جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آغاز ساخت بزرگ‌ترین شهر سلامت و بیمارستان کوهستانی دهکده

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ مهر ۱۳۹۴

تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ – گروه بنگاه‌ها: بزرگ‌ترین شهر سلامت و بیمارستان کوهستانی کشور در منطقه گردشگری «سیب» در دست ساخت است که با بهره‌برداری از این مرکز، گام مهمی در تقویت و توسعه گردشگری سلامت برداشته خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هلدینگ عقیق پارسیان، همزمان با روز جهانی گردشگری، دکتر قاسمی از بانیان شهرسلامت سیب، از آغاز ساخت این مرکز عظیم در حدفاصل دماوند به فیروزکوه در استان تهران خبر داد و گفت: «مرکز درمانی کوهستانی سیب با مشارکت متخصصان حرفه‌ای و با بهره‌گیری از توان و دانش روز و الگوبرداری از نمونه‌های معتبر جهانی در دست ساخت است.»

وی افزود: «سیب، یک بیمارستان تخصصی در سطح بین‌المللی است که شامل بخش جراحی عمومی، دپارتمان قلب، آسایشگاه، آی سی یو، سی‌سی یو، داروخانه، آزمایشگاه، دپارتمان کنترل عفونت، خدمات اورژانس و خانه سلامت می‌شود.»

دکتر قاسمی با اشاره به ظرفیت‌های پزشکی سیب برای جذب گردشگران خارجی که برای درمان به کشورمان مسافرت می‌کنند، خاطرنشان کرد: «در شهر سلامت سیب خدمات رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، بخش درمانی سرطان، فیزیوتراپی و خدمات انجمن مشارکت بهبود سلامتی (CHIP) ارائه خواهد شد. همچنین در این مرکز کوهستانی خدمات روانشناسی و روانکاوی در دسترس هموطنان و گردشگران خارجی قرار می‌گیرد.»

وی با اشاره به ویژگی‌های اقلیمی شهر سلامت سیب تاکید کرد: «بیمارستان سیب بهترین مکان برای درمان بیماران مختلف و بهبود شرایط روحی و جسمی آنها است؛ چراکه از مزایایی مانند آب و هوای عالی و امکانات مدرن بهره‌مند است.»

به گفته قاسمی، سیب‌لند علاوه‌بر خدمات پزشکی۳۶۵ روز در سال خدمات تفریحی، گردشگری و رفاهی را برای تمام گروه‌های سنی به‌طور یکجا ارائه خواهد کرد.
شهر سلامت سیب بخشی از پروژه عظیم سیب شامل سه سایت مختلف از جمله شهر سلامت است که این سه سایت با تله‌کابین به هم متصل می‌شوند. این شهر همچنین یک مرکز همایش‌های بین‌المللی و رستوران ملل را در خود جای می‌دهد. طبق آمارهای جهانی، درآمد حاصل از گردشگری سلامت در سال‌های اخیر به حدود ۱۵۰ میلیارد دلار رسیده و این صنعت مدت‌هاست که درمیان مردم کشورهای مختلف محبوبیت پیدا کرده است.

4b193294232b13da248366466f037162 آغاز ساخت بزرگ‌ترین شهر سلامت و بیمارستان کوهستانی دهکده

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد