رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ دی ۱۳۹۲

مدیریت صنعت گردشگری باید گردشگرپسند باشد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۲۵ – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: مدیریت صنعت گردشگری باید گردشگرپسند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، علی فعله‌گری در دیداری با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: در این اداره کل سعی بر آن است تا از آثار موجود در استان به درستی حفاظت شود.

وی با بیان این‌که حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی تنها وظیفه این اداره کل نیست، گفت: در نظر داریم که با کمک نهادهای دیگر از جمله شهرداری بتوانیم نسبت به مرمت و نگهداری آثار تاریخی استان کرمانشاه اقدام کنیم.

فعله‌گری تصریح‌ کرد: هدف ما علاوه بر حفاظت از آثار، دیدگاهی باز در خصوص توسعه شهر و استان است که باید در کنار آثارمان داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: زمینه‌های اشتغال‌زایی در استان فراوان است که یکی از این زمینه‌ها گردشگری و صنایع‌دستی است که این مهم نیازمند مدیریت بیشتری است.

وی یادآور شد: مدیریت صنعت گردشگری باید گردشگرپسند بوده و مدیران گردشگری باید نبض بازار را در دست داشته باشند.

فعله‌گری گفت: باید جاذبه‌های استان طوری معرفی شوند که رنگ و لعاب جذاب داشته باشند.

وی به توسعه زیرساخت‌های تاسیسات گردشگری در استان هم اشاره کرد و گفت: امکانات رفاهی در مناطق توریستی و گردشگری باید در شأن گردشگران باشد که در نظر داریم با حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقداماتی را در این زمینه انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: توسعه صنعت گردشگری در استانی همچون کرمانشاه که دارای پتانسیل‌های سرشاری در این حوزه است می‌تواند اقتصاد منطقه را شکوفا کند.
961821-0-20131219104714 مدیریت صنعت گردشگری باید گردشگرپسند باشد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *