رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ خرداد ۱۳۹۹

کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران

اشتراک گذاری

کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران در مرکز خرید سام سنتر در خیابان فرشته واقع شده است.فروشگاه هوم در بهار سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرد.در این مجموعه شما شاهد معماری پیشرو و فضایی مناسب برای اهالی کتاب دوستان و همچنین دوستاران هنر و فرهنگ خواهید بود.هوم سنتر، شامل دو قفسه چوبی برای کتاب‌ها است، دو قفسه بلند و بزرگ. دیوار سمت چپ مغازه نیز با منابع صوتی اعم از سی‌دی قدیمی و جدید پر شده است. برای هر قفسه نردبانی دلربا تعبیه شده است که اگر بخواهید، بتوانید خودتان سراغ کتاب‌ مورد علاقه‌تان بروید. البته فراموش نکنید باید از قبل با مسئولین هماهنگ کرده باشید.

کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران

قفسه‌های بلند تا سقف در دو راهروی مجزا و دیوار سه بعدی شامل محصولات شنیداری اولین نکاتی هستند که به محض ورود به طبقه اول سام سنتر، مخاطبان را به داخل فروشگاه هوم دعوت می‌کنند.ازطرفی پرده‌های بلندی که بین قفسه‌های پشتی قرار گرفته‌اند، علاوه‌بر نظم‌دادن به فضا، گرم‌و صمیمی‌شدن فضا را تایید می‌کنند و در کنار چوب و نردبان‌ها و تاکید بر سبک مینیمالیسم، به این دکور مدرن-کلاسیک، روح تازه‌ای می‌بخشند.

هدف از تاسیس هوم سنتر فراهم کردن محیطی برای دسترسی آسان به منابع لاتین در زمینه فرهنگ و هنر،ارائه مهم ترین و جدید ترین دستآور های اعصار دیرین و به روز ترین ها در عرصه موسیقی ،آرشیو های منتخب مطبوعات،نشریات و مجلات و همچنین ارائه برترین سرفصل های فارسی می باشد.آرت‌بوک‌های متنوع، اسکرب‌بوک‌ها، ژورنال‌ها و بازی‌های کارتی خاص، از بقیه جنبه‌های تمایز هوم سنتر از اغلب کتاب‌فروشی‌ها به شمار می روند.

کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران

طبقه‌بندی موضوعی کتاب‌ها به صورت زیر می باشد: هنر،سینما و تئاتر،دایره‌المعارف،شعر،رمان،تازه ها،پرفروش ترین ها که مناسب کسانی است که وقت زیادی برای تماشا ندارند.همچنین قسمتی تحت عنوان هدیه تعبیه شده برای کسانی که کتاب را برای هدیه دادن انتخاب کردند،همچنین می توانید به خودتان کتاب هدیه دهید.
سایر طبقه‌بندی‌های کتاب فروشی هوم سنتر شامل عکاسی، موسیقی، معماری، مد و طراحی لباس، سبک زندگی، کودک و نوجوان، تاریخ و فلسفه‌‌اند.
اتفاقی نو و تازه که در این مجموعه ایجاد شده علاوه بر تمام ایده های نو در زمینه طراحی و معماری مدرنیته آن،بستری برای تعامل اندیشه و گفت و گو میان اهالی فرهنگ و هنر فراهم کرده است.

نحوه دسترسی به کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران

آدرس:خیابان فرشته،مجتمع سام سنتر
ساعت کاری فروشگاه هوم سنتر: همه‌روزه ۱۰ تا ۲۲.

کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران کتاب فروشی هوم‌ سنتر تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *