رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ دی ۱۴۰۰

هتل آپارتمان ونک تهران

اشتراک گذاری

هتل آپارتمان ونک تهران سال ۱۳۷۲ در چهار طبقه به بهره برداری رسید. این هتل آپارتمان شامل ۲۱ باب سوئیت و واحد آپارتمانی است که در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده اند. واحدهای هتل آپارتمان ونک در سال ۱۳۹۷ بهسازی شدند. قرار گرفتن در خیابان برزیل و نزدیکی میدان ونک موجب راحتی مهمانان این هتل در دسترسی به نقاط تفریحی و تجاری تهران شده است.

اتاق و سوئیت

اقامت در هتل آپارتمان ونک همراه با سرو صبحانه است و واحدهای آن در قالب آپارتمان های یک خوابه و سوئیت های یک نفره ارائه می شوند. هرچند این واحدها در متراژهای کوچک و نقلی ارائه می شوند ولی از نظر نظافت و نو بودن امکاناتشان در حد مطلوب و قابل قبولی است. آپارتمان های هتل نهایتا تا ۴ نفر ظرفیت دارند و اکثر آن ها قابلیت نفر اضافه ندارند. آپارتمان های هتل یا به صورت کف پوش موکت هستند یا دارای قالی هستند.

این واحدها بخش نشیمن جداگانه ای دارند که می توان آن جا به تماشای تلویزیون یا صرف چای نشست. در صورتی که لوازم شخصی و گرانبهایی به همراه خود دارید، می توانید در صندوق امانات اتاقتان جای دهید. برخی از این واحدها دارای آشپزخانه ای هستند که چای ساز و ماکروفر در آن ها گنجانده شده است. در حمام ها نیز لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار قرار داده شده است. برخی از این واحدها دارای بالکن اختصاصی بوده و برای افرادی که تمایل به کشیدن سیگار دارند، مناسب اند.

رستوران و کافی شاپ

مهمانان هتل آپارتمان ونک باید بین ساعات ۷ تا ۱۰ صبح برای صرف صبحانه به سالن صبحانه خوری واقع در طبقه همکف هتل سر بزنند. این سالن چندان بزرگ نیست ولی از محیطی گرم و صمیمی برخوردار است. صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان می توانند برای میل انواع دمنوش ها، قهوه و کیک های لذیذ به کافی شاپ واقع در لابی هتل مراجعه کنند. هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می کند ولی کسانی که تمایل به میل غذا در بیرون از هتل داشته باشند، در نزدیکی هتل رستوران های متنوعی را پیدا می کنند.

هتل آپارتمان ونک تهران

امکانات دیگر هتل آپارتمان ونک تهران

عمومی : پارکینگ/ آسانسور /لابی /سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/ تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ /سالن صبحانه خوری.
خارج از هتل :باغچه.
مديا و ديجيتال : اينترنت در لابی/ اينترنت در اتاق/ تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای کوچه /نمای خیابان /نمای رو به ساختمان.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی /مسلط به زبان ژاپنی.
خدمات : روم سرويس/ خدمات بيدار باش/ دستگاه واکس کفش/ تبديل ارز/ فكس /اتاق چمدان /فتوكپی /خدمات اینترنتی.

هتل آپارتمان ونک تهران

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ، میدان ونک ، خیابان برزیل شرقی ، جنب وزارت جهاد کشاورزی پلاک ۳۲ ، هتل ونک ، هتل آپارتمان ونک

هتل آپارتمان ونک تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *