رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳

حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری

اشتراک گذاری

تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۴- ایسنا -مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گفت: محور توسعه استان ایلام توسعه گردشگری است که باید از سرمایه گذاران جدید طرح‌های توسعه گردشگری استان ایلام حمایت همه جانبه کرد.

«عبدالمالک شنبه‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام اظهار کرد: سیاست جدید مسئولان استان بر جذب سرمایه گذاری و ورود سرمایه‌گذاران قوی در استان است که بی‌شک صنعت گردشگری در اولویت این امر قرار دارد.

وی افزود: قطعاً تنها راه توسعه همه جانبه استان، ورود سرمایه گذاران غیر‌بومی با پشتوانه مالی و کارشناسی به استان بویژه در بخش گردشگری است و هم اکنون در استان شاهد طرح‌های پیشنهادی در بخش هتل ۵ ستاره، مراکز بازی و تفریح، گردشگری ورزشی و مجتمع‌های بزرگ تفریحی، رفاهی هستیم.

شنبه‌زاده از ورود تعدادی متقاضی غیربومی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به استان خبر داد و گفت: خوشبختانه امروز شاهد ورود سرمایه‌گذارانی در بخش گردشگری هستیم که راهنمایی‌ها و پیگیری‌های استاندار در این زمینه امیدوارکننده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: تکریم و حمایت از سرمایه‌گذران وظیفه اصلی ماست و این حوزه از هرگونه همراهی و همکاری با آنان دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: طرح‌های گردشگری همراه با اشتغالزایی و شادابی اجتماعی است و قطعاً توسعه گردشگری در استان با توجیه اقتصادی و بر مبنای ضوابط و قوانین انجام خواهد شد.

6869t.jpg حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *