رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ تیر ۱۳۹۹

کافه شمرون باملند

اشتراک گذاری

کافه شمرون باملند ، یکی از کافه رستوران های غرب تهران که می توان آن را به عنوان پاتوقی برای جوانان پایتخت معرفی کرد. این کافه رستوران با سرو غذاهای ایتالیایی در کنار دارا بودن منوی کافی شاپ و همچنین منظره ای بی نظیر از دریاچه چیتگر توانسته تا به محبوبیت کم نظیری بین شکم بازهای عزیز دست یابد.

کافه شمرون باملند کافه شمرون باملند

کافه شمرون، از کافه های زنجیره ای و معتبر تهران است که چندین شعبه در سراسر شهر دارد. کافه شمرون بام لند، از شعب محبوب است که به دلیل قرارگیری در کنار دریاچه و داشتن چشم انداز زیبای آب، طرفداران زیادی دارد.اگر در روشنایی روز به کافه شمرون بام لند بروید، افق دید گسترده ای پیش روی خود دارید و دیدن روشنایی آب و بهره مندی از هوای آزاد حالتان را خوش می کند. در شب، آرامش فضا و خنکی هوا سبب می شود که لحظات خوشی را در کافه شمرون بام لند داشته باشید. همچنین خوردن صبحانه در این کافه، شروع خوبی برای داشتن یک روز پر انرژی است. شما می توانید بعد از انجام یک خرید خوب در بام لند، به کافه شمرون بروید و از نشستن در فضای زیبایش لذت ببرید.

کافه شمرون باملند کافه شمرون باملند

وقتی وارد می‌شوید، ابتدا باید با آسانسور به طبقه اول بروید و مبلغ ورودی را پرداخت کنید. می‌توانید در بالکن یا داخل، میز‌تان را انتخاب کنید. فضای داخل کافه منظره خوبی به‌سمت دریاچه دارد و میزها کنار شیشه‌هایی قرار دارند که جلوی دید را نمی‌گیرند. چیدمان میزها به‌گونه‌ای است که با میز کناری فاصله مطلوبی دارد. از میزوصندلی‌های حصیری روی کف‌پوش‌های چوبی استفاده شده است تا با فضای باز هم‌خوانی داشته‌ باشد. تزیینات و چیدمان میزهای سلف‌سرویس بسیار زیبا است و اشتهایتان را باز می‌کند.

کافه شمرون باملند کافه شمرون باملند

بعد از انتخاب میز موردنظر، سینی و ظروفتان را بردارید و به‌صورت سلف‌سرویس، ظرفتان را با هرچیزی که دوست دارید، پر کنید. اگر بخواهیم تعدادی از موارد روی میز سلف‌سرویس را نام ببریم، حلیم، عدسی، ذرت و پنیر، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، انواع سوسیس و کالباس، انواع میوه، سبزیجات، انواع پنیر، مربا، دسر، کیک، قهوه، چای، چندین طعم نوشیدنی خنک و انواع نان را می‌توان نام برد. البته درصورت تقاضای شما، نیمرو، املت، کرپ و پنکیک هم به‌صورت تازه و گرم برایتان درست می‌کنند.

کافه شمرون باملند کافه شمرون باملند

معماری داخلی این کافه به‌سبک روستیک انجام شده است و حس‌وحالی خوب همراه با آرامش دارد. موتور و ماشینی قدیمی در کافه توجه زیادی را جلب می‌کنند. این اجزای قدیمی، فضا را برای عکاسی مناسب‌تر کرده‌اند.

نحوه دسترسی به کافه شمرون باملند

آدرس : ﺗﻬﺮان، بزرگراه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام‌لند
ساعت کاری: ۸ صبح تا ۱۲ شب

کافه شمرون باملند کافه شمرون باملند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *