رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ تیر ۱۳۹۳

نماینده مجلس: مذاکرات هسته ای، رونق گردشگری را در کشور به دنبال داشت

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۴/۱۱ – شیراز – ایرنا- نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی گفت: بعد از انجام مذاکرات هسته ای، تعداد گردشگران خارجی در کشورمان افزایش و رونق قابل توجهی یافت و در برخی نقاط تا ۲۰۰ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین ذوالانوار، عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: بخش قابل توجهی از این گردشگران که عمدتا از کشورهای اروپایی هستند به استان فارس می آیند و به طور میانگین سه روز را در این استان اقامت دارند.

وی ادامه داد: به طور طبیعی این افراد باید پول های خود را در شیراز هزینه کنند اما اینگونه نیست و آنها خریدهای خود از جمله فرش و صنایع دستی را از شهرهای دیگر انجام می دهند.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد : یکی از دلایل این اتفاق، ارائه اطلاعات نادرست به این گردشگران در خصوص بازار استان فارس است.

وی ، جذب گردشگر خارجی درکنار گردشگر داخلی را اولویت دانست وگفت: استان فارس بویژه شهر شیراز درآثار تاریخی ثبت شده وهمچنین صنایع دستی وفرش حرف اول را می زند که باید درجذب گردشگر هم رتبه نخست را در کشور داشته باشد.

ذوالانوار افزود : باید امکانات برای نصب دستگاه های پاوز ارزی در برخی فروشگاه های شهر شیراز فراهم شود تا گردشگران خارجی بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

وی افزود : باید بکوشیم تا تاریخ، فرهنگ، عرفان ومعنویات که سرمایه های ما در فارس هستند را به گردشگران منتقل کنیم.

81222666-5798213 نماینده مجلس: مذاکرات هسته ای، رونق گردشگری را در کشور به دنبال داشت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *