رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ تیر ۱۴۰۲

بهترین راهکار برای رزرو ارزان هتل های شیراز

اشتراک گذاری

شیراز، شهر بهشتی ایران محسوب می شود. شهر شیراز، برای بعضی از افراد یادآور آرامگاه حافظ و سعدی و برای بعضی دیگر شهر پاسارگاد و تخت جمشید است. عده‌ای به یاد باغ‌های باصفا و عطر بهار نارنج می‌افتند و بعضی معماری جذاب مسجد نصیرالملک یا شاهچراغ را در ذهن دارند. در هر حال، برای بهره بردن از زیبایی‌های شیراز، باید حداقل یک بار به این شهر سفر کنید.

می‌توانید اقتصادی و به صرفه به شیراز سفر کنید و همچنان از سفر خود لذت ببرید. به همین منظور، در این مطلب، هتل های شیراز و چند مورد از اقامتگاه‌های محبوب و ارزان این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

هتل های شیراز

ارزانترین زمان سفر به شیراز

از ابتدای نوروز تا آخر اردیبهشت، شیراز میزبان مسافران بسیاری است. در این مدت، هم دمای هوا مطلوب شده و هم جشنواره‌های بسیاری در شیراز برگزار می شود. بنابراین، قیمت هتل های شیراز در این زمان با افزایش روبه‌رو خواهد شد. اما از اوایل خرداد که دمای هوا هم کمی بالاتر می‌رود، شهر خلوت می‌شود و برای رزرو هتل شیراز زمان مناسبی به شمار می رود. همچنین، تابستان گرم و خشک شیراز، باعث می‌شود گردشگران کمتری به این شهر سفر کنند و گاهی قیمت هتل های شیراز کاهش پیدا می‌کند. پاییز، دوباره هوای بارانی و خنک شیراز باعث ورود گردشگر می‌شود اما با رفتن به سمت زمستان و کاهش دمای هوا، دوباره شهر کمی خلوت می‌شود. به طور کلی برای رزرو هتل های شیراز با قیمت مناسب، تابستان و اوایل زمستان زمان مناسبی است.

معرفی هتل های ارزان شیراز

می‌توانید با رزرو هتل های ارزان شیراز، اقامتی کم هزینه و مقرون به صرفه را در این شهر تجربه کنید. پرداخت هزینه‌ای کم برای اقامت و رزرو هتل شیراز به معنای گرفتن خدمات نامناسب نیست؛ در واقع قیمت هتل های شیراز همیشه نشان از کیفیت هتل ندارد، بلکه بر عکس، اکثرا هتل های ارزان شیراز، خاطره خوبی از سفر به شهر حافظ و سعدی در ذهنتان به جای می‌گذارند. برای رزرو هتل های ارزان از فلای تودی می‌توانید از میان مجموعه‌های زیر، انتخاب کنید.

هتل آناهیتا شیراز، یک هتل دو ستاره است که در میدان ولیعصر قرار دارد. این هتل، به جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند ارگ کریم خان و خانه زینت الملوک نزدیک است. یکی از هتل های ارزان شیراز، هتل ارگ نام دارد. این هتل سه ستاره در خیابان تختی قرار گرفته و با اقامت در این هتل در نزدیکی بازار وکیل و بازار مسگرها هستید.

هتل های شیراز

هتل آریانا، واقع در خیابان زند، یکی دیگر از هتل های ارزان شیراز است. این هتل دو ستاره در بخش مرکزی شهر واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شیراز دارد.

هتل رودکی نیز، در خیابان زند قرار دارد و هتلی سه ستاره با ۳۳ واحد اقامتی محسبو می شود. این هتل، به تازگی بازسازی شده است.

هتل نصیرالملک شیراز، یکی از هتل های ارزان شیراز به شمار می رود که در نزدیکی شاهچراغ قرار دارد. این هتل دو ستاره دارای پنج طبقه و ۳۵ واحد اقامتی است.

هتل ساسان، هتلی دو ستاره است و در خیابان زند قرار دارد. این هتل، از قدیمی‌ترین مراکز اقامتی شیراز محسوب می شود اما به تازگی برای بهبود کیفیت خدمات بازسازی شده است.

اقامتگاه های سنتی ارزان در شیراز

علاوه بر اقامت در هتل های ارزان شیراز، رزرو اقامتگاه‌های سنتی، راه دیگری برای صرفه جویی در هزینه سفر به شیراز محسوب می‌شود. علاوه بر این، اقامت در خانه‌های باصفای قدیمی با معماری سنتی، حوض‌های فیروزه‌ای و گلدان‌های سفالی می‌تواند لذت سفر به شیراز را برای شما دو چندان کند. اقامتگاه سی راه واقع در سه راه نمازی، خانه باغ ایرانی در چهارراه گمرک، اقامتگاه ماه سلطان در خیابان دروازه سعدی و اقامتگاه سنتی گلشن، واقع در خیابان زند جزو اقامتگاه‌های ارزان شیراز هستند.

قیمت هتل های شیراز

قیمت هتل های شیراز با توجه به تاریخ سفر و همچنین نوع واحد اقامتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد. همچنین بعضی مناسبت‌ها می‌توانند بر قیمت هتل تاثیرگذار باشند. برای اطلاع از قیمت دقیق این هتل‌ها، به سایت فلای تودی مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

هتل های شیراز

رزرو هتل های ارزان شیراز در فلای تودی

اگر اوایل بهار به شیراز سفر کنید، مسحور شکوفه‌های نارنج می‌شوید و اگر پاییز راهی شیراز شوید، خیابان‌های درختی نظرتان را جلب خواهد کرد. برای رزرو هتل شیراز می‌توانید به بخش رزرو هتل فلای تودی مراجعه کنید. در فرم جستجو اطلاعات شهر مقصد یعنی شیراز، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق‌ها و تعداد مسافران را وارد و گزینه جستجو را بزنید تا لیست هتل‌ها به شما نمایش داده شود. سپس، در نتایج جستجو، لیست هتل‌ های شیراز به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و امکانات آن به ترتیب از هتل ارزانقیمت نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مشخصات فردی مهمانان هتل، وارد صفحه پرداخت شوید. پس از کامل کردن فرآیند پرداخت، واچر هتل از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

برای دیدن جاذبه‌های شیراز، همین حالا وارد فلای تودی شوید و هتل و بلیط تهران شیراز خود را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید. در صورتی که هنگام رزرو سوال داشتید، با پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی تماس بگیرید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *