تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۸ – از ۲۶ اسفندماه ۹۲ تا پنجم فروردینماه ۹۳، از میان ۶ هزار و ۳۳۱ مورد تماس ثبت شده در سامانهی ۰۹۶۶۹، ۷۲ مورد شکایت از گرانی و کیفیت پایین خدمات شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ۰۹۶۶۹، در این مدت زمان از تعطیلات نوروزی، ۲۶ مورد شکایت از گرانی خدمات، ۱۹ شکایت از کیفیت پایین خدمات، ۱۸ مورد شکایت دربارهی رفتار کارکنان و سه مورد دربارهی نظافت اماکن اقامتی و پذیرایی ثبت شده است.
بیشترین شکایتها تا پنجم فروردینماه با ۲۶ مورد مربوط به هتلها و ۲۴ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی بوده است. همچنین سه مورد از این شکایتها به اماکن پذیرایی بینراهی، ۲ مورد به هتل آپارتمانها، دو مورد به خانهی معلم، یک مورد به جاذبههای گردشگری، ۱۳ مورد به سایر موضوعات و یک مورد هم به اماکن پذیرایی درون شهری مربوط بوده است.
۱۱ پیشنهاد هم در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است که موضوعات آن به اماکن اقامتی، اماکن پذیرایی، جاذبههای گردشگری و سایر خدمات مربوط میشد.
همچنین وضعیت راهها با ۲۲۴۴ مورد همچنان در صدر موضوعات قابل پیگری از طریق این سامانه قرار دارد. امداد خودرو با ۱۷۳۵ مورد، جاذبههای گردشگری با ۷۰۳ مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با ۶۶۷ مورد، سایر موارد با ۱۶۵ مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با ۴۱ مورد و اماکن پذیرایی با ۳۷ مورد در رتبههای بعدی این پیگیریها قرار دارند.
نظر کاربران :
هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.