رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ اسفند ۱۳۹۶

اتوبوس هنر به خیابان های شهر می آید

لینک این مطلب کپی شد!

فصل اقتصاد – شهردار منطقه ۹ از برپایی جشنواره اقوام ایرانی، راه‌اندازی اتوبوس هنر و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت نوروز خبر داد.
سید علی مفاخریان با بیان اینکه تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای شهروندان تهرانی برای گردشگری در پایتخت است، گفت: به مناسبت عید نوروز معاونت خدمات شهری منطقه ۹، ۸۲ عنوان برنامه ویژه را با همکاری ادارات فضای سبز، محیط زیست و مسیل‌ها، خدمات شهری، پسماند و ساماندهی در دستور کار خود قرار داده است.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به افزایش تقاضای سفرها در منطقه افزود: در یک ماه گذشته اقدامات ترافیکی مختلفی همچون بهسازی مسیر و ایستگاه‌های سامانه اتوبوس‌های تندرو، بهسازی پایانه‌های حمل و نقل عمومی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی انجام شده است.
 اتوبوس هنر به خیابان های شهر می آید
مفاخریان به اقدامات فرهنگی منطقه ۹ به مناسبت نوروز ۹۷ پرداخت و عنوان کرد: قرار است در راستای پاسداشت آئین‌ها و سنت‌های پسندیده فرهنگی در نوروز و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان برنامه‌های مختلفی چون جشنواره اقوام ایرانی، راه‌اندازی اتوبوس هنر،برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، بزرگداشت پروین اعتصامی، تئاتر و نمایش، کلاس‌های آموزشی، عیادت از بیماران بیمارستان شریعت رضوی، تورهای زیارتی و تفریحی و غبارروبی از مزار شهدا اجرا شود.
وی در پایان گفت: به مناسبت آغاز سال نو، از سوی شهرداری منطقه ۳۴۹ مورد فعالیت شامل لکه‌گیری آسفالت، همسطح‌سازی دریچه‌ها، کفپوش، درزگیری، جدول‌گذاری و.. در محلات نواحی یک و دو از سوی معاونت فنی و عمرانی انجام شده است.

منبع: فصل اقتصاد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *