رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ تیر ۱۳۹۹

گالری اعتماد تهران

اشتراک گذاری

گالری اعتماد تهران در اوایل سال ۱۳۸۲ توسط مینا و امیرحسین اعتماد بنیانگذاری شد.گالری اعتماد با برگزاری نمایشگاه‌هایی از هنرمندان معاصر و حمایت از هنرمندانی که جدیدتر وارد عرصه هنر شده‌اند، قصد در افزایش جایگاه فرهنگ و هنر ایران در جهان دارد. گستره آثار ارائه شده تنوعی از آبستره تا فیگوراتیو با تمرکز بر تکنیک‌های جدید و ابتکاری و روش‌های هنرمندانه و زیبایی‌شناسانه دارد. و مفاهیمی مانند هویت، جنسیت، خشونت و فمینیسم را که توسط این هنرمندان در آثارشان ارائه شده به بازدیدکنندگان و هنردوستان معرفی می‌کند.

گالری اعتماد تهران  گالری اعتماد تهران

تعهد گالری اعتماد به هنر معاصر، ریشه در تاریخ علاقه‌ی بلند مدت به هنر دارد و با حمایت از هنرمندان معاصر در دوران مختلف کاریشان ادامه می یابد.در این گالری، هنرهایی با محوریت تقابل سنت و مدرنیته، تحولات ناشی از شهرنشینی و جهانی شدن به نمایش در آمده‌اند؛ و با توجه به نیازهای هنرمندان برای نمایشگاه‌های خود، دارای تجهیزات نورپردازی پیشرفته و امکانات سمعی وبصری نیز، هستند.

گالری اعتماد گالری اعتماد تهران

این نگارخانه دارای ۴ شعبه در شمال تهران است که گالری‌های ۱ و ۲ در محل اصلی و گالری ۳و ۴ در ساختمانی دیگر واقع شده‌اند. لازم به ذکر است که شعبه‌ی خارجی این نگارخانه در امارات متحدی عربی واقع در شهر دوبی است. گالری‌های ۱ و ۲ اعتماد – به عنوان سالن‌های اصلی- دارای فضایی بزرگ و محیطی مناسب برای برگزاری انواع نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و مهفومی‌اند. تا کنون بیش‌تر تمرکز این نگارخانه روی نقاشی و آثار حجمی بوده است. گالری‌های تازه تاسیس ۳ و ۴ هم دارای فضایی بزرگ هستند.

سفیر فرانسه در تهران (یکشنبه ۲۷ بهمن ماه) نشان شوالیه هنر و ادب را به مینا اعتماد، بنیانگذار و مدیر گالری اعتماد اهدا کرد.نشان شوالیه هنر و ادب، نشان معتبر فرانسوی است که به پاس خدمات مهم مینا اعتماد برای شکوفایی هنر اهدا شده است. گالری اعتماد محل مهمی برای آفرینش هنری ایران امروز است.این خبر را نخستین بار در حساب کاربری سفارت فرانسه در تهران (توییتر) منتشر شده ست.

گالری اعتماد گالری اعتماد تهران

گالری اعتماد، یکی از گالری‌های منطقه ایرانشهر است که در دو طبقه، دارای نمایشگاه‌های متفاوت بوده و در تمام طول سال، دایر است. این گالری همه روزه به جز دوشنبه‌ها، از ساعت ۱۲ تا ۲۰، و روزهای جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۰، به‌صورت رایگان پذیرای علاقه‌مندان بوده و مدت زمان بازدید از آن، در حدود ۱ الی ۲ ساعت است.

نحوه دسترسی به گالری اعتماد

اعتماد ۱: نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، پلاک ۴، طبقه اول
اعتماد ۲: نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، پلاک ۴، زیر زمین
اعتماد ۳: نیاوران (خیابان باهنر)، نبش خیابان دلشاد، شماره ۱۶۱،طبقه دو
اعتماد ۴: نیاوران (خیابان باهنر)، نبش خیابان دلشاد، شماره ۱۶۱،طبقه سه

گالری اعتماد گالری اعتماد تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *