رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با هتل بزرگ شیراز + امکانات و مشخصات

لینک این مطلب کپی شد!

شیراز بدون شک یکی از زیباترین شهرهای ایران است. همین موضوع باعث شده است که این شهر به یکی از مقصدهای محبوب مسافران ایرانی و خارجی تبدیل شود.طبیعتاً یکی از چالش های اصلی در هر سفر، تعیین اقامتگاه است، به همین منظور در این نوشته تلاش می کنیم تا بهترین هتل‌های شیراز را معرفی کنیم اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید، این مقاله را تا پایان بخوانید.

هتل های پنج ستارهٔ شیراز

یک هتل مناسب برای اقامت خانوادگی، هتلی است که امکانات رفاهی مناسبی را برای محیط سالم خانواده و تمامی رده های سنی فراهم کند.
از دید عموم مسافران، آن دسته از هتل های پنج ستاره از جایگاه بهتری برخوردارند که فضایی دنج و آرام، رفتار حرفه‌ای و محترمانه و همچنین کیفیتی ایده‌آل را در کنار قیمت مناسب ارائه دهند.شهر شیراز به عنوان یکی از توریستی ‌ترین نقاط کشور، هتل های مجلل و پرتعدادی دارد تا بتواند میزبان شمار زیادی از مسافران باشد. در این بخش قصد داریم هتل‌های پنج ستارهٔ این شهر را معرفی کنیم.

در میان هتل های پنج ستاره شیراز، هیچ کدام سنتی نیستند. در واقع هتل هایی که بناهای قدیمی دارند یا آن هایی که از چیدمان و دکوراسیون سنتی بهره می‌برند، هیچ یک در ردهٔ پنج ستاره های شیراز جای نمی ‌گیرند، بنابراین اگر به دنبال یک هتل پنج ستاره در این شهر هستید، باید منتظر یک محیط لوکس و امروزی باشید.

هتل بزرگ شیراز، هتل الیزه، هتل چمران، هتل بین الحرمین، هتل زندیه، هتل پارس، هتل کریم‌خان، هتل هما، هتل پرسپولیس و چندین مورد دیگر که مهم ترینِ آن‌ها نام برده شد، همگی جزو موارد ۵ ستاره شهر شیراز هستند.

هتل پرسپولیس در شیراز

هتل بین المللی پرسپولیس در مرکز شهر شیراز، یکی از هتل های پنج ستارهٔ پایتخت فرهنگی ایران است. این هتل که از ۷ طبقه تشکیل شده است، شامل ۱۰۴ اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت کانکت و آپارتمان است که تلاش می‌کند تا با خدمات مناسب، رفاه حال میهمانان را فراهم کند.

لابی این هتل بین المللی با محیطی آرام و زیبا در طبقهٔ همکف، همواره پذیرای میهمانان است. همچنین یک رستوران برای صرف وعده‌های غذایی و کافی شاپ ۲۴ساعته برای ارائه خدمات به مسافران در تمامی ساعات شبانه روز، دیگر امکانات قابل دسترس در هتل پرسپولیس هستند.

دو تالار بزرگ هدیش و تچر جهت برگزاری سمینارها، همایش ها و مجالس، از دیگر امکانات این هتل محسوب می شوند.

سونا، جکوزی، استخر، بدن سازی و بیلیارد در بخش مجتمع ورزشی، اینترنت وایرلس، فروشگاه صنایع دستی، آرایشگاه، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته و…، از دیگر امکانات هتل بین المللی پرسپولیس به‌حساب می‌آیند.

هتل بزرگ شیراز

بررسی هتل چمران شیراز

این هتل لوکس از بهترین مجموعه‌ های شیراز است که در یک منطقهٔ سرسبز و خوش آب و هوا واقع شده است.

این هتل در سال ۸۹ افتتاح شد و با توجه به رعایت معیارهاو داشتن کیفیتی عالی و چشم نواز، به یکی از بهترین هتل ها در شیراز بدل شده است.

توصیه می کنیم که اگر علاقه مند به استراحت در یک موقعیت آرام و شگفت انگیز هستید، در کنار این که می توانید از دیگر هتل ها مانند هتل ارگ شیراز بهره مند شوید، استفاده از هتل چمران را نیز پیشنهاد می کنیم که به نسبت سایر هتل ها از قیمت های بصرفه تری نیز برخوردار است.

هتل بزرگ شیراز

هتل پارسیان در شیراز

هتل پارسیان یک هتل پنج طبقه چهار ستاره با شصت و دو اتاق، امکانات و خدمات فوق العاده در خیابان زند شیراز واقع شده است. هتل پارسیان بیش از سه دهه است که در مرکز شهر شیراز افتخار میزبانی مهمانان ایرانی و خارجی را دارد. گذشته از فضای منحصر به فرد و تمام امکانات قابل توجهی که این هتل چهار ستاره برای مهمانان خود فراهم ساخته است، یک مزیت بزرگ دارد و آن هم موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به جاذبه های شهر شیراز است؛ بنابراین بهتر است قبل از بررسی امکانات هتل، فاصله آن با جاذبه های گردشگری شیراز را بررسی کنیم. تمامی جاذبه های توریستی و اماکن زیارتی شیراز ارزش بارها دیدن را دارند. به همین خاطر اگر با موقعیت این هتل آشنا شوید، بی شک انتخاب شما برای رزرو هتل جهت اقامت چند روزه در شیراز، هتل پارسیان خواهد بود.

هتل بزرگ شیراز

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز از جمله هتل های محبوب این شهر توریستی به شمار می رود که در سال ۸۱ افتتاح شد و در خیابان کریمخان زند قرار دارد.از مهم ترین ویژگی های این هتل، این است که در مرکز شهر واقع شده است و مزیت دسترسی به همهٔ امکانات و خدمات شهر شیراز را دارد. همچنین توریست ها به راحتی می توانند به موقعیت های دلخواه دسترسی داشته باشند.

از مکان هایی که در نزدیکی این هتل قرار دارند، می توان به باغ ارم، حافظیه و دروازه قرآن اشاره کرد.

ضمناً این هتل ۱۸۹ اتاق دارد که هر کدام از اتاق ها، از امکانات شگفت انگیزی برخوردار است که مهم ترین آن ها تخت های تمیز، سرویس عالی و… است.

کلام آخر

شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی و یکی از زیباترین شهرهای ایران، مقصدی بسیار محبوب برای مسافران ایرانی و خارجی محسوب می‌شود. انتخاب هتل مناسب، قطعًا بخشی حیاتی در این سفر است.

در این نوشته تلاش کردیم تا هتل هایی چون هتل بزرگ شیراز، هتل الیزه، هتل چمران، هتل بین الحرمین، هتل زندیه، هتل پارس، هتل کریم‌خان، هتل هما و هتل بین المللی پرسپولیس را به عنوان بهترین هتل های شیراز معرفی کنیم.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *