جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه رستوران کوتاه قامتان

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ تیر ۱۳۹۹

کافه رستوران کوتاه قامتان ، کافه رستورانی که مدیریت و همه پرسنل آن را کوتاه قامتان تشکیل داده اند وجزو محدود رستوران هایی است که می توان در سطح شهر دید .نکته جالب توجه این رستوران در کنار دکوراسیون متفاوت و طراحی مدرنیته و سنتی بودن آن، وجود پرسنل کوتاه قامت است.کوتاه قامتانی خوش رو که در بدو ورود شما، به گرمی استقبال می کنند.

کافه رستوران کوتاه قامتان کافه رستوران کوتاه قامتان

مدیریت این مجموعه توسط یک کارآفرین کوتاه قامت است که تصمیم گرفته است از سایر کوتاه قامتان حمایت کند.در بدو ورود شاهد طراحی سنتی این فضا خواهید بود و بعد پایین آمدن از پله ها با حوضی در وسط آن مواجه خواهید شد که گلدان هایی آن را احاطه کرده است.فضای این رستوران در دو طبقه خلاصه شده است که با تخت های سنتی برای مشتریان فضا سازی شده است. حریم شخصی مشتریان به صورت دیوار های نازک کاه گلی رعایت شده است.

همچنین فضاهایی برای برگزاری مهمانی های مانند تولد و مراسم های خاص به عنوان بخش وی آی پی در نظر گرفته شده است.در این کافه رستوران، دست سازه های سنتی محصول هموطنانمان سیستان بلوچستانی مان به فروش می رود که می توانید با خرید آن ها به هنر دستی این مردم کمک کنید.این رستوران برای تمام وعده ها در نظر گرفته شده است.

اگر اهل سینما هستید این رستوران درست روبروی سینما آزادی در خیابان بهشتی تهران قرار دارد و می توانید بعد از تماشای فیلم در این مجموعه اوقات لذت بخشی داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد