رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ خرداد ۱۳۹۵

گردشگری دریایی در استان‌های شمالی ضعیف است

اشتراک گذاری

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، سیاوش رضوانی گیل کلایی در آیین معارفه خود که با حضور معاون امور بندری مناطق ویژه سازمان بنادر کشور در بندر نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه بندر نوشهر نیازمند به روز رسانی تجهیزات است، ادامه داد: بندر نوشهر برای فعال شدن به تیم بندری فعال نیاز دارد و باید همه اهداف و برنامه ها منسجم و یکی باشد و رفع گره های موجود در بندر نوشهر نیاز به همراهی و حمایت بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: بازسازی اسکله و هموار سازی ورودی کانال در ضلع شرقی بندر باید جهت کاهش هزینه و لایروبی و استحصال ۱۷ هکتار برای جذب سرمایه گذار از جمله مواردی است که باید دنبال شود.

رضوانی، گردشگری را وظایف ذاتی سازمان بنادر ذکر کرد و گفت: توجه به گردشگری دریایی در بنادر شمالی ضعیف است و برای اشتعال و جذب توریست در غرب مازندران باید بخش گردشگری دریایی را تقویت کرد.

نماینده نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه نوشهری‌ها به تاتینا، مدیر کل بنادر علاقمند بودند، اظهار کرد: وی مرد اقدام و عمل بود و توانست دیوار بندر را به دیدار تبدیل کند که این امر خواسته بحق مردم در سال‌های متمادی بود و سبب آشتی بین بندر و شهر نوشهر شد.

قاسم احمدی لاشکی با اشاره به ارتباط و تعامل تاتینا در مدت مدیریت وی، گفت: تاتینا در مدت دو سال مدیریت خود به اندازه ۱۰ سال کار کرد و پرروژه های مختلفی از جمله سیلو و انبار را بنا نهاد و توانست بندر را به سمت تعالی حرکت دهد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رضوانی به عنوان مدیر کل جدید که پیش از این در بندر چابهار کار کرده است مسئولیت سنگینی به عهده دارد، افزود: در چابهار بیش از ۱۰ برابر بندر نوشهر امکانات دارد از این رو پذیرش این مجموعه نیاز به تلاش بیشتر از سوی او دارد.

احمدی با اشاره به اینکه رشته تحصیلی رضوانی با بندر سنخیت دارد، تصریح کرد: ظرفیت های خوبی در شهرستان وجود دارد و امید است این ظرفیت های نهفته بارور شود.

وی، راه دسترسی را از بندر نوشهر را یکی از نکات قابل توجه، ذکر و عنوان کرد: بندر نوشهر یکی از قدیمی ترین بنادر شمال کشور است و یکی از مشکلات آن محدودیت است که باید برطرف شود.

366 گردشگری دریایی در استان‌های شمالی ضعیف است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *