رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ آبان ۱۳۹۳

سفر اولین گروه از سرمایه گذاران خارجی به نقده

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۸/۲۰-به گزارش سولدوز خبر از اذربایجان غربی؛ تنها یک روز پس از اعلام فراهم سازی مقدمات لازم برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی در نقده توسط استاندار آذربایجان غربی، یک گروه از سرمایه گذاران خارجی به این شهر سفر کردند.

۶ سرمایه گذار خارجی از ایتالیا، کویت و فلسطینبه منظور آشنایی با پتانسیل های سرمایه گذاری نقده به دعوت شهردار نقده، دیروز از این شهر دیدن کردند.

مختار فتحی پور با ابراز خرسندی از سفر اولین گروه از سرمایه گذاران خارجی به نقده ، گفت: در این سفر یکروزه که با کمک شرکت حلال سولدوز امکانپذیر شد، پتانسیل های معدنی، گردشگری و انرژی این شهر به سرمایه گذاران معرفی شد.

فرماندار نقده نیز با مثبت ارزیابی کردن سفر این سرمایه گذاران ؛ گفت: نقده ظرفیت های زیادی در حوزه انرژی، گردشگری و معدن دارد که سرمایه گذاری در هر یک از این بخش ها می تواند اقتصاد این منطقه را دگرگون کند.

جابر الدبوس بعنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری بین المللی خلیفه، پس از این بازدید با بیان اینکه خدا تمام نعمت های لازم را در نقده خلق کرده است،تصریح کرد: سفر به نقده بسیار مثبت بود و شرکای ما نیز متمایل به سرمایه گذاری در حوزه های انرژی، معدن و گردشگری این شهر هستند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *