رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ آبان ۱۴۰۰

پارک ساحلی مرجان کیش

اشتراک گذاری

پارک ساحلی مرجان کیش، در مجاورت بازار مرجان واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است که بازار مرجان را به دریا ارتباط می دهد. بسیاری از مسافران و ساکنین جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار این پارک گذرانده و از مناظر زیبای ساحلی کیش لذت می برند.آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت مناسبی را برای شما بوجود می آورد که فارغ از هیاهوی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بروید و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد دیدن کنید و عکسهای به یاد ماندنی بگیرید.

پارک ساحلی مرجان کیش

امکانات تفریحی

ساحل مرجان صخره‌ای‌ست و باید فکر شنا را از سرتان بیرون کنید. این ساحل آن‌قدر جذاب و خواستنی‌ست که می‌توانید روزها و ساعت‌ها وقت‌تان را در این‌جا بگذرانید. کمی کنار صخره‌ها یا در اسکله کوچک پارک ساحلی قدم بزنید و خستگی هفته‌های کار و تلاش را از تن بیرون کنید.
بازار مرجان معروف در کنار پارک ساحلی مرجان قرار گرفته و کار شما را برای خرید راحت کرده. اگر اهل خرید باشید، حتما اول سری به مرکزخرید مرجان می‌زنید، بعد به پارک ساحلی پا می‌گذارید و بوی دریا را نفس می‌کشید.در ادامه نگاهی به تفریحات و سرگرمی‌های موجود در این ساحل خواهیم داشت.

تفریحات آبی و ساحلی

کیش است و تفریح‌های آبی و ساحلی‌‌اش. هیچ‌جای دیگری نمی‌توانید این همه سرگرمی هیجان‌انگیز پیدا کنید. فلای بورد، جت اسکی، کایت، قایق تفریحی مثل بنانا و پاراسل ساعت‌ها سرتان را گرم می‌کنند.غواصی را به این لیست اضافه کنید که خیلی‌ها دوست دارند یک بار هم که شده تجربه‌اش کنند. نگران ناشی بودن‌تان نباشید. به شما آموزش می‌دهند و برای ورود به دنیای رویایی زیر آب آماده خواهید شد.

پارک ساحلی مرجان کیش

دوچرخه سواری در ساحل

مسیر دوچرخه‌سواری کیش از ساحل مرجان هم می‌گذرد. همان‌جا دوچرخه کرایه کنید. تجربه رکاب زدن کنار ساحل واقعا دل‌انگیز است. شاید هم موتور چهارچرخ را امتحان کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

تماشای طلوع و غروب

آفتاب که بالا می‌آید، اغلب آدم‌ها در خواب هستند. اما منظره دلچسب طلوع آفتاب در کنار ساحل مرجان منظره‌ خیلی قشنگی‌ست. کمی وقت بگذارید و به‌ تماشای بالا آمدن خورشید بنشینید.غروب که از راه برسد، نور زرد، نارنجی و قرمز خورشید روی موج‌های رقصان می‌افتد. روی نیمکت یا در دل آلاچیق‌های ساحل مرجان کیش بنشینید و پایین رفتن آفتاب را لحظه به لحظه تماشا کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

آلاچیق و فضای سبز

خیال‌تان راحت باشد که این ساحل دل‌تان را نمی‌زند. اما اگر به استراحت نیاز داشتید، فضای سبز، نیمکت و آلاچیق برای استراحت شما درنظر گرفته شده‌اند. کمی استراحت کنید و انرژی بگیرید. چراکه هنوز سرگرمی‌های دیگر منتظر شما هستند.

پارک ساحلی مرجان کیش

عکاسی

با وجود گوشی‌های هوشمندی که دوربین قدرتمند دارند، هر کسی می‌تواند صحنه‌های دل‌انگیز اطرافش را ثبت کند. بعد از سفر شما می‌مانید و خاطره‌ها و البته عکس‌های سفر. در کیش که باشید، کجا بهتر از ساحل مرجان برای عکاسی؟ از آسمان و دریا، تا پارک و مرجان‌های معروفش؛ همه تماشایی‌اند.البته یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کیش که می‌تواند برای عکاسی گزینه ایده‌آلی باشد، اسکله تفریحی کیش است که هم مناظر زیبایی برای عکاسی دارد و هم برای تفریح و گردش انتخاب ایده‌آلی است.

غذا دادن به ماهی‌ها

وقتی می‌گوییم ساحل مرجان کیش حرف ندارد، به‌ دلیل سرگرمی‌ها و تجربه‌های بی‌نظیرش است. ماهی‌ها اغلب گروهی حرکت می‌کنند. اگر تکه نانی در آب بیندازید، موجی از ماهی‌ها به‌ سمتش راه می‌افتد. این منظره دل‌انگیز حس خیلی خوبی به‌شما می‌دهد.آب حسابی زلال است و ماهی، مرجان، صدف، حلزون و عروس دریایی را به‌راحتی تماشا می‌کنید. اینجا مانند شهربازی کیش بسیار سرگرم‌کننده و جذاب و مانند آکواریوم کیش بهترین جا برای شناختن موجودات زیر آب است.

رستوران

بعد از ورزش، پیاده‌روی یا خرید در بازار مرجان، حسابی گرسنه می‌شوید. به‌خصوص که گاهی بوی غذا هم از بوفه‌ها در فضا می‌پیچد و اشتها را تحریک می‌کند. خوشبختانه خیال‌تان راحت است که غذای خوب و خوش‌مزه همین نزدیکی‌ست.تعدادی باربیکیو در ساحل هست که اگر حوصله کنید، می‌توانید غذای هیجان‌انگیز کبابی آماده کنید. اما شاید غذای آماده را ترجیح دهید. کنار پارک ساحلی مرجان، چند رستوران و بوفه پیدا می‌کنید، مثل فودلند و حافظیه.

رستوران حافظیه یک سالن و یک فضای روباز دارد. اگر هوا گرم نباشد، بد نیست غذا را در آلاچیق با چشم‌انداز دریا میل کنید. به‌ویژه که غذاهای جنوبی مثل قلیه و میگو سرو می‌کنند. در فودکورت فودلند، می‌توانید بین غذای ایرانی و فست‌فود انتخاب کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

هتل‌های کیش نزدیک ساحل مرجان

تعدادی از انواع هتل‌ کیش نزدیک ساحل مرجان قرار دارند. با اقامت در این هتل‌ها دیگر برای رفتن به ساحل مرجان یا بازار مرجان، نیازی به تاکسی ندارید. مثل هتل یاقوت کیش، هتل مارینا کیش، هتل داریوش کیش و هتل ارم کیش.همچنین خیلی از هتل‌ها هم به خانه بومیان کیش نزدیک هستند و می‌توانید تنها با چند قدم به این خانه زیبا و دیدنی رسیده و بیشتر با فرهنگ بومیان کیش آشنا شوید.

بهترین زمان رفتن به ساحل مرجان کیش

سفر به کیش تابستان و زمستان نمی‌شناسد. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند از تعطیلات طولانی تابستان بهره ببرند و با خیال آسوده سفر کنند. اما باوجود آفتاب گرم کیش، بهترین زمان سفر از حدود آبان ماه تا آخر زمستان است. به‌ویژه اگر می‌خواهید ساعت طولانی را در ساحل مرجان بگذرانید، بهتر است زمانی را انتخاب کنید که از گرما کلافه نشوید. همچنین اگر دنبال بلیط ارزان کیش هستید، تابستان که اوج گرماست، گزینه مناسبی خواهد بود.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

مرجان 1 پارک ساحلی مرجان

مرجان 4 پارک ساحلی مرجان

مرجان 7 پارک ساحلی مرجان

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    پارک مرجان واقعا عالیه.اسکله برای تفریحات دریایی مثل جت اسکی هم داره

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    خوبی که این پارک داره اینه ک دقیقا مشرف به دریاست و ویو زیبایی رو میبینید در کل پارک بزرگ و تمیزی هست

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    پارکی زیبا که از دیدنش پشیمون نمیشد

    ۱۷ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *