جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

گردش با تاکسی‌های گردشگری در کاشان

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ آبان ۱۳۹۲

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از اجرای طرح تاکسی‌های گردشگری برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، حسین یزدانمهر اظهار کرد: طرح تاکسی گردشگری یکی از برنامه‌های میان مدت حوزه گردشگری این اداره از سال ۸۹ بوده و در حال حاضر شرایط اجرای این طرح توسط تاکسیرانی کاشان با توجه به موافقت سایر ارگان‌های ذیربط و نیز اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان فراهم شده است.

وی با تاکید بر موقعیت خاص گردشگری شهرستان کاشان، از نظر جاذبه‌های گردشگری و نیز حجم بالای گردشگران مقیم در مراکز اقامتی و پذیرایی این منطقه و در نتیجه تقاضای آنها خصوصا گردشگران خارجی برای بازدید مناطق مختلف این شهرستان، ایجاد موسسه‌ای با موضوع تاکسی گردشگری را ضروری دانست.

یزدانمهر، هدف از پیشنهاد اجرای این طرح را ساماندهی وضعیت حمل و نقل درون شهری و برون شهری در بخش گردشگری عنوان کرد و افزود: ایجاد فرصت‌های اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط گردشگری با دو عنوان راهنما و راننده، معرفی جاذبه‌های مناطق کاشان، افزایش ماندگاری و اقامت مسافران و ایجاد تعامل بیشتر بین تاسیسات گردشگری در بخش‌های اقامتی و خدماتی از جمله اهداف اجرای این طرح است.
%D8%A8%D8%B1%D8%AC %DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%872 گردش با تاکسی‌های گردشگری در کاشان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *