل بهار در این کشورمطلوب ترین زمان به منظور گشتن و بازدید از طبیعت آفریقا می‌باشد. اما به خاطر هوای بسیار مطلوب در بهار قیمت تور آفریقای جنوبی به همان میزان زیادترمی شود.
تابستان دسامبر تا فوریه
فصل تابستان در آفریقای جنوبی با ماه های آذر تا اسفند ایران همزمان است، گردشگران کل دنیا تابستان را برای مسافرت به آفریقای جنوبی انتخاب می‌کنند. تابستان پر بازدیدترین فصل در آفریقای جنوبی است. آب وهوا در تابستان آفریقا تقریبا گرم می‌باشد ولی برای مسافرت خیلی مطلوب است.
پایـیـز ماه مارچ تا می
با شروع شدن پاییز در آفریقای جنوبی، ایران فصل بهار را آغاز می کند. دمای هوا در این فصل بین ۱۵ الی ۱۷ درجه سانتی‌گراد گوناگون است. درسته که مسافران کمتری در این فصل به آفریقا مسافرت می‌کنند اما با این وجود گشت‌وگذار و تفریح در این کشور مطلوب است. قیمتت تور آفریقای جنوبی در پاییز کمتر از بهار و تابستان است.
زمستان ژوئن تا آگوست
با آغاز شدن فصل زمستان در آفریقای جنوبی، ایران وارد تابستان میشود. زمستان های آفریقا شامل باران های فراوان می‌باشد. دمای هوا آفریقا در این فصل بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد است. علاوه بر آن مسافرانی که با سرما اذیت نمی شوند این قابلیت را دارند که با قیمت کم در زمستان تور آفریقای جنوبی را انتخاب کنند.
سه تا از جاذبه های محبوب گردشگری آفریقای جنوبی
دیدن نهنگ های غول پیکر آفریقای جنوبی
مسیر تماشای نهنگ ها در طول جنوب کیپ تاون آغاز می شود و تا دوربان، ۱،۲۰۰ مایل از مرز ساحلی امتداد می یابد. این مسیر شامل تعدادی محوطه حفاظت شده معروف که یکی از آنها مسیر باغ و دیگری پارک ملی Tsitsikamma و Transkei است.
در ژوئن تا نوامبر برای تماشای نهنگ ها بسیار مطلوب است. دیدن نهنگ ها در آفریقای جنوبی از برترین جاذبه های گردشگری جهان محسوب مس شود. که سالانه تعدادی زیادی گردشگر فقط برای دیدن این نهنگ ها تور آفریقای جنوبی را انتخاب می کنند.
یکی از ۷ عجایب طبیعت کیپ تان- آفریقای جنوبی
کوه جدول
این کوه در کیپ تان است و از برترین جاذبه های گردشگری و توریستی بخوردار است. گردشگران زیادی به وسیله سیم یا کابل نقاله و یا حتی با کوه نوردی به بالای کوه میروند. در قسمت شرقی کوه باغ گیاه شناسی ساخته است و همچنین در بالای کوه رستوران بسیار زیبا نیز بنا شده.
محبوب ترین غار توریستی کیپ تان-آفریقای جنوبی
این غار که نامش CANDO است تقریبا ۳۰۰ کیلومتری شرق کیپ تان در دامنه بسیار زیبا رشته کوه Swartberg قرار دارد. این غار از برترین و زیباترین و محبوب ترین غار های جهان است که توجه گردشگران را به خودش جلب کرده.
نقش و نگارهای های موجود در دیوار های غار و اسناد نشان می دهد که به دوران ماقبل تاریخ مربوط است.
۳ نوع برای بازدید این منطقه وجود دارد:
• مدل منظره: پیاده روی راحت به وسیله دو راه پله موجود.
• مدل استاندارد: مدت زمان آن ۱ ساعت و نیم است که شمال چند راه پله است.
• مدل ماجراجویی: مدت زمان این هم ۱ ساعت و نیم است. که با استفاده از چراغ قوه ازراه رو های تنگ میخزید و از صخره های شیب دار بالا می روید.
——————————————–
تور استرالیا
لونا پارک سیدنی | Luna Park Sydney
در این مقاله قصد داریم یکی از مهیج ترین پارک های که در تور استرالیا وجود دارد و پر طرفدارترین جاذبه های سیدنی را برای شما شرح دهیم، اسم این پارک لونا پارک (Luna Park Sydney)است. این مکان تفریحی شگفت انگیز و جذاب متناسب با تمام سنین و اعضای خانواده ساخته شده در تور استرالیا و در کل دنیا و بخصوص خود کشور استرالیا طرفداران زیادی دارد.
از مهیج ترین دیدنی های سیدنی در تور استرالیا میتوانم با صراحت بگویم لونا پارک است.این پارک علاوه بر اینکه یکی از مکان های تفریحی مهیج محسوب می شود در قسمت شمالی پل بندرگاه سیدنی قرار دارد که به همین دلیل بازی هایی با هیجان بیشتر دز آن مکان ساخته شده همچنین بازی های آن متناسب با همه ی سنین طراحیی شده اند. این مواردی که گفتیم باعث شده تا گردشگران زیادی برای دیدن این چشم انداز زیبا و استفاده از بازی های مهیج در تور استرالیا به این پارک بیایند.

 انتخاب بهترین گزینه های تفریح در تور مالدیو،آفریقا و استرالیا

لونا پارک که پارکی قدیمی است واقع در منطقه‌ ی میلسانز پوینت (Milsons Point) درشهر سیدنی است. سال فعالیت آن ۱۹۳۵ است. این نکته قابل توجه است که چون این پارک قدیمی است دلیلی بر تاثیر روی کیفیت آن نیست و هیچ اثری روی میزان کیفیت و خدمات آن نگذاشته. این نکته نیز بگوییم که تمام دستگاه ها بازسازی شده و خیلی از بازی های جدید ساخته شده است و بسیار امن و مطمئن است.
پارک سیدنی استرالیا
این پارک فقط چند بار بسته شده آن هم به دلیل اینکه بازسازی شود آخرین باری که این پارک نو سازی شد در سال ۲۰۰۴ بوده و تا به امروز این پارک بسته نشده است.
هم اکنون در تالار بیگ تاپ این پارک کنسرت و حتی اتفاقات مهم در آن برگزار می شود. این پارک که قدمت دارد بسیار مهیج است همه نوع بازی ای در تور استرالیا برای هر سنی دارد که میتوان به عنوان نمونه کُنی آیلند (Coney Island) نام برد.
این بازی بسیار جالب در سال ۱۹۳۰ ساخته شده است. احتمال اینکه یکسری از بازی ها این پارک مربوط به دوران کودکی ماداران و مادربزرگان وپدر و پدربزرگان استرالیلی باشد زیاد است.
مهیج ترین پارک سیدنی استرالیا
یکی دیگر از بازی های آن به اسم ترن هوایی وایلد مَوس (Wild Mouse) است که سال ۱۹۶۲ تاسیس شده. این دستگاه افرادی که سوار شده اند را ۱۵ متر به آسمان میبرد و سپس با سرعت خیلی زیادی به زمین پرتاب می کند!!! این وسیله بدون شک بایستی یک بار تجربه کرد.
نکته ی جالب این بازی این است که در کنار رودخانه بالا میبرد و شما میتوانید در تور استرالیا ناظر یک منظره بی همتا باشید و اینکه قرار است چلنج های بسیار مهیج تر را به این دستگاه اضافه کنند. اگر به این پارک رفتید ماشین برقی آن را نیز سوار شید.
بازی اسپایدر، نسبت به بیبشتر بازی های این پارک هیجان بیشتری دارد و در تور استرالیا شما را با سرعتی بالا در جهات مختلف می ‌چرخاند. بازی بعدی و نوستالژیک، بازی پر طرفدار شهر ماشین های برقی این امکان را برای خانواده ها فراهم می نماید که با ایمنی فراوان در تور استرالیا با هم رقابتی مهیج نمایند.
بازی بعدی پر طرفداری که می خواهیم آن را معرفی نماییم، تامبل باگ است. این بازی به این صورت است که تمامی حرکات بازیکن تحت نظر است و البته همان حرکت ها هدایت کننده ی بازی است. بازی های دیگر زیادی نیز هست که کودکان شما را در تور استرالیا در فضاهای مهیج می برد.
بازی که برای کودکان طراحی شده اسمش اسپیس شاتل است که کودکان بایستی صفینه خودشان را کنترل کنند. یک بازی دیگر هم وجود دارند که بچه ها می توانند با خانواده هایشان از آن استفاده کنند روتور است که به طور دایره ای با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت می چرخد و بایستی افراد محک سرجای خودشان به دیوار تکیه بدهند.
دستگاه قطار تانگو خیلی پرطرفدار است. به این گونه عمل می کند که با سرعت بالا و به شکل مستقیم و برعکس حرکت می کند. تا الان تقریبا همه ی بازی هایی که نام بردیم مهیج بوده اند اگر قصد دارید در تور استرالیا بازی آرام تری انجام دهید میتوانم چرخ و فلک را به شما معرفی کنم.
عملکرد این دستگاه به این شکل است که تا ۴۰ ارتفاع دارد و شما را با لا میبرد تا بتوانید منظره‌ ای به یاد موندنی در تور استرالیا از خانه ی اپرا، سیدنی، پل و بندر سیدنی را ببینید.
در این پارک بازی های فراوانی وجود دارد البته ناگفته نماند که این پارک فقط بازی ندارد بلکه از رستوران های خیلی خوب در تور استرالیا برخوردار است.
این پارک در شب ها هم باز است و از خاص ترین ویو ها را می توانید در شب های این پارک زیر چراغ های شهری آن ببینید.
در این پارک شما یک نماد مشهور را میبینید. ممکن است اولین چیزی که در تور استرالیا برایتان جالب باشد دلقک بزرگ و بامزه ای که در ورودی این پارک وایستاده باشد. هم اکنون آن دقلک به نماد استرلیا و شهرهای سیدنی تبدیل شده.
این پارک ورودی ندارد و لازم نیست برای ورود مبلغی پرداخت کنید تنها برای بازی که میخواهید استفاده کنید باید بلیط تهیه کنید.
ایستگاه میلسانز پوینت نزدیکترین ایستگاه مترو به این پارک است که میتوانید برای رفت و آمد از آن در تور استرالیا استفاده کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *